Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Oktober, 2021 Idag på vej hjem i Hanomagen, efter et par timer med dejlige A i favnen, sad jeg med en dejligt let mavefornemmelse. Jeg boblede faktisk af glæde og følte mig godt og grundigt forkælet og afholdt, og var varm over den kærlige afsked, hvor jeg ikke blev fulgt hurtigt til døren, men nærmest måtte snige mig derhen, skridt for skridt. Så kom jeg til at tænke på, at ofte så sidder jeg bagefter med en følelse af at det havde været et fint besøg, at hun havde været glad og sød, men jeg boblede ikke, og hun holdt ikke ligefrem på en da tiden var gået. Hvad er så forskellen på A, og hendes ligesindede, som giver boblerne, og de der ikke gør? Det er et spørgsmål om kemi, siger vi altid her på EG. Det er nok rigtigt, til dels. Men jeg kom frem til at forskellen er om pigen har det ok med jobbet, eller hun decideret nyder det. At please, at se hendes gæst blive ophidset, glad, varm, blive kærlig og alt det der viser at hun gør et menneske lykkelig - for en stund. Og naturligvis at hun kan lide gæsten og er tryg ved ham. Hun leger med gæsten, helt uden filter, uden forbehold, hvor det ofte føles som den anden type er lidt på vagt under hele besøget. Nu lagde jeg dette indlæg under debat, selv om det vel egentlig mere er et synspunkt. Men måske har du en mening? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 26. Oktober, 2021 Jamen kan vel ikke andet end give dig ret. Tror kun jeg en gang har været sammen med en pige der absolut ikke var tilstede og det var absolut ikke en boblende fornemmelse men når det er sagt må jeg indrømme at jeg føler mig enormt priviligeret over alle de skønne kvinder der er, har været og forhåbentlig vil komme - tak åa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 26. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden: Idag på vej hjem i Hanomagen, efter et par timer med dejlige A i favnen, sad jeg med en dejligt let mavefornemmelse. .... Det er nok rigtigt, til dels. Men jeg kom frem til at forskellen er om pigen har det ok med jobbet, eller hun decideret nyder det. At please, at se hendes gæst blive ophidset, glad, varm, blive kærlig og alt det der viser at hun gør et menneske lykkelig - for en stund. Og naturligvis at hun kan lide gæsten og er tryg ved ham. Hun leger med gæsten, helt uden filter, uden forbehold, hvor det ofte føles som den anden type er lidt på vagt under hele besøget. Nu lagde jeg dette indlæg under debat, selv om det vel egentlig mere er et synspunkt. Men måske har du en mening? Min mening er at jeg er enig med dit synspunkt. Der findes kvindeer som har det ok med sit arbejde; ikke bare ok men faktiskt riktigt godt kan lide det. Der findes kvinder som nyder af at gøre mænd glade og ophidsede - faktiskt nyder det så meget at deres egen orgasmiske nydelse kan blive underordnet, hvorfor kundens jagt på hendes nydelse nogle gange kan blive kontraproduktiv. Med det sagt så er der nok ingen GP som nyder af nærige, uvenlige og respektløse mænd. En thaikvinde jeg var temmelig tæt på nogle år tilbage, fortalte mig en gang at hun altid vågnede glad til arbejde men at hver dag også altid var en udfordring af den glæden; nogen brændte hende af, en anden opførte sig ubehøvlet. Men næste dag vågnede hun igen glad til arbejde. De fleste af kunderne var jo alligevel gode og dejlige mænd. Selv om røvhullene skulle vise sig på nogen måde hver dag. Jeg tænker nogle gange på hvor udfordrende alle disse røvhuller er - for kvinderne og for branchen generelt - og hvor meget de ødelægger både for kvinderne og for os andre. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 26. Oktober, 2021 måske jeg har været heldig, men jeg har ofte haft den boblende fornemmelse. og et fællestræk ved pigerne har været at de aldrig har værdiget pengene 1 sekund i den tid vi var sammen. ikke som i gamle dag, hvor sedlerne blev stakket og kontrolleret inden hun så meget som smed et stump tøj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 26. Oktober, 2021 Jeg har faktisk engang nået ud af døren hvor på jeg måtte banke på igen og lige sørge for at betale - det fik vi os et ret godt grin af og jeg indkasserede et ekstra kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 26. Oktober, 2021 Glemte lige at tilføje: Ja, jeg har også boblet mange gange. Nogle gange har jeg boblet ikap med hvor meget mine knæer har rystet. Og forskellen - lige som du antyder - på bobleri og nada bublemente, er tilstedeværelsen og det der mærkelige med en højere enhed af slagsens. Det sker, og forbløffende ofte når man betænker betingelserne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 27. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 10 timer siden: Idag på vej hjem i Hanomagen, efter et par timer med dejlige A i favnen, sad jeg med en dejligt let mavefornemmelse. Jeg boblede faktisk af glæde og følte mig godt og grundigt forkælet og afholdt, og var varm over den kærlige afsked, hvor jeg ikke blev fulgt hurtigt til døren, men nærmest måtte snige mig derhen, skridt for skridt. Så kom jeg til at tænke på, at ofte så sidder jeg bagefter med en følelse af at det havde været et fint besøg, at hun havde været glad og sød, men jeg boblede ikke, og hun holdt ikke ligefrem på en da tiden var gået. Hvad er så forskellen på A, og hendes ligesindede, som giver boblerne, og de der ikke gør? Det er et spørgsmål om kemi, siger vi altid her på EG. Det er nok rigtigt, til dels. Men jeg kom frem til at forskellen er om pigen har det ok med jobbet, eller hun decideret nyder det. At please, at se hendes gæst blive ophidset, glad, varm, blive kærlig og alt det der viser at hun gør et menneske lykkelig - for en stund. Og naturligvis at hun kan lide gæsten og er tryg ved ham. Hun leger med gæsten, helt uden filter, uden forbehold, hvor det ofte føles som den anden type er lidt på vagt under hele besøget. Nu lagde jeg dette indlæg under debat, selv om det vel egentlig mere er et synspunkt. Men måske har du en mening? Hvor er jeg glad for du har fået så god en oplevelse, er jo det vi gør vores yderste for at give tak for dit opslag. Rigtig god dag til jer skønne aftaler og til mine skønne kollage. Vh caya6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 27. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 14 timer siden: Det er et spørgsmål om kemi, siger vi altid her på EG. Det er nok rigtigt, til dels. Men jeg kom frem til at forskellen er om pigen har det ok med jobbet, eller hun decideret nyder det. At please, at se hendes gæst blive ophidset, glad, varm, blive kærlig og alt det der viser at hun gør et menneske lykkelig - for en stund. Og naturligvis at hun kan lide gæsten og er tryg ved ham. Hun leger med gæsten, helt uden filter, uden forbehold, hvor det ofte føles som den anden type er lidt på vagt under hele besøget. Nu lagde jeg dette indlæg under debat, selv om det vel egentlig mere er et synspunkt. Men måske har du en mening? Jeg tror, du rammer hovedet på sømmet her, men kemien er bestemt også af en ret betydelig størrelse. Ingen kemi - ingen tillid. Ingen tillid - ingen hengivenhed. Ingen hengivenhed - tjaaaa. Jeg er selv en kæmpe pleaser, og des mere jeg kan fornemme, at min ageren bærer frugt, des mere får jeg automatisk lyst til at give - ja, jeg kan faktisk slet ikke lade være! Det handler om SAMspillet. En slags fælles dans velsagtens, hvor man skiftevis (for)fører, og bliver (for)ført. Jeg oplever også ofte den boblende fornemmelse, for den er heldigvis ikke kun forbeholdt jer mænner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 27. Oktober, 2021 (edited) Kajakfisker skrev, for 13 timer siden: Jeg har faktisk engang nået ud af døren hvor på jeg måtte banke på igen og lige sørge for at betale - det fik vi os et ret godt grin af og jeg indkasserede et ekstra kys Den oplevelse tror jeg, at @Aarhuselsker kan nikke genkendende til Redigeret 27. Oktober, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 5 minutter siden: Den oplevelse tror jeg, at @Aarhuselsker kan nikke genkende til Jeg nåede da at køre 10 km før jeg tog turen hele vejen rundt i rundkørslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 27. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Jeg nåede da at køre 10 km før jeg tog turen hele vejen rundt i rundkørslen Ja! Det var sjaawt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 27. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 8 timer siden: Jeg nåede da at køre 10 km før jeg tog turen hele vejen rundt i rundkørslen Du gav "en omgang" som kørelæren sagde....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 27. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 8 timer siden: Den oplevelse tror jeg, at @Aarhuselsker kan nikke genkendende til @Aarhuselsker, er ikke den eneste der har prøvet det....., hold da kæft hvor løb jeg hurtigt tilbage til den søde thai pige, og det affødte da heldigvis også kun et stort grin, desuden havde vi også en super kemi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg