Hop til indhold
AGB

Bedste 'bumsen' i Berlin?

Recommended Posts

Jeg skal på et kort visit til Berlin i næste uge inkl to friaftener, jeg har forsøgt at finde en tråd om Berlin men uden held - så hvor går man hen hvis man vil på den bedste saunaklub? Og er det helt urealistisk som single, dansk mand at dukke op på en lokal swingerklub og hvis nej, hvilken? Kunne virkelig godt tænke mig at knalde et par frække tyske haus fraus men helst de lokale mere end dem fra Østeuropa, hvis I forstår hvad jeg mener. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg svarer så lige på min egen tråd at Artemis står temmelig højt på folks lister! Men er det ren tysk slaraffenland eller er det en samling trætte østeuropæer men bliver mødt med? Og ja, jeg ved godt de selvfølgelig ikke alle er lokale men jeg vil bare blive så ærgerlig hvis de var langt mellem snapsene hele aftenen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
DKC skrev, for 2 timer siden:

Klart Rush hour i Berlin..

Topklasse kvinder....

Og de er ikke trætte

Er det bare en almindelig stripklub, eller er der mere på menuen? Nu efterspørger trådstarter jo sex, som jeg forstår det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 18 timer siden:

Som jeg læser deres hjemmeside, så er der tale om en helt almindelig stripklub, hvor man kan få lov til at betale mange tusinde kroner for at (måske) få lov til at røre nogle bryster. Men det ville være rart at høre, hvis nogen har informationer om, at noget lidt mere spændende også foregår på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv joyclub.de. Har været til en del swingerfester igennem denne side, som singlefyr. Til nogle fester er der flere hundrede gæster, og ofte med ret god buffet inkluderet. Der er mange lækre unge tyske piger for det meste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AGB skrev, den 26.10.2021 at 17:19:

Jeg skal på et kort visit til Berlin i næste uge inkl to friaftener, jeg har forsøgt at finde en tråd om Berlin men uden held - så hvor går man hen hvis man vil på den bedste saunaklub? Og er det helt urealistisk som single, dansk mand at dukke op på en lokal swingerklub og hvis nej, hvilken? Kunne virkelig godt tænke mig at knalde et par frække tyske haus fraus men helst de lokale mere end dem fra Østeuropa, hvis I forstår hvad jeg mener. 

Der findes vist flere swingerklubber i Berlin, men hvis du vil være sikker på ikke at komme til at sidde hele aftenen og vente på nogle overvægtige kvinder - er der stort set kun en rigtig Saunaclub i Berlin: Artemis, hvor du kan møde mange unge smukke kvinder fra flere egne af verden - mener bl.a. jeg var sammen med en fra Grækenland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Joyclub.de
https://www.joyclub.de/ 

Prøv, og afgør selv om prisen for at deltage som single er værd at betale, contra chancen eller manglen på samme for gevinst.

Og smut hvis der ikke er udsigt til andet end at du kan være med på en kigger.

Jeg personligt gider ikke at betale entreen til danske swinger klubber, med en chance der er tæt på 0 for sex som en single mand på 56 år.

Enig med Jernsvinet, smut på Artemis i Berlin uanset at det har fået et ry som en turistfælde.

Et par tusinde kr en aften med held i bøssen er givet bedre ud, end at spilde tiden i en swingerklub.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...