Hop til indhold
Nille

Gensyn med FKK Artemis

Recommended Posts

Først var jeg på ERW med Montezi:

viewtopic.php?f=11&t=7801

Denne korte beretning har jeg skrevet på engelsk i et andet forum og af dovenskab brugt google translate til at oversætte til dansk. Så bær over med mig hvis det lyder fjollet :lol:

http://www.fkk-artemis.de

Jeg var gennemkneppet på ERW tidligere på dagen, men jeg kunne ikke gå glip / modstå Artemis og pigerne, så jeg tog om aften på Artemis, Det var en stille aften, mange favorit piger var der ikke, men stadig masser af nye piger at prøve ca. 60 piger

Der var nogle stripper / danser piger udfører et show, ikke noget der ville vække mig, de strippede deres lingeri, var absurd, fordi de andre piger i Artemis var alle nøgne og så bedre ud! :lol:

Jeg ville svømme i den udendørs pool, men vejret var for koldt den dag, så jeg gik ind og spiste i stedet.

jeg gik til baren nedenunder for at chatte med en ven .... der jeg øjnene Andrea i baren, hun lagde mærke til mig, men hun ville ikke ønskede at forstyrre os, hun fortalte mig senere, god pige.

Så vi når op til den vigtigste bar via den hemmelige trappe. Der mødte vi op med Kimino og Zimmerbaby (to fyrer som jeg kender)

Vi chattede for en stund derefter Kimino blev liderlig og gik på jagt, så gjorde Zimmerbaby og så mig.

Vi fandt hver vores pige og gik ovenpå til "himlen"

Jeg mødte Debbie, hun sad i baren med hendes tyske "veninder" vi fjollede rundt med vittigheder og drilleri, men jeg var mest interesseret i Debbie, hun kunne tydeligt fornemme det. Efter lidt mere chat vi enige om at få ovenpå og have det sjovt.

Debbie DE, smukke girly type pige med flot krøllet hår, slank, meget pæne Silli-bobs

Hun er virkelig rart og smilede, da jeg kneppede hende, og hun gjorde disse girly lyde også ... meget turn-on for mig, hehe

du kender rutinen, BJ, DATY, CG, Missio, Doggie og derefter bang!

Senere mødte jeg op med gutterne de "sædvanlige" mistænkelige igen i loungen. Jeg tullede rundt i klubben og snakkede med forskellige piger, som regel de vigtigste trapper er et godt møde og pottemuld point.

Senere i aften jeg vælger Andrea.

Andrea RO, denne gang var hun blond, slank, petite, nice ægte c-cup bobs. Hun var rart at chatte med og have sex med, jeg havde ikke flere skud i mig, men hun formåede at få mig til at komme, sikkert en dejlig pige. Senere hængte jeg ud i baren og loungen, tog en lur på den runde platform seng med et stort smil på. :)

Der var nogle Sharky piger som spurgte, om det var min første gang og poppede "Zimmer baby" spørgsmål efter 30. sek. men de kunne ikke narre mig, hehe ...

Jeg blev indtil lukketid kl 05 om morgen og tog tilbage til mit hotel. Det var en fed dag, først sexparty og derefter Artemis, den perfekte combo af begge verdener. Jeg var durchgefick!

Næste dags program var sexparty på ERW igen :D

Servicemeddelelse: entre 80€ dyrest af alle FKK klubber !

60€ pr. 30min incl.dansk og frank natur hvis man ønsker det. Kys er gratis ved god kemi,

ekstra ydelser kan tilkøbes og skal aftales med pigerne

fra 50€ ekstra.

Pigerne på Artemis er fra 20-35 år, påklædning er ingenting kun lidt lingeri som ikke må dække missen og brysterne, 98% af pigerne er unge og slanke, men der er noget for enhver smag, mange model typer, med eller uden silikone. Mange nationaliteter både af piger og drenge. Også flere skandinaver (mænd altså). De har udvidet med et stort udendørsområde med sauna, pool, bar, bollerum og jacuzzi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he, super beretning - at den er kørt igennem google translate gør den bare morsommere :lol:

Jeg bliver dog nød til at få uddybet følgende:

...som regel de vigtigste trapper er et godt møde og pottemuld point.

Hvilke trapper er de _vigtige_ trapper?? Er der nogle specielle trapper på Artemis, som er bedre end andre?

Og hvad søren er pottemuld point??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe Filo

den oprindelig tekst lød som følgende:

"Later I met up with the guys the "usual" suspect again in the main lounge. I toured around the club and chatted with diff. girls, usually the main stairways is a good meeting and potting point."

Der skulle have stået spotting point, hehe

På Artemis er der en hovedtrappe som forbinder alle etager, her kan man ligge (liggeplatforme) under trappen og slappe af og kigge på pigerne som frekventerer trappen. Man kan også stå ved spiller maskinerne ved den øvre trappe, her er der mere lyst og man kan snakke med piger som går forbi, du skal bare blinke til pigerne når de går forbi så er samtalen i gang....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skulle have stået spotting point, hehe

Ok, pottemuld point lød også lidt mærkeligt.

Jeg troede, at du havde udviklet "grønne fingre", og var begyndt at se dine besøg diverse steder i Tyskland, som en form for udforskning af, hvor den bedste/mest frugtbare "pottemuld" er :lol::lol:

Overvejer i øvrigt kraftigt et besøg på Artemis, da jeg jo kan forstå, at denne klub ligger helt oppe i det "grønne" felt på pottemuld-point-indekset ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, pottemuld point lød også lidt mærkeligt.

Jeg troede, at du havde udviklet "grønne fingre", og var begyndt at se dine besøg diverse steder i Tyskland, som en form for udforskning af, hvor den bedste/mest frugtbare "pottemuld" er :lol::lol:

Overvejer i øvrigt kraftigt et besøg på Artemis, da jeg jo kan forstå, at denne klub ligger helt oppe i det "grønne" felt på pottemuld-point-indekset ;)

hehe Filo, jeg har grønne fingre...

Ja Artemis er Nordtysklands største og bedste FKK efter min mening.

Så ja du vil ikke blive skuffet, bare undgå de få hajer i farvandet, tag dig god tid til at snakke med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan vise dig den næste gang, den er jo hemmelig, :lol:

Ville også gerne kende alle hemmelighederne på Artemis. "Kommer" der så ofte jeg kan, når jeg er i Berlin. Så fortæl lidt mere om den hemmelige trappe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville også gerne kende alle hemmelighederne på Artemis. "Kommer" der så ofte jeg kan, når jeg er i Berlin. Så fortæl lidt mere om den hemmelige trappe.

Denne trappe leder op til endnu mere hemmelige gange og værelser på 3. sal...der hvor pigerne sover...

Jeg kan ikke afsløre det er i et offentligt forum, der skal også være plads til lidt mystik, hehe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...