Storspilleren 359 Skrevet 28. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 1 time siden: Behøver du ikke. Jeg anmelder ikke. Men vælger helt selv at bruge fornuft og kontakte og danne eget indtryk. Er man ikke villig/i stand til 2000-3500, ser jeg ikke behovet for at spørge, kommentere, gisne om negle og norsk (norske der forsøger at skrive dansk k a n lyde ukorrekt/translate agtigt som man her hørt/set fra en del norske jenter i håndboldligaen). Og kan jo blot nyde anmeldte piger til 700-1000. Hvoraf mange, rigtig mange beviseligt er elendige anmeldelser. Medicinstuderende har ikke skole som andre sundhedsfag? Har selv en sygeplejerske-veninde der jævnligt tager negle af og på. Og nej: står vist ikke nogen steder, hun er Guds Gave. Om hun er andres kop the ift pris/service/behov kan jeg ikke vide. Men hun kan tale norsk og er pisse flink. TS er i tvivl om annoncens troværdighed, og spørger om andre brugeres vurdering, søger allerhelst en der kan berette noget konkret. Folk herinde kommer med deres indput til annoncen - ud fra hvad de finder godt, dårligt, påfaldende og meget andet. Her er det specielt prisen og troværdigheden der kommenteres på. Dette mener jeg er helt ok, da det er med til at give TS et fingerpeg, så han kan vurdere om andre deler hans tvivl. Det jeg falder over i dit skriv er, at jeg føler at du udtrykker at folk der ikke vil give 3.500 for et besøg, ikke bør kommentere. Dette synes jeg er forkert. På samme måde har du jo lov til at udtrykke at du finder prisen ok, og finder at du får fuld service for alle pengene. Det var derfor bedre at deltage i debatten med dine argumenter og den konkrete viden du har om pigen. Medicinstudiet består jo af mega mange år på et universitet, og selvfølgelig kan man i denne tid pynte og gejle som man vil. Jeg læser nu altså din sidste linje som om hun er sendt hertil for at sprede stor glæde. Dine bevæggrunde for ikke at anmelde kender jeg jo ikke, men mange kunne have stor glæde af flere anmeldelser - som f.eks. i denne tråd. Når du så heller ikke bruger andres indput på siden, så synes jeg, at du må få meget lidt ud af af at være her på EG. Kogt ned til: Spørg om noget hvis der er noget du vil have svar på. Svar hvis der er noget du kan og vil svare på. Glem resten - andre finder måske guld i det. Og så til sidst. Af lange omveje fik vi jo alligevel svar på noget af det TS spurgte om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 28. Oktober, 2021 Storspilleren skrev, for 7 minutter siden: er, at jeg føler at du Du behøver ikke føle, gisne, spekulere, tro, postulere. Du har intet vigtigt, faktuelt at videre med til TS. Tilsyneladende. At 85% andre svar udelukkkende er baseret på ‘kan ikke læse’, jeg gisner hun ikke kan være medicinstuderende, dansk, ikke findes pga udseende eller hun skrev 30 min men også min en time er jo een lang række ubrugelig gisning: skriv/ring dog til hende som skridt 1. Svar hvis man har brugbar info (har du så heller ikke men har nu skrevet 517282 linier om hvad). For Prins Knud. Hun findes. Er skide sød. God service. Ved man, at man hverken kan eller vil betale den pris, så undlad dog at kommentere og find en til 7-1200. Og lad gerne være at postulere og diktere hvad er bedst ift mig tak. Kjempe fin pige. Elsker man norsk er det en gave. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 28. Oktober, 2021 Du har ret i at det var dig der sad med nogle faktuelle oplysninger, og tak for at de kom ud til TS. Og igen, du har ret til at komme med dine synspunkter ligesom jeg kommer med mine. På samme måde som alle andre. Du kan så vælge at bruge eller glemme det, ligesom jeg har samme mulighed. Og så kommer vi vist ikke videre i det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 29. Oktober, 2021 Storspilleren skrev, for 7 timer siden: ligesom jeg kommer med mine Du gisner, tror, postulerer og har da som 80% ovenfor intet faktuelt, informativt eller brugbart for TS leveret. Blot en laaaaang smøre om sygeplejerskes påklædningsregler (vigtigt?). Total ligegyldige svar efter en, der slet ikke har læst annoncen (‘der er ingen tlfnr’), flere der TROR, udseende gør hende ikke dansk/norsk, flere der i hvert fald ikke vil besøge hende pga prisen (men synes det er vigtigt at fortælle, hvad de ikke vil) samt lidt gnidret dansk, der skyldes at pigebernet er norsk, hvilket man kunne finde ud af easy-peasy ved at kontakte pigebarnet: sms eller snap. Det er faktisk ikke særlig svært. Er det 12 svar og de 10 deriblandt dig skal gisne, gætte, tro og fortælle, hvad de ikke vil gøre/betale (applaus). Lav du en efterlysning: så skal jeg vade ind og gisne, at fordi hun vil have 3500,-, er hun fake/scam og iøvrigt ævle løs om at jeg i hvert fald ikke vil besøge hende (ikke råd, ikke ville betale så meget på een gang (hellere 700,- til 5 forskellige, der ikke kan dansk/engelsk). Jøsses. Sig mig er du TS’ mor eller anstandsdame herinde: tal fordi du gav TS faktuel info (dit job at rende rundt og takke på andres vegne?). Har du noget faktuelt, brugbart, informativt at bidrage med ift TS og Ronja???? (og nej, det hedder hun garanteret ikke i virkeligheden, men jeg valgte at bruge min time på at tale om andet end hendes navn og ‘uddannelse’: ved dog at mange også danske piger kalder sig dit og dat job/uddannelsesmæssigt, hvorfor en lidt ligegyldigt for TS sniksnak af gisnende folk om negle/påstået uddannelse er helt hen i skoven). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 29. Oktober, 2021 Storspilleren skrev, for 18 timer siden: Tror ikke hun er helt skarp. Hun søger mænd til besøg på mindst en time, men har en pris på 30 min besøg. Hendes navn lægger vel også op til at hun ikke er dansk, norsk måske - måske ikke. Det bliver ikke mig, som lægger 3.500 for en time hos et helt ubeskrevet blad. Og selv med gode ord på vejen, så vil det være over det jeg har lyst til at spendere. Hun har måske ikke fået omregnet til danske priser..... Måske er det for godt til at være sandt, men hvorfor så afskrække de fleste med disse priser. Noget her der er brugbart ift TS og en efterlysning? Noget faktuelt, informativt? Næh. Du fortæller, at du ikke vil bruge 3500,- (fedt, tak: skal vi alle svare i efterlysninger, hvad vi ikke vil?). Gisner løs om hun er dansk: skriv og tal med hende og vupti: opklaret. Du TROR ikke hun er skarp, fordi hun har lavet en fejl ift 30 min/time og så sniksnakkes der løs til ingen værdi for TS, om hun så er ‘skarp’ og kan være medicinstuderende (man kan naturligvis ikke studere og i fritid knalde/tjene iført lipgloss og fake negle). ’Måske er det for godt til at være sandt (hvad?) men hvorfor afskrække folk med de priser’ : hvem afskrækker hun og er det et problem, at du og andre ikke vil/kan smide 3500,- for en time (nogle kunder nøjes måske med færre besøg pga kvalitet/særlige ønsker). Måske er hun en af dem, der KAN tjene det beløb pr time OG nyder færre kunder end typer som dig (nu gisner jeg), der valfarter afsted 3-4-5 gange pr måned og stikker pik-i-hul uden voldsomt mange andre krav til 6-7-800,- pr gang (hvad ender du med at give for 4-5 besøg MÅSKE lidt ala wam-bam-thankyou-man?). Hvorfor svarer du på en efterlysning, når du jo INTET ved faktuelt, intet har undersøgt (kontaktet hende) og reelt blot gisner, spekulerer, postulerer og fortæller, hvad du IKKE selv vil og kan? Hun findes. Hun er flink, serviceminded, flittig til at svare (indtil hun overdænges sikkert men hun har jo ‘afskrækket’ en del ifølge dig). Hun er lækker (SYNES jeg) og fræk (smag og behag) og har god tid (pga færre kunder) ligesom folks problem med negle og ‘dansk’ og 30 min/1 time kan opklares ganske nemt ved at besøge hende. Skal og vil du ikke det, er det vel lidt ligegyldigt for dig at vide, om hun er norsk og om hun er studerende og hvilke slags negle, hun har i et møde…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 29. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 17 timer siden: Hvorfor svarer du på en efterlysning, Hvad der er skrevet om telefonnummer, priser, nationalitet og andet i diverse indlæg er skribenternes indtryk af det de har læst i annoncen. Dette ser jeg ingen grund til at træde mere i, da det jo er et udtryk for forskellige menneskers indtryk og vurderinger. Jeg vil i stedet give mit bud på hvorfor der svares som der gør. TS laver en efterlysning, hvor han spørger om nogen kender pigen. Samtidig er han i tvivl om annoncens ægthed. Her kommer folk selvfølgelig med deres kommentarer til annoncens indhold, og hvad der taler for og imod ægtheden. Dette er ganske naturligt, og det er vel meget forståeligt at der ikke kommer mange faktuelle oplysninger til en nyoprettet profil. Disse indlæg kan være fyldt med glæde, utilfredshed, humor, antipati eller noget helt andet. Skribenternes indput må så indgå i de overvejelser TS gør sig om annonce og pige. Du kommer så med et indlæg, hvor du langer ud efter andres indlæg. Og det er her vi er grundlæggende uenige. Det må være TS som selv sorterer i kommentarerne, og tager det til sig som han finder brugbart. Vi andre har mulighed for at kommentere på forespørgslen eller hoppe over hvis vi ikke finder det interessant. Vi har helt forskellige meninger - som vi begge har fremført, og bliver jo nok ikke enige. Derfor tror jeg ikke det vil give mening at fortsætte denne diskussion, så dette vil blive mine sidste ord i dene tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 30. Oktober, 2021 Storspilleren skrev, for 6 timer siden: Jeg vil i stedet give mit bud på hvorfor der svares som der gør. Shit du er arrogant, patroniserende, helt uden for rækkevidde. Har du selv taget titlen som universel forklarer af og i alle tråde? Du behøver ikke give dit bud (gisning) på hvorfor andre gisner som de gør uden at have besøgt trunte. Ville svare til en TS spurgte til en restaurant, hotel elller film og folk svarede jeg TROR ikke maden er god. Det virker skummelt, da der er ikke helt korrekt dansk i menuen. Hovedrollen er ikke dansk, fordi han ligner ikke en dansk studine med lange negle. Hvorfor gisner folk ikke mindre, når de intet ved. VED. At vide. Hvorfor bliver du ved at svare uden at give noget brugbart, faktuelt, interessant? Humor, glæde, antipati fra folk, der intet VED (om pigen). Een med svar har rent faktisk checket. Alle andre gisner, tror, mener, synes, postulerer, digter. Og så kommer du, Der ved endnu mindre (faktisk absolut intet) men skal lige lege orakel og Emma Gad. Nødvendigt? Hvad har TS fået ud af dine 284 ligegyldige jeg vurderer-kommentarer? Intet. INTET. Hvis man seriøst kan og overvejer at bruge 3500,- søger man naturligvis FAKTUEL info (igen: een udover mig har givet det: jeg aner ikke hvad du stadig laver i denne tråd). Eller tager selv kontakt til GP (tit nemmest). Disse indlæg kan være fyldt med glæde, utilfredshed, humor, antipati eller noget helt andet Hold nu op en gang vrøvl. Ved du overhovedet, hvad vrøvl du sender ud? Man kan sgu da ikke, ufaktuelt, uden at VIDE (kende GP) gisne/gætte/tro/postulere og så kalde det ‘humor, antipati, utilfredshed’! Utilfredshed med hvad præcist??? Utilfredshed med at en GP vil have 3500,- (så find en anden!). Vil svare til man synes Noma, Maldiverne og en Porsche er for dyr. Jamen så skrub da på Jensens Bøfhus, til Samsø og køb en Panda! Helt fint at GISNE løs (bla GP’ens svar: hun lyder dyr men det er jeg selv og er det ægte/god service, er det jo fair. Så er der lidt substans trods alt ligesom ham, der har CHECKET Ronja ved snap eller kontakte hende. Alle andre og især sig: totalt ubrugelig gisneri. Du vil lege Emma Gad og politimand imod dem, der kalder ubrugelige svar ubrugelige? Flot). hoppe over hvis vi ikke finder det interessant Måske folk eneret og især dog skulle hoppe højt og langt over efterlysninger, man intet VED om. Ikke pga DU finder det interessant. Jeg spørger een gang til for Prins Knud: hvad har du bidraget med til TS af faktuelle, informative ting, han kan bruge? 400 liner vrøvl og gisning og et link om regler for påklædning i Danmark for sygeplejersker el sundhedspersonale. Ah men jøsses da. Ronja: Fantastisk oplevelse. Trods prinsen klasse og service. Om hun ER medicinstuderende, om hun hedder Ronja i virkeligheden (!), om hun altid har lange negle, om man MÅ have lange negle i sin fritid som medicinstuderende (irrelevant ift at vide, om hun er ÆGTE (ikke scam) og om service ift pris er god (600,- er billigt men uden kontekst og er service/sprog/kemi/det lovede ikke holdt, er selv 6,- kroner da dyrt, omvendt kan 3500,- være ‘billigt’, hvis man får en wauw-onceinalifetime eller præcis det, man søger (sprog, fetisch, kemi, 2 piger osv)). Mon TS som jeg er flintrende ligeglad med hvad hendes borgerlige navn er og hvad hun MÅSKE studerer? Har flertallet ikke fiktive navne og nogle bruger måske et studie som en turn-on? Jeg GISNER, at TS blot vil vide, om hun er ægte og hvordan service er. Intet andet. Enkelte tilbud tager man med GP selv (også det er gentleman-flinkhed-kemiskabende-reelt) og kan ofte varierer pga egen personlighed, opførsel, hygiejne mm. Kan jo være de 3500,- er godt givet ud HVIS man går derfra totalt blown away og nok til at kunne leve på det i seks måneder (modsat de mange herinde, der bliver straks liderlig og skal finde et hul at stikke pikken i: mon ikke mange negative anmeldelser og GP’eres hverdag kan bekræfte dette). Hellere een pisse god end 3-4-5-10 dårlige. Og mon man ikke tit får noget bedre med mere tid, ro, lyst uanset om det er restaurant, børnehave med mgl normering (tid/overskud) eller en GP. Helt vanvittig fræk pige. Krop og service og sprog = smag og behag. Men 11 af 10 herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 30. Oktober, 2021 Storspilleren skrev, den 28.10.2021 at 12:32: Tror ikke hun er helt skarp. Hun søger mænd til besøg på mindst en time, men har en pris på 30 min besøg. Hendes navn lægger vel også op til at hun ikke er dansk, norsk måske - måske ikke. Det bliver ikke mig, som lægger 3.500 for en time hos et helt ubeskrevet blad. Og selv med gode ord på vejen, så vil det være over det jeg har lyst til at spendere. Hun har måske ikke fået omregnet til danske priser..... Måske er det for godt til at være sandt, men hvorfor så afskrække de fleste med disse priser. Glæder mig til Noget i dit svar, der er brugbart for TS (eller andre med (modsat dig) lyst/evne/vilje til besøg til den pris? Næh. Absolut intet. 50% gisning du intet aner om. 50% fortælle, hvad du ikke selv kan/vil (betale den pris). Ligegyldigt info. Derpå bygger og postulerer DU (din gisning/synsning) at GP’en afskrækker folk. Hvem siger hun gør det? Kender du hendes setup? Service? Bevidste valg om færre kunder og bedre service, tid, ro, indlevelse? Næh. Heller ikke. Jeg gør. Du vil ikke besøge en ikke anmeldt (ok, forståeligt, men ret ubrugeligt for TS, hvad du vil og ikke vil). Selv hvis hun havde 6000 kanon anmelder, vil/kan du heller ikke pga prisen. Igen: fair men totalt, TOTALT ligegyldig info i en tråd om efterlysning af en ‘norsk studine’. Hendes navn, gisner du, lægger måske/måske ikke op til, at hun er/ikke er dansk. Hvorfor gisne løs og forplumre tråd. Typisk tendens i verden. Aaaaaallle skal gisne, gætte, tro og synes. Om GP’ere de aldrig har besøgt endsige kontaktet/talt med. Covid-regler ved rejse. Alt. Måske skulle folk generelt gisne og tro og postulere mindre og lytte, tie, medmindre de rent faktisk VED noget. Ved DU noget om denne GP? Noget overhovedet? Næh. Du gisner videre, at hun ikke er helt skarp (er dét vigtigt for TS eller for dig at pointere uden du jo beviseligt VED, hvorfor der er en tilsynedelande fejl/uoverensstemmelse i pris/tekst?). Næh. Gør du heller ikke. Jeg kontaktede hende. Fik det opklaret. Og i en kort snak blev det meste opklaret. Faktuelt. Så enkelt er det. Norsk. Pissesød. Muligt at få 30 min. Vildt lækker (smagning behag). Kanon service. Masser af ro/tid (betaler man nogle gange for modsat ‘hullerne nogle kunder blot vil ind og stikke i’). Diskret. Mulighed for bonus/ekstra service. Uden jeg gider udpensle noget som helst for dig eller andre i tråden, der latterliggør, gætter, postulerer. Så kan du jo så gruble over, om dine totalt ligegyldige og ikke informative skriv i dette tilfælde om denne GP gavner nogen eller noget…..og for at skære det ud i pap behøver hendes priser ikke afskrække det klientel, hun gerne vil have. At hun afskrækker dig, er måske ikke det store tab. Om hun med langt færre kunder pr år tjener det samme som dine ‘huller’ til 700,- kr, er også uvæsentligt for TS. Ligesom en masse sniksnak om hendes negle og studie KUN er gisninger fra ikke-vidende svarere, der mistænkeliggør uden at vide noget om det. Og går man så voldsomt op i sundhedshensyn, navn og studie, kan man blot ringe/skrive/besøge, hvis man er så naiv, at man tror på alt, en GP siger. Man kan argumentere for, at dit totalt intetsigende, ubrugelige pg ligegyldige ‘svar’ (handler vist mere om at du har behov for at lufte din synsning og gætteri end reelt ville faktuelt hjælpe TS) både ødelægger noget for TS (går potentielt glip af en god oplevelse) og GP (du, uden at vide noget som helst, insinuerer og mistænkeliggør: er dét godt, vigtigt, beskrivelsen herinde ift svar på efterlysninger?). Norsk 11/10 karakter Tid, ro, super service med mulighed for ‘ekstra/bonus’ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ricograziano 37 Skrevet 30. Oktober, 2021 Nice, med alfonsen/kæresten, som ordner anmeldelser og korrespondancen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 31. Oktober, 2021 Hold da op .en masse vrøvl. Fra det det starte med .om der,var nogen .der havde være på besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 3. November, 2021 ricograziano skrev, den 30.10.2021 at 13:59: Nice, med alfonsen/kæresten, som ordner anmeldelser og korrespondancen. Endnu en klovn med en total ligegyldig påstand uden hold i virkeligheden: har du selv været i kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 3. November, 2021 issen skrev, den 31.10.2021 at 23:38: Hold da op .en masse vrøvl. Fra det det starte med .om der,var nogen .der havde være på besøg Jeps: sådan er det vist ofte i indlæg. Her er der hvad…10-12-14 svar og kun TO, der har checket hendes snap/skrevet med hende og besøgt hende (undertegnede). Alt andet er påstande, gætterier, fortællinger om hvad man selv IKKE vil….ahmenjøsses. Nogle gider som jeg ikke anmelde (netop derfor). Andre gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 364 Skrevet 11. December, 2021 Du går meget op i den pige, Bruneøjne 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. December, 2021 Ny bruger skrev, den 28.10.2021 at 10:30: Besøg hende og du vil finde ud af det Hvis alle var som dig ville dette sted jo ikke have nogen funktion ! Underlig kommentar at komme med når en person slår sådan noget op i efterlysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, den 28.10.2021 at 22:52: Du behøver ikke føle, gisne, spekulere, tro, postulere. Du har intet vigtigt, faktuelt at videre med til TS. Tilsyneladende. At 85% andre svar udelukkkende er baseret på ‘kan ikke læse’, jeg gisner hun ikke kan være medicinstuderende, dansk, ikke findes pga udseende eller hun skrev 30 min men også min en time er jo een lang række ubrugelig gisning: skriv/ring dog til hende som skridt 1. Svar hvis man har brugbar info (har du så heller ikke men har nu skrevet 517282 linier om hvad). For Prins Knud. Hun findes. Er skide sød. God service. Ved man, at man hverken kan eller vil betale den pris, så undlad dog at kommentere og find en til 7-1200. Og lad gerne være at postulere og diktere hvad er bedst ift mig tak. Kjempe fin pige. Elsker man norsk er det en gave. Hvad får du egentligt i "forsvarsgave" ? Kjempe bra gut 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 12. December, 2021 Bruneøjne76 skrev, den 30.10.2021 at 08:25: Noget i dit svar, der er brugbart for TS (eller andre med (modsat dig) lyst/evne/vilje til besøg til den pris? Næh. Absolut intet. 50% gisning du intet aner om. 50% fortælle, hvad du ikke selv kan/vil (betale den pris). Ligegyldigt info. Derpå bygger og postulerer DU (din gisning/synsning) at GP’en afskrækker folk. Hvem siger hun gør det? Kender du hendes setup? Service? Bevidste valg om færre kunder og bedre service, tid, ro, indlevelse? Næh. Heller ikke. Jeg gør. Du vil ikke besøge en ikke anmeldt (ok, forståeligt, men ret ubrugeligt for TS, hvad du vil og ikke vil). Selv hvis hun havde 6000 kanon anmelder, vil/kan du heller ikke pga prisen. Igen: fair men totalt, TOTALT ligegyldig info i en tråd om efterlysning af en ‘norsk studine’. Hendes navn, gisner du, lægger måske/måske ikke op til, at hun er/ikke er dansk. Hvorfor gisne løs og forplumre tråd. Typisk tendens i verden. Aaaaaallle skal gisne, gætte, tro og synes. Om GP’ere de aldrig har besøgt endsige kontaktet/talt med. Covid-regler ved rejse. Alt. Måske skulle folk generelt gisne og tro og postulere mindre og lytte, tie, medmindre de rent faktisk VED noget. Ved DU noget om denne GP? Noget overhovedet? Næh. Du gisner videre, at hun ikke er helt skarp (er dét vigtigt for TS eller for dig at pointere uden du jo beviseligt VED, hvorfor der er en tilsynedelande fejl/uoverensstemmelse i pris/tekst?). Næh. Gør du heller ikke. Jeg kontaktede hende. Fik det opklaret. Og i en kort snak blev det meste opklaret. Faktuelt. Så enkelt er det. Norsk. Pissesød. Muligt at få 30 min. Vildt lækker (smagning behag). Kanon service. Masser af ro/tid (betaler man nogle gange for modsat ‘hullerne nogle kunder blot vil ind og stikke i’). Diskret. Mulighed for bonus/ekstra service. Uden jeg gider udpensle noget som helst for dig eller andre i tråden, der latterliggør, gætter, postulerer. Så kan du jo så gruble over, om dine totalt ligegyldige og ikke informative skriv i dette tilfælde om denne GP gavner nogen eller noget…..og for at skære det ud i pap behøver hendes priser ikke afskrække det klientel, hun gerne vil have. At hun afskrækker dig, er måske ikke det store tab. Om hun med langt færre kunder pr år tjener det samme som dine ‘huller’ til 700,- kr, er også uvæsentligt for TS. Ligesom en masse sniksnak om hendes negle og studie KUN er gisninger fra ikke-vidende svarere, der mistænkeliggør uden at vide noget om det. Og går man så voldsomt op i sundhedshensyn, navn og studie, kan man blot ringe/skrive/besøge, hvis man er så naiv, at man tror på alt, en GP siger. Man kan argumentere for, at dit totalt intetsigende, ubrugelige pg ligegyldige ‘svar’ (handler vist mere om at du har behov for at lufte din synsning og gætteri end reelt ville faktuelt hjælpe TS) både ødelægger noget for TS (går potentielt glip af en god oplevelse) og GP (du, uden at vide noget som helst, insinuerer og mistænkeliggør: er dét godt, vigtigt, beskrivelsen herinde ift svar på efterlysninger?). Norsk 11/10 karakter Tid, ro, super service med mulighed for ‘ekstra/bonus’ Helt vildt som du bruger tid på at forsvare en som du har mødt. Du kunne jo nærmest skrive en bog om emnet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 12. December, 2021 youngatheart skrev, for 3 timer siden: at forsvare en Intet med forsvar at gøre. Det er din tolkning af det. ‘Forsvar’ er blot smil og irritation over så mange kommenterer en anmeldelse (fin anmeldelse) uden at VIDE noget med fortælling om egen økonomi (vigtigt?) og gisne om en pige med mange negle (clip ons?) kan være medicinstuderende, når hun ikke er i DK. Nu kommer der nok snart flere anmeldelser efter hendes december turné,, der også bringer hende til Sjælland. Det mest komiske er dog, at så mange herinde tuder over ikke nok anmeldelser og samtidig ødelægger det selv ved netop ligegyldig pladder, gisning, afsporing som også du nu er i gang med. Flot. youngatheart skrev, for 3 timer siden: forsvarsgave Intet. Din insinueren siger jo mest om dig. Pinlig og ligegyldig kommentar ift ts og anmeldelsen. Jonze skrev, for 22 timer siden: Du går meget op i den pige Efter 3 besøg korrigerer jeg de 80% gisnende typer, der SKAL kommentere en anneldelse, de ikke har interesse i, ikke kan/vil besøge og ligegyldige kommentarer som din. Har selv været glad for en norsk talende (hvor mange norske er der herinde) og haft gode stunder. Så kan man ignorere og grine af de konstant mange tosser, der gisner, synes, tror selv om ingen åbenbart ved noget om denne GP. Tænk at have så lidt indhold eller pli, at man velvidende at man intet ved og for mange savner anmeldelser, er så tåbelig, at man liiige skal ind og kommentere, gisne, fortælle, at man ikke selv har eller vin finde penge nok og som ham ovenover ikke engang kan finde ud af at citere enkelte linier. Hvad mon formålet er med de 80% totalt ligegyldige og ubrugelige kommentarer…..helt gak. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 12. December, 2021 Vi stopper her. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg