JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. Oktober, 2021 Det som om det er liiiidt sjovere at booke og brænde mig af når det er fra morgenstunden fordi hvem fanden elsker ikke at starte dagen ud med en god gammeldags "røvrending".? Og hvem elsker ikke at står op klokken bæ for ingenting.? Derfor tager jeg generelt ikke imod tidlige bookinger medmindre jeg kender gæsten.. Men her fik han narret sig igennem med sin præcise og uden dikkedarer beskeder.. Så kan jeg jo ligge og irriterer mig over mig selv og det faktum at han "fik" mig.. Så til alle dem der igennem tiderne har prøvet at booke forgæves en tidlig tid.. Her er typen i kan takke: Jeg lugtede næsten lunten da han først svarede ca 20 min før vores aftale.. Forestil jer lige hvor mange gange det er sket før man opdager og stedfæster et mønster nok til at man dropper idéen om at tage imod gæster før klokken 09.. Så når i ærger jer over at være blive brænd af kan i altid "glade" jer over at pigen der har gjort det højst sandsynlig har oplevet det mindst lige så mange gange som du.. 5 1 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. Oktober, 2021 Det er bare så rigtigt. Jeg har også totalt droppet de tidlige af samme årsag. Nu er det kun stamgæster, der kan få lov til at snige en tidlig aftale ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 26. Oktober, 2021 Nogle mennesker har bare ikke respekt for andres tid eller selvrespekt for den sags skyld. Det gælder desværre ikke kun i denne verden, for et par år siden droppede jeg en såkaldt 'god ven', fordi han konstant droppede aftaler uden i det mindste at give besked. Sjovt nok blev han selv megasur, hvis han følte, at andre spildte hans tid, så det var en lettelse at slippe for ham. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 26. Oktober, 2021 sikke en klovn/idiot ! Jeg kan godt forstå hvis du bliver pis over det, totalt respektløst ! Nu har du gjort dig mentalt klar osv og så leger idioten bare med dig . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lillemorten 269 Skrevet 26. Oktober, 2021 Han er da vågnet op med en morgentyk, han ikke har kunne holde fingrene fra... Og så var den skid slået. En af de klovne, der ødelægger det for mange andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. Oktober, 2021 Han får først løn på Fredag, og var nok nød til at aflyse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. Oktober, 2021 Som en lille tilføjelse: Når jeg endelig laver tidlige aftaler, siger jeg til gæsten, at han skal skrive og bekræfte senest samme tidspunkt, som jeg har valgt at sætte vækkeuret. Så hvis han ikke har skrevet, vender jeg mig bare om på den anden side og sover videre. Så er det bare synd hvis han skriver 10 minutter senere - lige ved morgenaftaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 162 Skrevet 26. Oktober, 2021 (edited) Aflysninger er trælse begge veje. Jeg er blevet ramt af aflysninger de seneste to gange jeg har booket besøg hos to forskellige GP’er. Begge danske og med fremragende anmeldelser herinde. Begge begrundelser ret tynde, men ingen sure miner herfra overfor dem. Dog var jeg ret skuffet. 7/10 gange får man slet ikke svar på sine henvendelser, så når man endelig får en aftale med en sød, dansk pige, er aflysninger virkelig øv. Men det virker som om, der er en kultur hos både kunder og piger, hvor man tager ret let på aftaler. Jeg er ikke mere hellig end at jeg også har været nødt til at aflyse en aftalemed lidt for kort varsel - pga. pludselige ting på jobbet - det kan ske for alle en gang eller to. Men at det et så systematisk bør mane til eftertanke hos både piger og kunder. Redigeret 26. Oktober, 2021 af DonX 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 26. Oktober, 2021 Den flittige skrev, for 1 time siden: Han får først løn på Fredag, og var nok nød til at aflyse. Du kan meget vel have ret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 26. Oktober, 2021 Han var bare liderlig om aftenn, men efter en spiller var han så ikke så liderlig tidlig om morgenen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 26. Oktober, 2021 Man - i hvert fald jeg - overskatter gerne sig selv om aftenen/natten. Al den gas jeg om aftenen indbilder mig jeg skal give næste morgen, er ofte gået helt af ballonen når jeg møjsommeligt lykkes kravle mig op fra sengen. Altså booker jeg aldrig morgentider, selv om jeg kvelden inden føler at det ville være en superidé. Måske er han, din afbrænder, som mig, men har ikke lært at tage konsekvenserne af det. Eller så er han bare en klaphat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 26. Oktober, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Det som om det er liiiidt sjovere at booke og brænde mig af når det er fra morgenstunden fordi hvem fanden elsker ikke at starte dagen ud med en god gammeldags "røvrending".? Og hvem elsker ikke at står op klokken bæ for ingenting.? Derfor tager jeg generelt ikke imod tidlige bookinger medmindre jeg kender gæsten.. Men her fik han narret sig igennem med sin præcise og uden dikkedarer beskeder.. Så kan jeg jo ligge og irriterer mig over mig selv og det faktum at han "fik" mig.. Så til alle dem der igennem tiderne har prøvet at booke forgæves en tidlig tid.. Her er typen i kan takke: Jeg lugtede næsten lunten da han først svarede ca 20 min før vores aftale.. Forestil jer lige hvor mange gange det er sket før man opdager og stedfæster et mønster nok til at man dropper idéen om at tage imod gæster før klokken 09.. Så når i ærger jer over at være blive brænd af kan i altid "glade" jer over at pigen der har gjort det højst sandsynlig har oplevet det mindst lige så mange gange som du.. Det er bare super ærgerligt at starte sin dag på denne måde, da det ligsom slår tonen an for de næste mange timer, så forstår godt din frustration. Aflysninger kan vi dog ikke komme uden om, men når jeg læser med herinde, så føler jeg mig alligevel heldig, for jeg oplever det ret sjældent og for det meste altid i rigtig god tid. @Nannas Hjørnekommer dog med en god løsning på problemet ift. dine tidlige bookinger, synes jeg. Nemlig at din gæst skal bekræfte aftalen, når dit vækkeur ringer, hvilket kun er rimeligt, så måske du kan gøre brug af hendes råd Selv aflyser/flytter jeg faktisk mere rundt på tider, end mine elskere gør (undskyld!!!), men forsøger altid at gøre det i så god tid som muligt, når jeg kan se, at min lille hobby som lagengymnast kommer i karambolage med mit civile liv. Redigeret 26. Oktober, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 26. Oktober, 2021 Aflysninger er som regel okay og jeg plejer at tage dem med oprejst pande hvis jeg kan se at det faktisk er reelt.. Meeeen de færreste står vel op 20 min før de skal være ved en aftale så da han først svarer der gå jeg udfra han er endnu en af 100vis der har booket en morgen tid bare for at enten udeblive eller aflyse i sidste øjeblik.. Overdrivelse fremmer forståelsen.. @Nannas Hjørne normalt når de booker nogle dage i forvejen så plejer jeg også at få dem til at bekræfte senest dagen før men jeg må tage dit bud til mig og se om det virker hvis jeg nogensinde tager chancen igen.. Taaark.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 26. Oktober, 2021 (edited) Kan godt forstå din ærgrelse, @JenniferRomantica, for “Bertram”s forespørgsel virkede reel (og var det måske også, dér aftenen før). Umiddelbart tænkte jeg egentlig, at hans afbudsgrund virkede reel, men hvis han virkelig VAR rigtig ærgerlig, så havde han jo nok enten forsøgt at rykke tiden eller havde været mere ivrig efter ikke at havne i din sorte bog, hvor han jo så (rimeligt nok) står nu. DonX skrev, for 2 timer siden: Aflysninger er trælse begge veje. Men det virker som om, der er en kultur hos både kunder og piger, hvor man tager ret let på aftaler. Men at det et så systematisk bør mane til eftertanke hos både piger og kunder. Enig med dig, @DonX, det virker desværre umuligt at forbedre generelt set. Men man kan jo starte med sig selv (hvilket jeg også fornemmer, at du gør. Det er ikke en anklage. ) Redigeret 26. Oktober, 2021 af Den_glade_amatør Sprogfejl retter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 26. Oktober, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Aflysninger er som regel okay og jeg plejer at tage dem med oprejst pande hvis jeg kan se at det faktisk er reelt.. Meeeen de færreste står vel op 20 min før de skal være ved en aftale så da han først svarer der gå jeg udfra han er endnu en af 100vis der har booket en morgen tid bare for at enten udeblive eller aflyse i sidste øjeblik.. Overdrivelse fremmer forståelsen.. @Nannas Hjørne normalt når de booker nogle dage i forvejen så plejer jeg også at få dem til at bekræfte senest dagen før men jeg må tage dit bud til mig og se om det virker hvis jeg nogensinde tager chancen igen.. Taaark.. Jeg beder om begge dele. Både dagen før og på dagen. For jeg har godt nok også stået klar mange morgener og så fået en aflysning lige før - eller to timer senere, eller slet ikke. Og du har helt ret, en aflysning 20 minutter før med den begrundelse er enten ikke reel, eller bare for respektløs. Men hvis du ikke er helt klar på at opgive morgenaftaler, er morgenbekræftelsen fra hans side en mulighed og så lidt da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kristianv 116 Skrevet 26. Oktober, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden: Det som om det er liiiidt sjovere at booke og brænde mig af når det er fra morgenstunden fordi hvem fanden elsker ikke at starte dagen ud med en god gammeldags "røvrending".? Og hvem elsker ikke at står op klokken bæ for ingenting.? Derfor tager jeg generelt ikke imod tidlige bookinger medmindre jeg kender gæsten.. Men her fik han narret sig igennem med sin præcise og uden dikkedarer beskeder.. Så kan jeg jo ligge og irriterer mig over mig selv og det faktum at han "fik" mig.. Så til alle dem der igennem tiderne har prøvet at booke forgæves en tidlig tid.. Her er typen i kan takke: Jeg lugtede næsten lunten da han først svarede ca 20 min før vores aftale.. Forestil jer lige hvor mange gange det er sket før man opdager og stedfæster et mønster nok til at man dropper idéen om at tage imod gæster før klokken 09.. Så når i ærger jer over at være blive brænd af kan i altid "glade" jer over at pigen der har gjort det højst sandsynlig har oplevet det mindst lige så mange gange som du.. Ja det er surt, når kunden aflyser på den måde. Jeg har desværre et job, hvor jeg står til rådighed for arbejdspladsen 24 timer i døgnet, hvis der er problemer, men hvis jeg skulle aflyse på grund af mit job, så vil en aflysning fra min side altid følge med et tilbud om en kompensation med det fulde beløb for vores møde og hvordan det fulde beløb skal betales. MobilPay, hvis muligt. Kontant enten det dobbelte beløb, næste gang, vi mødes eller finde tid efter arbejde til at betale beløbet. Det bliver aldrig nogensinde bare en aflysning fra min side. Men det betyder også, at jeg aldrig booker en tid tidligt om morgenen, da jeg kan blive kaldt på arbejde I løbet af natten. Redigeret 26. Oktober, 2021 af Kristianv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 27. Oktober, 2021 JenniferRomantica skrev, den 26.10.2021 at 06:47: Det som om det er liiiidt sjovere at booke og brænde mig af når det er fra morgenstunden fordi hvem fanden elsker ikke at starte dagen ud med en god gammeldags "røvrending".? Og hvem elsker ikke at står op klokken bæ for ingenting.? Derfor tager jeg generelt ikke imod tidlige bookinger medmindre jeg kender gæsten.. Men her fik han narret sig igennem med sin præcise og uden dikkedarer beskeder.. Så kan jeg jo ligge og irriterer mig over mig selv og det faktum at han "fik" mig.. Så til alle dem der igennem tiderne har prøvet at booke forgæves en tidlig tid.. Her er typen i kan takke: Jeg lugtede næsten lunten da han først svarede ca 20 min før vores aftale.. Forestil jer lige hvor mange gange det er sket før man opdager og stedfæster et mønster nok til at man dropper idéen om at tage imod gæster før klokken 09.. Så når i ærger jer over at være blive brænd af kan i altid "glade" jer over at pigen der har gjort det højst sandsynlig har oplevet det mindst lige så mange gange som du.. Nu er jeg endnu mere glad for at være et udpræget B-menneske. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 28. Oktober, 2021 Jeg har aldrig forstået aftaler i fremtiden. Er alle bare altid i stødet på alle tidspunkter? Hvor meget lyst jeg har varierer meget, så det ville være noget af et lotteri at aftale en møde næste dag eller flere dage frem og så bare håbe på at jeg havde lyst til det der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 11 minutter siden: Jeg har aldrig forstået aftaler i fremtiden. Er alle bare altid i stødet på alle tidspunkter? Hvor meget lyst jeg har varierer meget, så det ville være noget af et lotteri at aftale en møde næste dag eller flere dage frem og så bare håbe på at jeg havde lyst til det der.d Der er jo nogen som kommer i stødet ved at gå og glæde sig til mødet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 28. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden: Der er jo nogen som kommer i stødet ved at gå og glæde sig til mødet Jep. Og ved at læse annoncer, reviews, udvælge samt planlægge, organisere, holde fingrene væk i laaaaang tid, gøre sig klar... Det hele er så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Oktober, 2021 (edited) AB455 skrev, for 2 minutter siden: Jep. Og ved at læse annoncer, reviews, udvælge samt planlægge, organisere, holde fingrene væk i laaaaang tid, gøre sig klar... Det hele er så godt Damn! jeg ville ønske, at jeg tændte på at planlægge og organisere den gode nyhed er, at jeg tænder på evnerne i andre Redigeret 28. Oktober, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 28. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 4 minutter siden: Jep. Og ved at læse annoncer, reviews, udvælge samt planlægge, organisere, holde fingrene væk i laaaaang tid, gøre sig klar... Det hele er så godt Puha, jeg bliver udmattet bare af at læse det der. Kan kun sige jeg selv er en anelse mere spontant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max5000 167 Skrevet 29. Oktober, 2021 Det bedste tidspunkt for mig er om morgenen. Jeg forsøger altid at få en aftale så tidligt som muligt og det er ofte rigtig svært. Men nu har jeg endelig forklaringen. Eller hvertfald nok en del af den. Jeg kunne så heller aldrig drømme om at lave en aftale jeg ikke havde planlagt at overholde. Så endnu mere surt at mine muligheder for gode morgen aftaler bliver ødelagt af andre. Oplever i oftere at morgen aftaler bliver aflyst, eller er det fordi det er ekstra surt når det sker om morgenen? Måske begge dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 29. Oktober, 2021 Max5000 skrev, for 28 minutter siden: Oplever i oftere at morgen aftaler bliver aflyst, eller er det fordi det er ekstra surt når det sker om morgenen? Måske begge dele? Begge dele i mit tilfælde. Jeg er virkelig heller ikke et morgenmenneske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 29. Oktober, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 10 minutter siden: Jeg er virkelig heller ikke et morgenmenneske Det er ellers der bukkenes horn er stivest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg