Guest Prada Skrevet 28. Oktober, 2021 (edited) Er der nogen der har skrevet lidt med hende her. Ser sørme sød ud. Men er det for godt til at være sandt ? https://annoncelight.dk/showad/330441 Redigeret 28. Oktober, 2021 af Prada Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 28. Oktober, 2021 Prada skrev, for 17 minutter siden: Er der nogen der har skrevet lidt med hende her. Ser sørme sød ud. Men er det for godt til at være sandt ? https://annoncelight.dk/profile/NORSKMISSEKAT Besøg hende og du vil finde ud af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 28. Oktober, 2021 Ny bruger skrev, for 3 minutter siden: Besøg hende og du vil finde ud af det Du er da godt nok skarp idag. Der er ikke nogen der stjæler dine lakridser. men nu er den jo skrevet under efterlysninger så syntes måske ikke din kommentar er fair Men tak for hjælpen Ny bruger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
midtjyden 50 Skrevet 28. Oktober, 2021 Ingen mail, telefonnummer eller adresse… Det bliver ikke nemt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 28. Oktober, 2021 midtjyden skrev, for 2 minutter siden: Ingen mail, telefonnummer eller adresse… Det bliver ikke nemt… Der er begge dele på selve annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 296 Skrevet 28. Oktober, 2021 19 årig medicinstuderende... Hun må da være skarp.... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 28. Oktober, 2021 Den lyder meget lidt troværdig efter min mening, og er ikke skrevet på korrekt dansk. Noget af det lyder som en oversættelse. Medicinstuderende med lange negle og lippgloss lyder heller ikke til at være helt troværdigt. Men hun kan jo være en udenlandsk medicinstuderende. Hun ligner ikke en dansk kvinde i hvertfald. men hvis det er hende på billederne,og hun er ægte så ser hun sgu da dejlig ud ( jeg er også til kvinder ) men noget af en pris hun holder sig. Jeg er i den øvre prisklasse, men hun er sgu skrap, hvis hun kan få det hun forlanger. Og intet ondt i det. Hvem tør tage chancen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 28. Oktober, 2021 BigDaddiz skrev, for 50 minutter siden: 19 årig medicinstuderende... Hun må da være skarp.... Det er da mere realistisk end uddannet læge 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 28. Oktober, 2021 Har ikke besøgt damen. Det lugter langt væk..... 19 år og medicinstuderende....ha.ha.... Foto ligner ihvertfald ikke en DK pige på 19..... Hun vil kun min. en time.....hvorfor mon der så er en pris på 30 min?? - HUn kender vist heller ikke prisniveauet i Viborg og omegn.. Men, tag en for holdet og kom så med en anmeldelse. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 28. Oktober, 2021 Samanthawild skrev, for 42 minutter siden: Den lyder meget lidt troværdig efter min mening, og er ikke skrevet på korrekt dansk. Noget af det lyder som en oversættelse. Medicinstuderende med lange negle og lippgloss lyder heller ikke til at være helt troværdigt. Men hun kan jo være en udenlandsk medicinstuderende. Hun ligner ikke en dansk kvinde i hvertfald. men hvis det er hende på billederne,og hun er ægte så ser hun sgu da dejlig ud ( jeg er også til kvinder ) men noget af en pris hun holder sig. Jeg er i den øvre prisklasse, men hun er sgu skrap, hvis hun kan få det hun forlanger. Og intet ondt i det. Hvem tør tage chancen. Tror ikke hun er helt skarp. Hun søger mænd til besøg på mindst en time, men har en pris på 30 min besøg. Hendes navn lægger vel også op til at hun ikke er dansk, norsk måske - måske ikke. Det bliver ikke mig, som lægger 3.500 for en time hos et helt ubeskrevet blad. Og selv med gode ord på vejen, så vil det være over det jeg har lyst til at spendere. Hun har måske ikke fået omregnet til danske priser..... Måske er det for godt til at være sandt, men hvorfor så afskrække de fleste med disse priser. Glæder mig til at høre fra en der har taget et dybt greb i lommen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 28. Oktober, 2021 Prada skrev, for 3 timer siden: Er der nogen der har skrevet lidt med hende her Hvorfor skriver/ringer du ikke blot selv: var da noget nemmere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 28. Oktober, 2021 Hendes snapchat tyder på, at hun er rigtig nok som GP. Men den bekræfter ikke, at hun er medicinstuderende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 28. Oktober, 2021 BigDaddiz skrev, for 3 timer siden: 19 årig medicinstuderende... Hun må da være skarp.... Det behøver hun ikke være. Hun er måske bare nået dertil i studiet, hvor den mandlige anatomi skal studeres. Og så har hun lige fået den fine idé at kombinere det med et studiejob. Ville gerne stille min krop til rådighed, men har desværre ikke råd. Håber der er en der har råd til at hjælpe hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 28. Oktober, 2021 Storspilleren skrev, 1 time siden: Måske er det for godt til at være sandt, men hvorfor så afskrække de fleste med disse priser Men du og andre holder sig da blot væk, hvis prisniveauet er over, hvad I vil give ikke… Shit en samling kommentarer: Ingen tlfnr i annoncen: jo det er der faktisk Ikke korrekt dansk: næh, sandt men når hun er norsk…? Medicinstuderende kan ikke have lange negle? Arghva?! Hvem har besluttet det. Dels kan det være falske, aftagelige. Dels kan hun lyve sig medicinstuderende (turn on?). Dels kan hun være i skole/teori. NB: hun findes, er helt vanvittig sød og flink og lad os blot sige, at ordet service får en helt ny betydning. Kjempe bra! Jeg tar en tur til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ricograziano 37 Skrevet 28. Oktober, 2021 (edited) Hvis man tror, at en meget smuk 19 årig pige(ud fra billederne), kommende læge, sælger sin krop i bonderøvland, altså, Viborg, mine venner, så fortjener man at blive snydt. Og endda ubeskyttet samleje kan tilkøbes Redigeret 28. Oktober, 2021 af ricograziano 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 28. Oktober, 2021 Har i set hendes priser 30.min - 2000.kr kun hos mig. 1 time 3500.kr efterfølgende timer 3000 hos mig 1 time 4000.kr efterfølgende timer 3000.kr hos dig hvis du bor indenfor 50.km fra Viborg(prisen er inklusiv transport). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 295 Skrevet 28. Oktober, 2021 (edited) Bruneøjne76 skrev, 1 time siden: Men du og andre holder sig da blot væk, hvis prisniveauet er over, hvad I vil give ikke… Shit en samling kommentarer: Ingen tlfnr i annoncen: jo det er der faktisk Ikke korrekt dansk: næh, sandt men når hun er norsk…? Medicinstuderende kan ikke have lange negle? Arghva?! Hvem har besluttet det. Dels kan det være falske, aftagelige. Dels kan hun lyve sig medicinstuderende (turn on?). Dels kan hun være i skole/teori. NB: hun findes, er helt vanvittig sød og flink og lad os blot sige, at ordet service får en helt ny betydning. Kjempe bra! Jeg tar en tur til Ja det lyder meget troværdigt. Selvfølgelig er hun dobbelt så god og sød som alle andre, helt sikkert. Redigeret 28. Oktober, 2021 af Goliath2.0 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 28. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 7 timer siden: Hvorfor skriver/ringer du ikke blot selv: var da noget nemmere Nu skal alting jo ikke bare være nemt. Det er altid godt at have oplysninger fra hestens egen mule. Men her på siden finder man jo et utal af eksempler på at der er pyntet på oplysningerne i annoncerne, ofte er de direkte vildledende. Derfor spørger folk herinde, om andre kan bekræfte eller afvise det der står i annoncen. Det giver mulighed for selv at danne sin eget indtryk. Tror nu egentlig også det er det EG har lavet denne gruppe til. Bruneøjne76 skrev, for 6 timer siden: Men du og andre holder sig da blot væk, hvis prisniveauet er over, hvad I vil give ikke… Shit en samling kommentarer: Ingen tlfnr i annoncen: jo det er der faktisk Ikke korrekt dansk: næh, sandt men når hun er norsk…? Medicinstuderende kan ikke have lange negle? Arghva?! Hvem har besluttet det. Dels kan det være falske, aftagelige. Dels kan hun lyve sig medicinstuderende (turn on?). Dels kan hun være i skole/teori. NB: hun findes, er helt vanvittig sød og flink og lad os blot sige, at ordet service får en helt ny betydning. Kjempe bra! Jeg tar en tur til Ja, jeg holder mig væk, når jeg ikke vil give det der kræves af pigen. Kan lige tilføje at det er en virkelig god strategi. Det er direkte dumt at aftale et besøg og så møde op, velvidende at man ikke vil betale. Det giver let en dårlig stemning, og man spilder en masse tid med at køre frem og tilbage uden at få noget ud af det. Om der har været tlf. nr. på annoncen da TS startede tråden, det ved jeg ikke, jeg er jo først kommet til senere. Linjen med dansk og norsk forstår jeg ikke. Nej, folk i sundhedsvæsenet kan ikke have lange negle https://dsr.dk/sygeplejersken/arkiv/sy-nr-2003-36/den-korrekte-paaklaedning hvem der har bestemt det, det ved jeg ikke. Og du har helt ret, hun kan lyve sig medicinstuderende, ligesom alt andet i annoncen kan være det pure opspind. Du skriver så at hun findes, og er guds gave til hankønnet. Så forstår jeg ikke helt at du har brugt kræfter på dette skriv. Det ville have været lettere og mere informativt, hvis du havde lagt et link til din anmeldelse, jeg kan nemlig ikke finde den. Vi sidder jo alle her og venter på hvad vi er gået glip af, bare fordi vi ikke lige vil kaste 3.500 for en time. Men det kræver måske lidt forberedelse at få lavet en anmeldelse.... Venter i spænding. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 28. Oktober, 2021 Storspilleren skrev, Lige nu: Tror nu egentlig også det er det EG har lavet denne gruppe til. EG er ikke en gruppe men en hjemmeside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 359 Skrevet 28. Oktober, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 5 minutter siden: EG er ikke en gruppe men en hjemmeside Jeg mener, at ejerne af EG har lavet grupperne "Efterlysninger" til at efterlyse info om de forskellige piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 28. Oktober, 2021 (edited) Storspilleren skrev, for 14 minutter siden: Venter i spænding. Behøver du ikke. Jeg anmelder ikke. Men vælger helt selv at bruge fornuft og kontakte og danne eget indtryk. Er man ikke villig/i stand til 2000-3500, ser jeg ikke behovet for at spørge, kommentere, gisne om negle og norsk (norske der forsøger at skrive dansk k a n lyde ukorrekt/translate agtigt som man her hørt/set fra en del norske jenter i håndboldligaen). Og kan jo blot nyde anmeldte piger til 700-1000. Hvoraf mange, rigtig mange beviseligt er elendige anmeldelser. Medicinstuderende har ikke skole som andre sundhedsfag? Har selv en sygeplejerske-veninde der jævnligt tager negle af og på. Og nej: står vist ikke nogen steder, hun er Guds Gave. Om hun er andres kop the ift pris/service/behov kan jeg ikke vide. Men hun kan tale norsk og er pisse flink. Redigeret 28. Oktober, 2021 af Bruneøjne76 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 28. Oktober, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 5 timer siden: Har i set hendes priser 30.min - 2000.kr kun hos mig. 1 time 3500.kr efterfølgende timer 3000 hos mig 1 time 4000.kr efterfølgende timer 3000.kr hos dig hvis du bor indenfor 50.km fra Viborg(prisen er inklusiv transport). Tja, hendes krop.. men jo det er et højt niveau, men jeg betaler gerne en høj pris, hvis niveau / services også er der efter... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 28. Oktober, 2021 matrix skrev, Lige nu: Tja, hendes krop.. men jo det er et højt niveau, men jeg betaler gerne en høj pris, hvis niveau / services også er der efter... Tager du en for holdet @matrix???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 28. Oktober, 2021 BlackMagic2020 skrev, Lige nu: Tager du en for holdet @matrix???? Nææ, jeg har måske en aftale med "Kun En Pige" på lørdag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 28. Oktober, 2021 Desuden var jeg på fræk aftale med "Danske Nikita i Bording i dag" i mandags.... og nu kommer SWEET SOPHIE jo snart igen, og skal også snart en ny aftale med rikke solskin. Så @BlackMagic2020 min kalender er fyldt godt op... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg