Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen.

I næste uge har jeg 6 timer at slå ihjel i Vejle og i den forbindelse vil jeg sprøjte noget kapital i byens lysthuse.
Men da det er mit første besøg af denne art, i byen, vil jeg gerne vide lidt om et sikkert hit.

Mine kriterier er:

Aldersmæssigt over 30 (gerne 40+)
Massagen er lidt underordnet - det er alligevel mest tænkt som et lækkert lille forspil
Jeg gider ikke bruge gummi da det (for mig) er en ren lystdræber
HJ er totalt ligegyldigt, da jeg ikke gider at betale for noget jeg selv kan ordne derhjemme
BJ er okay, men dybest set ikke noget jeg finder frækt med mindre det er en del af vejen til det overordnede mål
Og sidst, men ikke mindst, må hun meget gerne være til rådighed i det bagerste hul - hvis lysten skulle blive til det

Drømmescenariet er at der er EN kvinde i byen der kan opfylde alle kriterier på en gang, men ved ikke om det er muligt?

Jeg modtager gerne privat besked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brandbil

Kan du ikke skrive hvem du besøger og du kan få alle dine krav opfyldt. Specielt sex uden gummi, så kan jeg nemlig undgå vedkomne og måske undgå at blive smittet. For hvis hun gør det med dig uden beskyttelse, så gør hun det nok også med andre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Brandbil skrev, for 9 timer siden:

Kan du ikke skrive hvem du besøger og du kan få alle dine krav opfyldt. Specielt sex uden gummi, så kan jeg nemlig undgå vedkomne og måske undgå at blive smittet. For hvis hun gør det med dig uden beskyttelse, så gør hun det nok også med andre

Hvis du bruger gummi når du er sammen med hende, kan jeg ærligt talt ikke se problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, den 23.10.2021 at 10:15:

Hej allesammen.

I næste uge har jeg 6 timer at slå ihjel i Vejle og i den forbindelse vil jeg sprøjte noget kapital i byens lysthuse.
Men da det er mit første besøg af denne art, i byen, vil jeg gerne vide lidt om et sikkert hit.

Mine kriterier er:

Aldersmæssigt over 30 (gerne 40+)
Massagen er lidt underordnet - det er alligevel mest tænkt som et lækkert lille forspil
Jeg gider ikke bruge gummi da det (for mig) er en ren lystdræber
HJ er totalt ligegyldigt, da jeg ikke gider at betale for noget jeg selv kan ordne derhjemme
BJ er okay, men dybest set ikke noget jeg finder frækt med mindre det er en del af vejen til det overordnede mål
Og sidst, men ikke mindst, må hun meget gerne være til rådighed i det bagerste hul - hvis lysten skulle blive til det

Drømmescenariet er at der er EN kvinde i byen der kan opfylde alle kriterier på en gang, men ved ikke om det er muligt?

Jeg modtager gerne privat besked.

Fik du mødt en :) ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...