Mirin 11 Skrevet 27. Oktober, 2021 Hej Kender i en god bar, hjemmeside eller andet til at finde en ældre moden dame der er interesseret i unge fyre? Meget gerne i Københavnsområdet ellers bare på Sjælland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 27. Oktober, 2021 Ta til enkebal på damhus kroen . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 27. Oktober, 2021 AmagerStang skrev, for 1 minut siden: Ta til enkebal på damhus kroen . Eksistere desværre ikke mere..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 27. Oktober, 2021 Jeg scorede mange damer der i mine yngre dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 27. Oktober, 2021 pdrhan skrev, for 2 minutter siden: Eksistere desværre ikke mere..... Jooooo men hedder nu Old Irish Pub - Damhus Kroen... samme sted nyt navn, og sikkert ny indretning også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 27. Oktober, 2021 BlindBoy skrev, for 7 minutter siden: Jooooo men hedder nu Old Irish Pub - Damhus Kroen... samme sted nyt navn, og sikkert ny indretning også. nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 27. Oktober, 2021 AmagerStang skrev, for 12 minutter siden: Ta til enkebal på damhus kroen . Som nu er Irsk pup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 27. Oktober, 2021 Der er nok et par stykker der har rundet de 50-60 år der tager imod ungdommen. Penge er penge og en p.. er vel en p… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BlindBoy 1368 Skrevet 27. Oktober, 2021 Her er du som ung fyr, helt sikkert inden for hendes kernesegment.. https://annoncelight.dk/showad/327942 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 906 Skrevet 27. Oktober, 2021 Der var en dokumentar på tv for nok godt og vel et år siden, dr husker jeg det som, om en moden kvinde der datede yngre fyre, og med datede skal forstås at hun så flere, udelukkende for sex. Hun benyttede sig af online dating som tinder. Og hun var ikke den eneste, så det var måske en mulighed for at finde det du søger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 27. Oktober, 2021 Mirin skrev, for 6 timer siden: hjemmeside eller andet til at finde en ældre moden dame cougarcentral.dk er åbenbart lukket Du kan læse om hvad du gik glip af her: https://droemmekaeresten.dk/cougarcentral-dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mirin 11 Skrevet 28. Oktober, 2021 Tak for jeres svar alle sammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hobrofyr 269 Skrevet 28. Oktober, 2021 Du kan også opsøge dem i byen. Jeg ser ofte lækre MILFS når jeg er ude i nattelivet el på café. SÅ saml mod og flirt med en du finder tiltrækkende. . Det har jeg haft held med een gang. Hun var 12 år ældre end mig men det var en dejlig aften… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3294 Skrevet 28. Oktober, 2021 Da jeg for en efterhånden del år siden, var en høj og veltrænet (det sørgede forsvaret for) ung mand, der forstod at klæde mig lidt moderigtig, var moden kvinder en del af det jagtbare vildt for mig Var man i hovedstaden var der jo Illums cafeteria, hvor man signaleder til hinanden med tændstikæsker, men der lå også nogle andre steder i inder by, huske særligt en vinbar i nærheden af Storke springvandet og der forgik det med gammeldags flirterri. Fruerne sad ved borde og nippede til deres vin, mens de unge mænd stod ved baren indtil man blive inviteret ned til et bord og enten tog man på hotel eller nogle få gange hjem i privaten. I Århus kom jeg en del på Topicana ved siden af Århushallen, men det var mere et aften/nat sted, jeg havde en lejlighed i nærheden med et lidt lummert indrettet soveværelse, hvilket nogle syntes værdige godt om. Det var i den lejlighed jeg første gang prøvede en trekant, var faldet i snak med to MILF's der ikke kunne blive enig om, hvem af dem der skulle med hjem og have en tur, det ente med at den ene forslog de begge kunne gå med, det blev en fornøjelig nat Fordelen ved de modne kvinder var jo, at de havde tiden, lysten og erfaringen, de gav slip på sig selv i sengen. Kan kun sige på med scoretøjet og afsted, helt sikker der stadig er kvinder der vil nye en ung mand i sengen derude, men der kan være noget benarbejde inden man finder det rigtige sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg