Hop til indhold
Thailover78

Vendersgade og Grønnegade Viborg

Recommended Posts

Trængte til en hurtig massage og HJ som afslutning på noget fysisk arbejde lørdag. Gik først forbi Vendersgade som  nu hedder Wann Massage (tror jeg), mødt af Mutter som er gammel og slidt. UHn havde ikke tid nu kl 16, men jeg kunne komme igen kl 17, så ville hun få en hjælper på job, det havde jeg ikke tid til så gik op i Grønnegade. Ankom 5-10min før kl 16 hvor hun lukkede, jeg kunne få 30min hvilket var fint for mig. Hun gav rigtig god massage og fandt spændingerne i nakken - virkelig godt. Der var ingen andre ydelser på bordet, heller ikke optræk til det. Hun har lige overtaget butikken, på visitkort her stod der også Wann, og som andre tidligere har skrevet så har de to butikker vist tidligere haft samme jer, hvilket jeg ikke tror er tilfældet længere. Der er ingen annoncer for de to butikker jeg har kunnet finde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var en annonce på AL i sidste uge for Wanna Viborg, der var kun telefonnummer på, så jeg ved ikke hvilket sted annoncen kom fra. Hvis billederne i annoncen var af den hjælper der kunne tilkaldes til Vendersgade, så burde du nok have ventet 1 time. Hvis det var hende fra annoncen du mødte i Grønnegade, så tror jeg du ville have skrevet om det her. Vi må se i næste uge, så kommer annoncen nok på igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sendte en sms til hende for vel ca.en uges tid siden, for at høre hvor hun kunne besøges, og der skrev hun Kjellerup??:???: Mon hun arbejder flere forskellige steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thailover78 skrev, for 8 timer siden:

Jeg skrev med Wanna fredag, da var hun i Randers, men kom til Viborg lørdag, hørte aldrig mere fra hende, og kunne se at hun var i Vejle i stedet.

Ja, det var præcis de billeder, dem glemmer man jo ikke lige sådan. Hun er da værre end en sæk lopper, og derfor kunne jeg jo selvfølgelig ikke finde hende ved søgning under Viborg. Jeg havde ellers lige håbet at hun havde slået sit telt permanent op i Viborg, men der er åbenbart tale om en nomade. Det bliver spændende at se hvor hun dukker op, måske på et af disse 2 steder, eller måske kommer hun bare i en kassevogn med  briks  omme bagi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, for 7 timer siden:

Jeg sendte en sms til hende for vel ca.en uges tid siden, for at høre hvor hun kunne besøges, og der skrev hun Kjellerup??:???: Mon hun arbejder flere forskellige steder?

Jeg har aldrig hørt om et thaisted i Kjellerup. Det bliver spændende at se, om der er nogen der på et tidspunkt træffer hende.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 18 timer siden:

Jeg har aldrig hørt om et thaisted i Kjellerup. Det bliver spændende at se, om der er nogen der på et tidspunkt træffer hende.....

For 5-8 år siden var der en ældre thai i bygningen på hjørnet af Nørregade og Jernbanegade. Hun er stoppet igen. 

Mon ikke det er huset i Hvam som tænkes på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsefyr skrev, 1 time siden:

For 5-8 år siden var der en ældre thai i bygningen på hjørnet af Nørregade og Jernbanegade. Hun er stoppet igen. 

Ja, det er fortid nu.

Jeg tænkte også på Hvam, men mener bare at have hørt at det er piger på længerevarende ophold man møder der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 5 timer siden:

Tror jeg du har ret i, når jeg søger på det vejnavn jeg fik oplyst over sms ligger det i Hvam og ikke i Kjellerup.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, for 19 timer siden:

Tror jeg du har ret i, når jeg søger på det vejnavn jeg fik oplyst over sms ligger det i Hvam og ikke i Kjellerup.

Det er postnummer 8620 Kjellerup

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...