Hop til indhold
Guest Betelgeuse1965

Dilemma . Blev Brændt af , af min fast gp

Recommended Posts

Betelgeuse1965 skrev, for 19 minutter siden:

Synes du virkligt at det ok , fordi det er forfatning .hvor mange gang har gper udtrykket her hvor træls det er når kunder holder ikke aftaler ..

Prøv lige at læse hvad jeg skriver, en gang til. 

Jeg syntes IKKE at det er iorden at aflyse på den måde, MEDMINDRE der er tale om pludselig sygdom el lign. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965 skrev, for 2 minutter siden:

Det handler om at når man kander hinanden  så godt . Er ok at at aflyse for 4000.

Hvis du læser mine indlæg, så har jeg lige præcis ingen problemer med at forestille mig det. Det er aldrig ok - om man kender hinanden eller ej.

Om du vil stoppe med at se hende… Den del er til gengæld op til dig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Elprebsi skrev, for 42 minutter siden:

Jeg er sådan set også enig i at aftaler skal holdes og at det var dårlig stil. Jeg synes bare det lød på dit indlæg, at du var mere end almindelig glad for hende og det er ikke sundt i denne verden i mine øjne.

Jeg er et følsom manesker hvilken er jeg glad for . Så måske det  det lyder såden . Men skuffelse handler om . At det er jeg ved hvor maget  jeg nyder det . Jeg har været samen med 6 gp . Siden hende . Og kun 1 ok . Og 1 var godt . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
Betelgeuse1965 skrev, for 11 minutter siden:

Forstille dig at en stam kunde aflyser aftale fordi han har fået en bedere tilbyd fra en anden gp .det handler ikke om følelser , dem er jeg afklaret med . Det handler om at når man kander hinanden  så godt . Er ok at at aflyse for 4000.

hun har ikke tilbudt en eller anden form for kompensation? så hun viser at du er vigtig for hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, 1 time siden:

Det er ikke mig der har problemet :)

De 4000 er penge hun kunne tjene på den kunde der ønskede at forlænge tiden hos hende, så trådstarter ikke kunne komme kl 18

Giver det mere mening? 

Ja, den havde jeg luret. Betydningen. Sætningen alene gav ingen mening. 

GP havde lavet en aftale (1 time?) med TS. 

Ny kunde kommer. Vifter (4000?) foran hende og beder om ekstra tid. Hun takker ja og aflyser dog ærlig. Ved vi om TS samlet havde givet samme beløb (4000?) eller GP skulle vælge mellem 1 time ny kunde (12-1500?) og TS-aftale (12-1500?). Og dermed stå til at MISTE penge (lige den dag). Dét fangede jeg ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
AB455 skrev, 1 time siden:

Kære @Betelgeuse1965, du skal være så velkommen til at dele dine frustrationer herinde, men du kommer nok ikke uden om også at skulle lægge øre til de høj hellige køer, som ikke lige er blevet brændt af, af sin ynglings GP. Det er tilsyneladende så pisse vigtigt at man kan brøle som en tyr, selvom der bare sidder en lille dreng inde bagved skærmen.

Jeg slutter mig i øvrigt til det kor der opfordrer dig til at finde en (eller to eller tre...) der er dig værdig og får hende til at slikke dine sår (blandt andet :P).

Hvis du deler hvem der er tale om (helt op til dig), så skal jeg nok gå arm i arm med dig i en lang bue uden om hende.

Tak .jeg kunne aldrig drøm om at dele hendes navn .mit dillema handler om skal jeg find mig i at blive kasseret af en jeg kander så godt for 4000 .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Lonewolf skrev, for 9 minutter siden:

hun har ikke tilbudt en eller anden form for kompensation? så hun viser at du er vigtig for hende?

Nej . For for hende hun ha ikke gjort noget forkert .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Bruneøjne76 skrev, for 3 minutter siden:

Ja, den havde jeg luret. Betydningen. Sætningen alene gav ingen mening. 

GP havde lavet en aftale (1 time?) med TS. 

Ny kunde kommer. Vifter (4000?) foran hende og beder om ekstra tid. Hun takker ja og aflyser dog ærlig. Ved vi om TS samlet havde givet samme beløb (4000?) eller GP skulle vælge mellem 1 time ny kunde (12-1500?) og TS-aftale (12-1500?). Og dermed stå til at MISTE penge (lige den dag). Dét fangede jeg ikke 

Jeg vil bruge1000 kr . Han gav 5000. Derfor er der 4000 . Hun vil miste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gittegraa

Forretning eller ej, så synes jeg ærligt talt ikke man kan behandle sine kunder sådan. Hvis det var mig der stod i sådan en situation, ville jeg sige nej tak til de 3 timer og overholde min aftale. Ja det er da  brandærgerligt at gå glip af så mange penge, men min samvittighed ville ikke kunne bære det.  Hvis man vil drive forretning og samle på gode og mødestabile kunder, er man nød til at levere en god kundeservice og være loyal overfor sine kunder. Det er man efter min mening ikke når man booker ind oveni en eksisterende aftale, heller ikke selv om man aflyser. Jeg ville selv blive stiktosset hvis jeg feks havde bestilt tid ved min kosmetolog og hun aflyste med begyndelsen at hun havde fået en kunde ind der skulle have 3 behandlinger og hun kunne tjene det dobbelte på den kunde. Hvis en kunde synes man er værd at bruge 3 timer med så kommer den kunde helt sikkert tilbage en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965 skrev, for 26 minutter siden:

Forstille dig at en stam kunde aflyser aftale fordi han har fået en bedere tilbyd fra en anden gp .det handler ikke om følelser , dem er jeg afklaret med . Det handler om at når man kander hinanden  så godt . Er ok at at aflyse for 4000.

I teorien nej. Men er det også lidt at blande æbler og pærer? Stadig uden at kende GP’ens situation (desperat, akut behov, 4000 kan redde meget/alt som en fast kunde med eet besøg hver 5-6 uge ikke kan: vi mangler jo lidt info her). Dermed vil det jo være teori og hypoteser, hvor vi alle kan tale moral og etik og sætte os ind i både TS og GP’s følelse/situation måske

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan fanme ikke forstå at der er nogle der mener at vi ikke er værd at elske eller blive forelsket i.

Vi er jo mennesker med følelser, så hvis han er blevet det så er det jo lykkeligt.

Når det er sagt så mener jeg bestemt at det for hendes side en dårlig stil at aflyse fordi en anden gæst skal have tiden.

For vores aftaler tager jo tid og planlægger dagen efter tiden med os.

Ikke iorden.

Tror du selv skal vudere om du ønsker forsætte hos hende, jeg vil tilgive og mærke efter næste gang om jeg ønsker at forsætte.

Rigtig god aften til alle vh caya 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965

Jeg er helt overrasket over hvor mange vil dele deres mening , noget er for hurtigt til at analyserer .  jeg kan næsten ikke hold styre på Hvam jeg svarer . Fordi jeg skriver med min i pone.

Tak for j’ers svar. Jeg sover på det . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
Bruneøjne76 skrev, for 3 minutter siden:

I teorien nej. Men er det også lidt at blande æbler og pærer? Stadig uden at kende GP’ens situation (desperat, akut behov, 4000 kan redde meget/alt som en fast kunde med eet besøg hver 5-6 uge ikke kan: vi mangler jo lidt info her). Dermed vil det jo være teori og hypoteser, hvor vi alle kan tale moral og etik og sætte os ind i både TS og GP’s følelse/situation måske

Hun er den mest travlt gp jeg har mødt , 

Redigeret af Betelgeuse1965

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965 skrev, for 19 minutter siden:

eg er et følsom manesker hvilken er jeg glad for . Så måske det  det lyder såden . Men skuffelse handler om . At det er jeg ved hvor maget  jeg nyder det . Jeg har været samen med 6 gp . Siden hende . Og kun 1 ok . Og 1 var godt . 

Og derfor svier den mere: du ved, hvad du får og det er trygt og præcis, som du gerne vil have, hvorfor øv’et er større (forventningens glæde smadret) men også stikket (tillid?) og tanken måske om at skulle vende tilbage til 5/6 (80%?) ikke så gode GP’ere. Du kan kun mærke efter i dig selv. Ingen andre kan mærke, derfor er det en teoretisk spørgen og svar og/eller tale med hende ift fremadrettet (løsning skulle det ske igen, så begge er ok). Ergo: din moral, mærke efter emotionelt og evt tale med hende (vælge på oplyst grundlag). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965 skrev, for 5 minutter siden:

Tak .jeg kunne aldrig drøm om at dele hendes navn .mit dillema handler om skal jeg find mig i at blive kasseret af en jeg kander så godt for 4000 .

Nu skal jeg prøve ikke at være en hård banan. Det handler jo ikke om hvis du skal finde dig i det. Det er du jo simpelt hen nødt til. For dig var det noget du havde set frem til i lang tid - for hende er du en kunde, selv om du også er en god kunde og en god ven. Allerede der er der lidt ubalance i forventningerne.

Hvis du "straffer" hende gennem at droppe hende i fremtiden, så straffer du vel egentlig mere dig selv? Mit forslag er at du bare accepterer at 4000 var så vigtige for hende at hun aflyste og ikke lægger mere i det. Jeg udgår fra at det ikke er noget hun ellers plejer at gøre - aflyse jeres møder?

Måske er det så simpelt at lige præcis fordi hun opfatter dig som en god ven, som hun tænkte at du skulle forstå, og ikke blive vred. Det er jo ikke helt utænkeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965 skrev, for 9 minutter siden:
Bruneøjne76 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg vil bruge1000 kr . Han gav 5000. Derfor er der 4000 . Hun vil miste

Ud af: 

Årsindkomst? 

Månedlig indkomst? 

Hendes situation (Østeuropa?) 

Antal ture til DK (hver 5-6. uge?) 

Så lyder en straks indtægt på 4000 altså som voldsomt meget. Hvis hun fx skal bruge 6-7-8000 på at OVERLEVE i Moldova/Ungarn/Rumænien, så får hun tilbudt (måske) 6-7-8 mdrs ‘liv’ og skal sige nej tak pga moral og etik…? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Jeg mødes gerne med mine venner over en øl, en pizza og et slag TV-spil, uden at jeg behøver betale dem for at bruge tid med mig.
Man betaler ikke sine venner for deres tid.
At hun er venlig, og at I har det godt sammen, behøver ikke betyde, at hun, som dig, ser et direkte venskab.

Det er bare et dumt svar. Måske kunne du vitterligt ikke forestille dig at have venskabelige relationer med folk du gør handel med, men det betyder ikke at ingen andre har. Jeg er sku også venner med min frisør, vi spørger ind til hinandens liv og griner sammen hver gang jeg skal klippes. Alligevel ses vi kun når jeg "betaler for hans tid". At sige det udelukker nogen form for venskab er bare rent ud forkert.

Jeg kan kun sige at jeg er trist over det ikke har lykkedes dig at skabe samme relationer i dit liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Joneleth skrev, for 7 minutter siden:

Det er bare et dumt svar.

Kan du ikke tale ordentligt, har jeg ikke i sinde at læse resten.
Hav en smuk dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske skal man selv være stamkunde hos en eller flere Gp' er for at forstå, trådopretters reaktion.   Jeg ville fandeme også blive pist, hvis jeg først var blevet kontaktet af Gp´en  (I følge TO skrev hun jo til ham, at hun igen var ibyen) men henblik på at lave en aftale.  Det gør de så, og kort tid før aftalen aflyser man med en begrundelse om, at man lige har modtaget en gæst, der ønsker at booke et længere besøg.

Gp´en  må mangle forretningsforståelse, det burde være almen viden, at man skal værne om sine gode og loyale stamkunder.  Det er ret svært, at få bare en nogenlunde stabil indtjening hvis man har baseret sin "forretning" på spontane engangsgæster -  Det er jo ligesom at pisse i bukserne

Som andre allerede har nævnt, er det bare rigtig dårlig forretningsetik, hvis man ikke holder sine aftaler, den går jo ligesom begge veje.  Man kan selvfølgelig blive syg eller forhindret på anden vis, men lidt økonomisk suboptimering er bare ikke en gyldig grund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg kan godt forstå skuffelsen. Og nej, det behøver da ikke være en usund relation, fordi man bliver skuffet over en aflyst aftale og en åbenlys nedprioritering af en fast gæst uden noget forsøg på, at gøre det godt. 

Skal det ende jeres relation? Det kommer jo an på dig. Måske har det skåret et sår i glæden, men det kunne jo nok heles med en dejlig stund sammen og en forventningsafstemning omkring, at du ikke ville stå model til det igen. 

Hvor let finder du kemi? Tror du, at du kan komme over skuffelsen? 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg

I er allesammen dygtige til at fordømme kvinden og hendes forretningsetik. Og jeg er ikke uenig - slet ikke.
Men det er jo ikke hvad TS spørgsmål handler om. Han spørger om han skal droppe hende i fremtiden. Han spørger hvis han skal sige farvel til hende. Ikke hvis forum mener at hendes forretningsetik er ok.

Alle forhold indeholder skuffelser - i hvert fald de fleste. Også langvarige mellem GP og kunder. Enten vælger man at tage det onde med det gode, eller så afbryder man.
I det her fald så er det kun TS som kan svare på om det gode vejer op eller ikke. Også derfor som jeg virkede lidt hård i mit første svar - det er jo kun han som ved. At hendes opførsel ikke er værd applaus er de fleste vel enige om.

Som jeg læser ham, så er han ikke forelsket, men de har haft det utroligt godt sammen. Hvis jeg var i den situation så ville jeg tage det onde med det gode. Jeg ville sluge kamelen og give det en ny chance. 

Men det er jo mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
Nannas Hjørne skrev, for 18 minutter siden:

Hvor let finder du kemi?

rigtig god pointe. min erfaring er ihvertfald at det kan tage rigtig mange besøg inden man er heldig med kemien. så har jeg fundet en holder jeg fast, med mindre hun laver den slags narrestreger alt for mange gange, eller man 'vokser' fra hinanden.

Redigeret af Lonewolf
hur og hun er ikke det samme :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Lonewolf skrev, for 42 minutter siden:

rigtig god pointe. min erfaring er ihvertfald at det kan tage rigtig mange besøg inden man er heldig med kemien. så har jeg fundet en holder jeg fast, med mindre hun laver den slags narrestreger alt for mange gange, eller man 'vokser' fra hinanden.

Det er nemlig noget af det samme, jeg hører fra nogle af mine gæster. Selv hælder jeg til at holde fast i de gode ting, jeg finder, men kun så længe jeg synes, at det gode opvejer det mindre gode. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den lille frøken

Kvinden lavede en fejl men ringede og sagde undskyld dagen efter. Alle kan lave fejl - især i " kampens hede". Måske havde hun også så god sex at det i virkeligheden var derfor at hun forlængede tiden. Måske var det ikke pengene der trak men den gode sex og så var det bare nemmere at bruge pengene som undskyldning for aflysning. Hvem ved?? Hvorfor er alle så hurtige til at dømme. Det er helt utroligt hvor meget suppe der kan koges på en fejl som der ER  sagt undskyld for. 

Det vigtige i min verden er da at hun sagde undskyld. Så tilgiv dog og kom videre.... 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ingen tvivl om, at det er dårlig stil at aflyse på den måde, som hun har gjort det på.

Og da hun åbenbart kender dig godt, burde hun heller ikke ha' gjort det.

Men jeg kunne forestille mig, at hun bare ikke har nået at tænke sig ordentligt om, og at det måske er gået lige lovlig stærkt for hende - det, at hun efterfølgende har undskyldt over for dig tyder da på, at hun nok har lidt dårlig samvittighed og gerne stadig vil ha' dig som kunde.

Havde hun reageret anderledes, hvis hun havde vidst, at du skulle på ferie dagen efter og derfor ikke kunne se hende foreløbig igen? Det er ikke til at vide...

Men når det er sagt, er det naturligvis forretning for hende - og det er det osse for dig. :wink:

Om du vil se hende igen, er naturligvis op til dig - men bare det, at du spørger herinde tyder da på, at du rent faktisk har lyst til at se hende igen. Hvis du havde været så vred, at du ville droppe hende, havde du vel næppe spurgt her.

Hvad jeg ville gøre? Jeg ville helt afgjort ikke droppe hende, men fortsætte med at se hende.

Jeg har ganske vist kun erfaring med de piger, man møder på klinikker og ikke dem, man sms'er eller ringer med - men jeg har tit været ude for på en klinik, at en pige har ikke aflyst men udsat en séance, fordi en nuværende gæst ville forlænge eller en gæst havde meldt sig på banen, inden jeg mødte op til den aftalte tid. Ved de fleste lejligheder har jeg så bare ventet - ganske få gange har jeg været nødt til at gå igen på grund af min egen stramme tidsplan.

Men jeg har aldrig droppet en pige, som jeg har kendt i forvejen af dén grund.

Det er jo som sagt forretning for begge parter - og det er den slags ting, der sker...

Ærbødigst, Spider. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...