Hop til indhold
Ældre herre

Kun En Pige - wauv en oplevelse

Recommended Posts

Kun En Pige er kendt for sine skarpe og intelligente indlæg herinde…….men jeg besøgte hende i sidste uge og hun står knivskarpt både på det indre og ydre. 

Hun er slank, fit, skøn krop og de dejligste bryster (som er hjulpet lidt). Min vurdering var ud fra hendes annonce, at hun var i starten af fyrrene, men hendes fysiske fremtoning er snarere i slut 20’erne. 

Hun lever 100% op til hendes billeder og beskrivelse af sig selv. 

Jeg havde en fantastisk time sammen med hende med masser af indlevelse, inderlige kys, skønt øko-blowjob og sex i forskellige stillinger. Hun var vel næsten li’så tændt og liderlig, som jeg var. 

Gentagelses-faktoren er 100% og næste besøg er aftalt – jeg overvejede ikke at lave denne anmeldelse, da jeg helst vil have hende for mig selv, men nu gør jeg det alligevel, da jeg synes de gode oplevelser fortjener at blive delt. (pt ingen annonce herinde, men hun har en profil herinde) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf

jeg tror ikke du skal være så bange. så vidt jeg husker har hun lukket for nye. du må jo så have haft noget særligt, eller været heldig at nå igennem inden porten lukkede. uanset set, så godt for dig. og tak for anmeldelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Ældre herre skrev, for 10 timer siden:

Kun En Pige er kendt for sine skarpe og intelligente indlæg herinde…….men jeg besøgte hende i sidste uge og hun står knivskarpt både på det indre og ydre. 

Hun er slank, fit, skøn krop og de dejligste bryster (som er hjulpet lidt). Min vurdering var ud fra hendes annonce, at hun var i starten af fyrrene, men hendes fysiske fremtoning er snarere i slut 20’erne. 

Hun lever 100% op til hendes billeder og beskrivelse af sig selv. 

Jeg havde en fantastisk time sammen med hende med masser af indlevelse, inderlige kys, skønt øko-blowjob og sex i forskellige stillinger. Hun var vel næsten li’så tændt og liderlig, som jeg var. 

Gentagelses-faktoren er 100% og næste besøg er aftalt – jeg overvejede ikke at lave denne anmeldelse, da jeg helst vil have hende for mig selv, men nu gør jeg det alligevel, da jeg synes de gode oplevelser fortjener at blive delt. (pt ingen annonce herinde, men hun har en profil herinde) 

Rødme, rødme:wub: 

TAK, din charmetrold, glæder mig til gensynet<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
hagbarth skrev, for 2 timer siden:

Håber også på at møde dig :)

Tak;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lonewolf
Kun En Pige skrev, for 9 timer siden:

@Lonewolf - Jeg har åbnet døren lidt på klem for de allermest uimodståelige henvendelser:biggrin:

@Landsbytossen - Du skal være velkommen;)

spændende. så må man jo finde sådan en uimodståelig henvendelse frem. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Lonewolf skrev, for 18 timer siden:

spændende. så må man jo finde sådan en uimodståelig henvendelse frem. :)

Venter spændt:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...