Hop til indhold
CelinaGold

Chelina's første Gangbang nogensinde Diskret sted i Esbjerg ❤️ 6/11-2021 15.00-17.30

Recommended Posts

Gangbang med Chelina i Esbjerg. D.6/11 2021 fra 15.00-17.30.

nu er det tid til sexbomben’s første Gangbang ! Jeg glæder mig !

facts: 173 cm høj, 64kg, C-skål, 23 år.

Jeg er en dansk pige med aner i det sydamerikanske. 100% dansk og engelsktalende, smuk indianer prinsesse med formerne siddende de helt rigtige steder !

Lange smukke ben, en dejlig talje og lækre ung-pige bryster der indbyder til leg !

Min numse er rund og fyldig, og elsker bløde klap!

 

Prisen for et gangbang er 2000.- anal sex er med forbehold, og koster 400.- ekstra hvis dette vil tilkøbes.og der skal indbetales et mindre beløb til depositum.
der bliver tilbudt vand, en øl til hver gæst, sodavand og snacks, samt Kamagra til dem der ikke kan få den helt stiv !
der bliver holdt små pauser imellem.

 

ALT ER MED KONDOM!


hvis i vil vide mere, kontakt mig på 50180907

Kys Chelina

Adressen får i efter betalt depositum, enten på bankoverførsel eller kontant i hånden et sted vi mødes. 

 

Redigeret af CelinaGold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
CelinaGold skrev, for 31 minutter siden:

hehe sådan 

Ok :)

Noget for enhver smag, men 73 cm høj og 64 kg, vil jeg dælme ha det svært med :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt at se at flere piger tør forlange depositum.

Jeg håber at det er udtryk for at flere mænd er villige til at betale depositum, og at det også fører til færre useriøse henvendelser.

Der er for mange piger der har oplevet at blive brændt af når de holdt gangbang.

Og jo flere succesfulde arrangementer med det forventede fremmøde, des større er chancen for at flere piger holder flere events.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 31.10.2021 at 00:14:

Godt at se at flere piger tør forlange depositum.

Jeg håber at det er udtryk for at flere mænd er villige til at betale depositum, og at det også fører til færre useriøse henvendelser.

Der er for mange piger der har oplevet at blive brændt af når de holdt gangbang.

Og jo flere succesfulde arrangementer med det forventede fremmøde, des større er chancen for at flere piger holder flere events.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Det er vel naturligt at skulle ligge et depositum når der var GB. Det kan jeg huske med PG da det lå på Finsensvej hvor bl.a. unge, smukke  italienske Claudia med de smukke B-skåls bryster fik masser af pik i begge ender og masser af støn i 3 timer.

Det var fantastisk!!!

Håber du,, Celina, virkelig får hygget dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...