Gæst Skrevet 19. August, 2013 Der burde dæleme være en lov mod at flashe sine babyer Det går da fuldstændig galt på øverste etage på alle piger i en radius af 50 m Så er et skoudsalg trods alt og foretrække for det første er det en engangs investering (indtil næste gang) for det andet, er der muligheder for at styre det lidt. f.eks (støvler til 1300 kr) godt nok nogle flotte støvler du har fundet der pus, virkelig fede............. men jeg synes bare de får dine lår til at se lidt store ud, og de plejer jo ellers at være så lækre :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 961 Skrevet 19. August, 2013 Måske det er mig der er lidt dum, men hvad handler dit indlæg om??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14044 Skrevet 19. August, 2013 Det er vist noget om hvor nemt kvinder bliver skruk :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 19. August, 2013 Der burde dæleme være en lov mod at flashe sine babyer Det går da fuldstændig galt på øverste etage på alle piger i en radius af 50 m Så er et skoudsalg trods alt og foretrække for det første er det en engangs investering (indtil næste gang) for det andet, er der muligheder for at styre det lidt. f.eks (støvler til 1300 kr) godt nok nogle flotte støvler du har fundet der pus, virkelig fede............. men jeg synes bare de får dine lår til at se lidt store ud, og de plejer jo ellers at være så lækre Men vi elsker jo at kigge på piger som flasher husk på pigerne "dresser up" for vores skyld selv om de ikke vil indrømme det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2013 Hvad skulle den lov hedde? Og hvad skulle den "værne" imod? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. August, 2013 Et værn mod økonomisk ruin Ironman Fik lige en MMS fra bedre halvdel, der sad med en baby....... SHIT...... klassiske spørgsmål "er han ikke bare vidunderlig?" Det eneste rigtige at svare "jo han ser sød ud" ........ så må man bare håbe det ikke ribber op i gamle diskutioner :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg