Oldtimer 4626 Skrevet 30. Oktober, 2021 Min primetime er, når der er en smuk, fræk kvinde, der vil knalde med mig. Ellers er det, når jeg ikke har fået fisse i lang tid, eller, hvis jeg har fået megen fisse på det sidste. Tidspunkt på dagen/natten/ugen/måneden/året er ligegyldig. Hav dejlig fræk weekend alle sammen. OT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 30. Oktober, 2021 Prime time for mig er - hele tiden jeg kan blive brunstig på alle tider af døgnet og fer skal ikke meget til før jeg har behov for sex - en køn ung kvinde i kort kjole på cykel i modvind så……eller en køn ung fuldbarmet kvinde der kommer gående med en “vuggende” kavalergang så…. Eller en ung kvinde med en lækker røv der…. En køn ung kvinde med en “sutte trut” så……Jegver god for min kone er udholdende og jeg må have løse affærer ved siden af. Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 30. Oktober, 2021 Mook skrev, for 8 timer siden: Primetime ? Når jeg er liderlig, selvfølgelig det. Det kunne godt/ gerne være tidligt om morgenen, en time efter frokosten- aftensmaden og midt om natten. Jeg tænder på det jeg ser - og ikke det jeg hører. Og når jeg er “rigtig” liderlig så vil jeg bare have sex lige med det samme. Så skal det bare være lige nu og her So far so good - heldigvis har jeg en nabo og kollega, der kan hjælpe med det ellers bruger jeg en sjov legetøj Når man er liderlig......ja det har du helt ret i. Jeg bliver da også liderlig på andre tidspunkter end kl. 17, må jeg indrømme. Safterne presser jo hele tiden på. Men jeg har desværre ikke en nabo, der kan hjælpe med den rette stimulation. Og da slet ikke en nabo, der kan måle sig med dig, my dear Mook. Legetøj? Har du et godt forslag? Kys fra Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 126 Skrevet 31. Oktober, 2021 Oh ville godt være nabo til Mook. Og hjælpe lidt til når det sker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, den 30.10.2021 at 06:44: Jeg er et udpræget A-menneske, hvilket også manifesterer sig i min libido, der er størst mellem 06.00-12.00. Jeg modtager af samme årsag derfor også kun frække herrebesøg om morgenen/formiddagen Me too -æh jeg er altså ikke vild med at komme tidligt op, men det er der jeg er mest lysten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 31. Oktober, 2021 krisdane skrev, 1 time siden: Oh ville godt være nabo til Mook. Og hjælpe lidt til når det sker. Så flyt gerne til Frb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 126 Skrevet 31. Oktober, 2021 Ja det kan ikke vare længe. Er i gange med at finde noget derinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mook Skrevet 31. Oktober, 2021 krisdane skrev, for 26 minutter siden: Ja det kan ikke vare længe. Er i gange med at finde noget derinde krisdane skrev, for 26 minutter siden: Ja det kan ikke vare længe. Er i gange med at finde noget derinde Dejligt. Så har jeg noget til at glæde mig til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 1. November, 2021 det eneste fysiske jeg kan foretage mig om morgenen er at løfte en kaffekop op til munden. meget mere end det, resulterer i en fibersprængning. jeg er med på sen aften og/eller natteholdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg