Guest Lonewolf Skrevet 27. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 1 minut siden: Det er godt nok en ringe opførsel og mega dårlig stil. Indtjeningen er det vigtigste, og så skid hul i god opdragelse, pli og dét at holde en aftale og respektere sine gæsters tid og loyalitet. Men som Bananas nævner, så burde det “kun” gøre én pissesur. Ikke frembringe tvivl om værd og vigtighed. Men så sort/hvidt er det jo så igen heller ikke. Jeg ville i hvert fald blive noget mere skuffet, hvis en fast gæst bevidst brændte mig af, end hvis det var en ukendt. Så mon det er lignende skuffelse, der skinner igennem, eller har trådstarter uhensigtsmæssige følelse i klemme… Who knows? Men folk er godt nok hurtige herinde. klog kvinde lige der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 27. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 2 minutter siden: Den logik kan du jo køre hele vejen ud og sige at ingen voksne mennesker skal nogensinde spørge andre til råds om noget. Bare fordi du er helt afklaret med hvad du ville gøre i denne situation betyder det ikke andre er. Der er intet galt i at folk søger andre synspunkter eller råd hvis de er råvilde. Du har ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 27. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, 1 time siden: Havde du givet hende 4000,-? Nej, for den ekstra tid med den kunde hun havde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bruneøjne76 420 Skrevet 27. Oktober, 2021 Pophair skrev, for 1 minut siden: Nej, for den ekstra tid med den kunde hun havde Den sætning giver ingen mening. Havde du givet hende 4000,- (det beløb du skriver hun straks fik viftet foran sig) enten samme dag eller dage, hun måtte være her (eller lovet forudbetaling til når hun returnerede). Ellers er ‘hun’ jo en forretning ikke? Uanset det gør ondt. Og kender du hende godt, ved du vel også, hvor og fra hvad hun kommer (Østeuropa?) og et sådant beløb kan sikre måske en/flere måneders husleje/mad/familie/barn…. Du må mærke efter i dig selv om du emotionelt kan holde til at dele og evt blive brændt af (igen) eller høre hende, om det kan ske igen (kan det nok godt) og/eller du kan forhindre det (betaling). Vi andre kan ikke mærke efter. Ej heller tale med hende for dig, da det er noget I måske har sammen (fortrolighed) og ikke kender hendes situation. Har selv haft noget der mindede om ‘følelser’ (det er farligt) og også prøvet forudbetaling (også farligt). Mærk efter først. Så tal med hende. Derpå træf et valg. Et valg der måske kan udsættes (til næste gang det sker) medmindre du jo forhandler en aftale el forståelse (ok du har andre, men ikke aflys, når jeg har taget slips og rene unnebaus på ok). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6500fyr 23 Skrevet 27. Oktober, 2021 numsekenderen skrev, for 37 minutter siden: måske studere lidt retskrivning... pinligt at læse det vrøvl kunne manden være ordblind, det ser lidt sådan ud.. så synes dit vrøvl er værre at læse.. sorry for mit skriv til alle andre men nedgøre folk for ikke at skrive perfekt.. mangler ord.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 27. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, for 1 minut siden: Den sætning giver ingen mening. Havde du givet hende 4000,- (det beløb du skriver hun straks fik viftet foran sig) enten samme dag eller dage, hun måtte være her (eller lovet forudbetaling til når hun returnerede). Ellers er ‘hun’ jo en forretning ikke? Uanset det gør ondt. Og kender du hende godt, ved du vel også, hvor og fra hvad hun kommer (Østeuropa?) og et sådant beløb kan sikre måske en/flere måneders husleje/mad/familie/barn…. Du må mærke efter i dig selv om du emotionelt kan holde til at dele og evt blive brændt af (igen) eller høre hende, om det kan ske igen (kan det nok godt) og/eller du kan forhindre det (betaling). Vi andre kan ikke mærke efter. Ej heller tale med hende for dig, da det er noget I måske har sammen (fortrolighed) og ikke kender hendes situation. Har selv haft noget der mindede om ‘følelser’ (det er farligt) og også prøvet forudbetaling (også farligt). Mærk efter først. Så tal med hende. Derpå træf et valg. Et valg der måske kan udsættes (til næste gang det sker) medmindre du jo forhandler en aftale el forståelse (ok du har andre, men ikke aflys, når jeg har taget slips og rene unnebaus på ok). Det er ikke mig der har problemet De 4000 er penge hun kunne tjene på den kunde der ønskede at forlænge tiden hos hende, så trådstarter ikke kunne komme kl 18 Giver det mere mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) Kære @Betelgeuse1965, du skal være så velkommen til at dele dine frustrationer herinde, men du kommer nok ikke uden om også at skulle lægge øre til de høj hellige køer, som ikke lige er blevet brændt af, af sin ynglings GP. Det er tilsyneladende så pisse vigtigt at man kan brøle som en tyr, selvom der bare sidder en lille dreng inde bagved skærmen. Jeg slutter mig i øvrigt til det kor der opfordrer dig til at finde en (eller to eller tre...) der er dig værdig og får hende til at slikke dine sår (blandt andet ). Hvis du deler hvem der er tale om (helt op til dig), så skal jeg nok gå arm i arm med dig i en lang bue uden om hende. Redigeret 27. Oktober, 2021 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) Betelgeuse1965 skrev, for 1 time siden: Min fast gp kom tilbage efter 6 uger i hendes hjemmeland. Jeg har savnet hende , vi har gode kemi og jeg nyder virkelig min tid med hende. i mandags få jeg sms at hun er I byen igen . , jeg er glad fordi jeg skal på ferie dagen efter og nyd varmen , efter 8 måneder uden ferie. jeg laver aftale til kl 18. Gå i bad , barberer mig , tag fint tøj på og helt op at køre fordi jeg skal mødes men hende . jeg kører ind til byen før tiden for at veksle penge . Og lidt over kl 17 få jeg en besked at hun bliver nyd til at afløse , fordi en gest vil udvide tiden med 3 timer , og hun har ikke tid resten af aften . Jeg var chokeret, det gjort ondt . Som om jeg var ingenting . Jeg har været hos hende mange gang , og altid fik gode behandling. Har overvejet at droppe hende. Det vil ikke være mulig at se hende igen i 5-6 uger , men alligevel har hun prioriteret at tag en anden kunne. I dag fik jeg en besked , hvor hun undskylder , og skriver at hun troede at jeg vil forstå at det er hendes foratning . Og at hun ikke vil miste 4000. kr. hvilken jeg kan godt forstå . Men men , den skuffelse jeg oplevet kan jeg ikke slippe væk. så mit dilemma : skal jeg tryk på put kampen . Eller skal jeg sige farvel til hende. ??? Det er virkelig dårlig stil! Man aflyser simpelthen ikke en aftale, blot fordi man lige kan tjene en ekstra skilling med en anden, for hvad kan man som gæst så regne med? Det er respektløst, mangel på empati, pli og almen dannelse og ganske enkelt bare rigtig, rigtig dårlig forretningsskik. Redigeret 27. Oktober, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 27. Oktober, 2021 Elprebsi skrev, 1 time siden: Det kan også være det er en fin ide at droppe hende. Måske du er kommet for tæt på hende, så du har svært ved at forstå at det er en forretning? Jeg holder hovedet kold , og mit hjerte varm . Jeg er glad for hende men ikke forelsket . det handler om holde aftale .vil det sig at hver gang hun få bedere aftale så vil hun aflyse vores ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 27. Oktober, 2021 Bruneøjne76 skrev, 1 time siden: Havde du givet hende 4000,-? Nej , absolut ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 27. Oktober, 2021 Du skal droppe hende omgående, du har tydeligvis følelser for hende som hun aldrig vil gengælde . Hun viser at penge er det eneste det betyder noget for hende, selvom det er hendes foretning, men lige i dette tilfælde kan jeg godt forstå din skuffelse med rette . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 27. Oktober, 2021 Betelgeuse1965 skrev, for 4 minutter siden: Jeg holder hovedet kold , og mit hjerte varm . Jeg er glad for hende men ikke forelsket . det handler om holde aftale .vil det sig at hver gang hun få bedere aftale så vil hun aflyse vores ? Jeg er sådan set også enig i at aftaler skal holdes og at det var dårlig stil. Jeg synes bare det lød på dit indlæg, at du var mere end almindelig glad for hende og det er ikke sundt i denne verden i mine øjne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 27. Oktober, 2021 Betelgeuse1965 skrev, for 1 minut siden: Jeg holder hovedet kold , og mit hjerte varm . Jeg er glad for hende men ikke forelsket . det handler om holde aftale .vil det sig at hver gang hun få bedere aftale så vil hun aflyse vores ? Godt så. Ikke forelsket, men glad for hende. Helt fair - I stand corrected. Altså, man kan jo sige at hun har meldt klart ud hvor vigtig/god en kunde du er, når hun er klar til at aflyse aftaler på den måde som hun gør. Hvad med at sætte hende lidt på pause og se dig lidt omkring istedet. Og så hensd vejen (hvis/når I får kontakt igen) så gør hende opmærksom på, at en aftale betyder lige så meget for dig, som det gør for hende. Specielt ift aflysninger i god tid ☺️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 27. Oktober, 2021 pacer skrev, 1 time siden: Drop hende for din egen skyld, ikke fordi hun har brændt dig af men fordi det lyder til du er lidt for glad for hende. Har selv været der og har måtte droppe besøg fordi jeg var ved at blive forelsket. Det er ikke det handler om . Jeg har været forretnings mand i 20 år . Og vil altid være loyale overfor min stamkunder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) Kære @Betelgeuse1965 Er du ikke lidt drastisk i din måde at reagere på da hun aflyser ? - det er jo ikke en "dødsdom" du har fået. Du har booket en tid hos hende kl. 18 og hun ringer lidt over kl 17 og aflyser og tilmed er hun fair og fortæller hvorfor - en anden før dig har tilkøbt yderlig 3 timer. Hvis hun havde droppet de yderlige 3 timer og hun efterfølgende kun havde dig som kunde - ja så havde hun mistet ekstra 2 timer den aften p.g. a. dig Hun ringer tilmed dagen efter og undskylder - - sig bemærke. Jeg synes hun er i besiddelse af en god portion samvittighed og den skal du benytte dig af dig - hun vil dig jo gerne. Få en ny tid hos hende - det kan være du kan forhandle lidt ekstra "fryns" - vær forretningsmand Lad være med at være så forsmået og sur , og så ellers sige pyt med det, og kontakte hende igen og få en ny tid så du kan få dusket hende Ingen af os går gennem livet ude IRL uden af og til at måtte døje med en aflysning : f.eks tandlæge - frisør - mekaniker - en ferie - en date - selv en familie fest kan aflyses. Herregud det rykkes et par dage - en uge - en måned , det har vist stort set alle andre overlevet, det er de små ubetydelige knubs livet giver. Op på hesten igen - du Mange hilsner Nye tider Redigeret 27. Oktober, 2021 af Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 27. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, 1 time siden: Uanset hvor hyggeligt I har det, og hvor meget I griner sammen, og nyder hinandens selskab, så er det en forretning for hende. Hun betyder, ganske givet, meget for dig, men for hende er du en kunde, og dette er hendes arbejde. Det lyder som om, at du er ved at udvikle et forhold til hende, hvor du ser hende som mere end en helt fantastisk GP, og det er farligt. Hvis en gp vil drive en sund forretning , så stamkunde er den bedste .og igen jeg er ikke forelsket i hende. Hun giver tryghed fordi jeg ved hvordan vil vores møde vil være. Jeg har prøvet mange gang at blev skuffet . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 27. Oktober, 2021 Betelgeuse1965 skrev, for 1 minut siden: Hvis en gp vil drive en sund forretning , så stamkunde er den bedste .og igen jeg er ikke forelsket i hende. Hun giver tryghed fordi jeg ved hvordan vil vores møde vil være. Jeg har prøvet mange gang at blev skuffet . Jeg er enig i at enhver forretning bør sætte sine stamkunder før alt andet, det gør jeg selv i min egen virksomhed. Uanset hvordan du vender den, så får du mig ikke til at tro, at du har et sundt forhold til hende. Du kan meget vel synes, at du har det, og det respekterer jeg, at du mener, men tro på det gør jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) numsekenderen skrev, for 1 time siden: måske studere lidt retskrivning... pinligt at læse det vrøvl Jeg skriver i 3 sprøge . Og altid med stavefejl .og skriver med min iPhone Redigeret 27. Oktober, 2021 af Betelgeuse1965 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) Bananas skrev, 1 time siden: Sikket dog et spørgsmål fra en voksen mand Er du virkelig helt afklaret med at være sexkøber? Nu syntes jeg du er en lidt hård banan her . Redigeret 27. Oktober, 2021 af AmagerStang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 27. Oktober, 2021 Bananas skrev, 1 time siden: Sikket dog et spørgsmål fra en voksen mand Er du virkelig helt afklaret med at være sexkøber? Tak . Ja jeg er sex køber . Men jeg har hjælp hende med mange ting og har en venskab relationer med hende. Hvis det en anden så vil jeg gå videre uden at blinke . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 27. Oktober, 2021 Betelgeuse1965 skrev, for 3 minutter siden: Tak . Ja jeg er sex køber . Men jeg har hjælp hende med mange ting og har en venskab relationer med hende. Hvis det en anden så vil jeg gå videre uden at blinke . Hun har helt klart svigtet i mine øjne ! Hun respekterer dig ikke . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) Betelgeuse1965 skrev, for 7 minutter siden: Tak . Ja jeg er sex køber . Men jeg har hjælp hende med mange ting og har en venskab relationer med hende. Hvis det en anden så vil jeg gå videre uden at blinke . Jeg mødes gerne med mine venner over en øl, en pizza og et slag TV-spil, uden at jeg behøver betale dem for at bruge tid med mig. Man betaler ikke sine venner for deres tid. At hun er venlig, og at I har det godt sammen, behøver ikke betyde, at hun, som dig, ser et direkte venskab. Redigeret 27. Oktober, 2021 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 27. Oktober, 2021 Lillemorten skrev, 1 time siden: En aftale er en aftale medmindre man bliver syg eller lign. Noget andet er, at det lyder lidt som du forveksler forretning og kærlighed med hinanden og at du er lidt for forelsket i hende. Og det kommer ikke til ende lykkeligt. Måske på tide at droppe hende og finde nye roser at dufte til. Synes du virkligt at det ok , fordi det er forfatning .hvor mange gang har gper udtrykket her hvor træls det er når kunder holder ikke aftaler .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11512 Skrevet 27. Oktober, 2021 Betelgeuse1965 skrev, Lige nu: hvor mange gang har gper udtrykket her hvor træls det er når kunder holder ikke aftaler .. Præcis. SÅ nederen uanset hvilken vej fingeren peger. Din faste GP har i hvert fald mistet enhver ret til at beklage sig over det. Jeg er overrasket over, hvor mange i denne tråd, der synes det er okay, bare fordi hun kunne tjene nogle ekstra penge. Forretning eller ej, så holder jeg stadig på den efterhånden gammeldags holdning til ordentlighed, og dén besidder hun ikke. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965 Skrevet 27. Oktober, 2021 Nikita Darling skrev, for 58 minutter siden: Det er godt nok en ringe opførsel og mega dårlig stil. Indtjeningen er det vigtigste, og så skid hul i god opdragelse, pli og dét at holde en aftale og respektere sine gæsters tid og loyalitet. Men som Bananas nævner, så burde det “kun” gøre én pissesur. Ikke frembringe tvivl om værd og vigtighed. Men så sort/hvidt er det jo så igen heller ikke. Jeg ville i hvert fald blive noget mere skuffet, hvis en fast gæst bevidst brændte mig af, end hvis det var en ukendt. Så mon det er lignende skuffelse, der skinner igennem, eller har trådstarter uhensigtsmæssige følelse i klemme… Who knows? Men folk er godt nok hurtige herinde. Forstille dig at en stam kunde aflyser aftale fordi han har fået en bedere tilbyd fra en anden gp .det handler ikke om følelser , dem er jeg afklaret med . Det handler om at når man kander hinanden så godt . Er ok at at aflyse for 4000. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg