Wichsfinger 26 Skrevet 29. Oktober, 2021 Jeg kender til nogen glædespigers private historier. Med hvad for problemer de slås rundt, både her og det land de kommer fra. for en måned siden hørte jeg en historie af en thailandsk kvinde der har købt land og bygget et stort, dyrt hus i Thailand. Skødet, kontrakterne, handlerne blev underskrevet af hendes gamle far. Den mand døede her under Corona-nedlukningen og pigen kunne ikke rejse hjem til begravelse. Senere har det vist sig, at faren har arvet ejendommen videre til den yngste datter. Lillesøster til den kvinde der arbejder her oppe. Under Corona har lillesøsteren i Thailand lavet gæld og taget store lån på huset, selvom hun også modtog penge fra storesøster her i Danmark.Da storesøsteren fandt ud af de ting og påtalte dem, blev telefonen bare smækket på. Heller ingen hjælp fra hendes mor, der også bor på ejendommen. Idag er alle ting som kvinden ejer i Thailand flyttet til en anden adresse og hun må starte forfra med at opbygge sig et nyt liv. En barsk historie fra det dejlige Thailand 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 29. Oktober, 2021 Wichsfinger skrev, for 9 minutter siden: Jeg kender til nogen glædespigers private historier. Med hvad for problemer de slås rundt, både her og det land de kommer fra. for en måned siden hørte jeg en historie af en thailandsk kvinde der har købt land og bygget et stort, dyrt hus i Thailand. Skødet, kontrakterne, handlerne blev underskrevet af hendes gamle far. Den mand døede her under Corona-nedlukningen og pigen kunne ikke rejse hjem til begravelse. Senere har det vist sig, at faren har arvet ejendommen videre til den yngste datter. Lillesøster til den kvinde der arbejder her oppe. Under Corona har lillesøsteren i Thailand lavet gæld og taget store lån på huset, selvom hun også modtog penge fra storesøster her i Danmark.Da storesøsteren fandt ud af de ting og påtalte dem, blev telefonen bare smækket på. Heller ingen hjælp fra hendes mor, der også bor på ejendommen. Idag er alle ting som kvinden ejer i Thailand flyttet til en anden adresse og hun må starte forfra med at opbygge sig et nyt liv. En barsk historie fra det dejlige Thailand Thailand er altså et ubegribeligt land. Har også nogle vanvittige historier derfra. Det eneste jeg kan sige er at det ikke er underligt at de bliver streetsmarte og tager hvad de kan få heroppe. På nogen måde kan jeg beundre dem for det. På den anden side; nogle gange funderer jeg på hvad vi egentlig ved om Thailand og menneskerne der? Hele vestverden synes fokuseret på LBFM; at det er hele Thailands sjæl. Der må jo findes noget andet bag den image? Hvis vi nogen gang er interesseret. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 29. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 10 minutter siden: Hele vestverden synes fokuseret på LBFM; at det er hele Thailands sjæl. Jeg skulle lige forbi Urban Dictionary for at forstå hvad du mener: lbfm jocular abbr. for little brown fucking machine, apparently coined to refer to Vietnamese and other Asian female prostitutes during the Vietnam War, but now reserved almost exclusively for compliant Filipinas and Indonesians, whether professional or not. Frequently used in Hong Kong, but never for male sexual partners. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2021 Wichsfinger skrev, for 26 minutter siden: Jeg kender til nogen glædespigers private historier. Med hvad for problemer de slås rundt, både her og det land de kommer fra. for en måned siden hørte jeg en historie af en thailandsk kvinde der har købt land og bygget et stort, dyrt hus i Thailand. Skødet, kontrakterne, handlerne blev underskrevet af hendes gamle far. Den mand døede her under Corona-nedlukningen og pigen kunne ikke rejse hjem til begravelse. Senere har det vist sig, at faren har arvet ejendommen videre til den yngste datter. Lillesøster til den kvinde der arbejder her oppe. Under Corona har lillesøsteren i Thailand lavet gæld og taget store lån på huset, selvom hun også modtog penge fra storesøster her i Danmark.Da storesøsteren fandt ud af de ting og påtalte dem, blev telefonen bare smækket på. Heller ingen hjælp fra hendes mor, der også bor på ejendommen. Idag er alle ting som kvinden ejer i Thailand flyttet til en anden adresse og hun må starte forfra med at opbygge sig et nyt liv. En barsk historie fra det dejlige Thailand hvor sjovt. Den historie har jeg også hørt, med et par små ændringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 29. Oktober, 2021 Louie De Palma skrev, for 3 minutter siden: Jeg skulle lige forbi Urban Dictionary for at forstå hvad du mener: lbfm jocular abbr. for little brown fucking machine, apparently coined to refer to Vietnamese and other Asian female prostitutes during the Vietnam War, but now reserved almost exclusively for compliant Filipinas and Indonesians, whether professional or not. Frequently used in Hong Kong, but never for male sexual partners. Tak for forklaringen. Troede alle vidste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 30. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden: hvor sjovt. Den historie har jeg også hørt, med et par små ændringer Også mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg