Hop til indhold
Mesterjacob

Hvad gør jeg galt?

Recommended Posts

Jeg logger ind med mit nickname og skriver kodeordet. Alt omhyggeligt og uden fejlslag. Alligevel henvises jeg i langt de fleste tilfælde til en ny side med antydningen af en fejl og oplyser at jeg skal logge ind på ny. Skal I andre også logge ind to gange? Eller gør jeg noget galt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 4 minutter siden:

Jeg logger ind med mit nickname og skriver kodeordet. Alt omhyggeligt og uden fejlslag. Alligevel henvises jeg i langt de fleste tilfælde til en ny side med antydningen af en fejl og oplyser at jeg skal logge ind på ny. Skal I andre også logge ind to gange? Eller gør jeg noget galt?

Det sker også for mig ca halvdelen af gangene jeg prøver at logge ind.

Tror det er en fejl i kodningen af hjemmesiden.

Redigeret af Mr. T

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det samme her.

Nu trykker jeg altid bare login på den første side uden at udfylde login-oplysninger. Så kommer jeg automatisk til den anden side som virker - hvis jeg kan huske mine login-oplysninger ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

Det samme her.

Nu trykker jeg altid bare login på den første side uden at udfylde login-oplysninger. Så kommer jeg automatisk til den anden side som virker - hvis jeg kan huske mine login-oplysninger ^_^

Er det fordi, du er permanent indlogget eller noget i den retning?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mesterjacob skrev, for 2 minutter siden:

Er det fordi, du er permanent indlogget eller noget i den retning?

Næ, jeg får bare den samme fejl, som de andre beskriver. Derfor har jeg fundet ud af, at det er nemmere, først som sidst, at logge sig på den næste login side, som man kommer frem til ved at lade være med at udfylde login oplysninger på den første side. 
 

Det med at huske, var bare for sjov. Ellers kunne jeg jo ikke skrive i denne tråd ^_^

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er for at i har skrevet mindre end 2000 indlæg. En to-trins-kontrol så EG kan verificere at i virkelig vil ind i hønsegården, eller forlade imens der er tid. Vi gamle fortabte misbrugere behøver kun slå pikken i tastaturet - så er vi inde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes altid det har været sådan. Jeg plejer at gå til "Se flere indlæg" under de nyeste, og så først logge ind der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 51 minutter siden:

Det er for at i har skrevet mindre end 2000 indlæg. En to-trins-kontrol så EG kan verificere at i virkelig vil ind i hønsegården, eller forlade imens der er tid. Vi gamle fortabte misbrugere behøver kun slå pikken i tastaturet - så er vi inde.

Til gengæld tillades I ikke at logge ud - I er stucked herinde! :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...