Bear 8100 Skrevet 28. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 5 timer siden: Utro handler i sidste ende om du bryder de aftaler og rammer du har dannet med din partner. Hvis du ved at dine handlinger ville give din partner tillidssvigt hvis de fandt ud af det så er der ingen tvivl om du er utro. Alt andet er bare dig der prøver at klappe dig selv på skulderen. Jeg er ikke enig i at der kan sættes lighedstegn mellem "tillidsvigt" og utroskab. Det er uungåeligt at der sker tillidssvigt i et langvarigt forhold, det være sig at nogen har snydt sig fra opgaver på hjemmefronten, brugt flere penge end aftalt, kommet senere hjem fra byen end aftalt, eller på anden måde ikke overholdt de aftaler som man har indgået. Det er i min optik tillidssvigt men ikke utroskab. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 28. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 5 timer siden: Hvis du ved at dine handlinger ville give din partner tillidssvigt hvis de fandt ud af det så er der ingen tvivl om du er utro. Det lyder meget dømmende og påduttende når du skriver "du". Man kan jo kun tale for sig selv. Hvis jeg selv skal sige det. Men cool, så længe det holdes skjult er man ikke utro ? Jeg har faktisk haft tre kærester der var mig utro (som jeg tror du opfatter det). Jeg blev ret ked af det, men forstod dem egentlig godt efter de lange natlige snakke (en blev forelsket i en anden, den anden havde brug for at udleve sin biseksuelle side, den tredie var polyamorøs). Jeg tilgav aldrig nogen af dem. Det var ikke nødvendigt når jeg forstod dem i stedet. Jeg er 90% sikker på at min nuværende kæreste gennem 15 år har haft en affære, men jeg har med vilje ikke boret i det pga erfaringen fra tidligere. Så jeg giver dig ret i det med hemmeligheden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 28. Oktober, 2021 Bear skrev, for 1 time siden: Jeg er ikke enig i at der kan sættes lighedstegn mellem "tillidsvigt" og utroskab. Det er uungåeligt at der sker tillidssvigt i et langvarigt forhold, det være sig at nogen har snydt sig fra opgaver på hjemmefronten, brugt flere penge end aftalt, kommet senere hjem fra byen end aftalt, eller på anden måde ikke overholdt de aftaler som man har indgået. Det er i min optik tillidssvigt men ikke utroskab. Ikke et lighedstegn nej men lad mig sige det på en anden måde. Alt utroskab er tillidssvigt men ikke alt tillidssvigt er utroskab. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joneleth 81 Skrevet 28. Oktober, 2021 wauw skrev, for 1 time siden: Det lyder meget dømmende og påduttende når du skriver "du". Man kan jo kun tale for sig selv. Hvis jeg selv skal sige det. Men cool, så længe det holdes skjult er man ikke utro ? Jeg har faktisk haft tre kærester der var mig utro (som jeg tror du opfatter det). Jeg blev ret ked af det, men forstod dem egentlig godt efter de lange natlige snakke (en blev forelsket i en anden, den anden havde brug for at udleve sin biseksuelle side, den tredie var polyamorøs). Jeg tilgav aldrig nogen af dem. Det var ikke nødvendigt når jeg forstod dem i stedet. Jeg er 90% sikker på at min nuværende kæreste gennem 15 år har haft en affære, men jeg har med vilje ikke boret i det pga erfaringen fra tidligere. Så jeg giver dig ret i det med hemmeligheden. Jeg er ikke sikker på hvordan du kom frem til at jeg mente det ikke var utroskab hvis man holdte det skjult. Kan kun sige at det er absolut stadig utroskab selvom man slipper afsted med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wauw 61 Skrevet 28. Oktober, 2021 Joneleth skrev, for 2 minutter siden: Jeg er ikke sikker på hvordan du kom frem til at jeg mente det ikke var utroskab hvis man holdte det skjult. Kan kun sige at det er absolut stadig utroskab selvom man slipper afsted med det. Ja, undskyld, drillenissen løb afsted med mig Forstår godt hvad du mener. Jeg tror bare det er forskelligt for os to, hvor stort et tillidsbrud det er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 1. November, 2021 Joneleth skrev, den 29.10.2021 at 00:17: Ikke et lighedstegn nej men lad mig sige det på en anden måde. Alt utroskab er tillidssvigt men ikke alt tillidssvigt er utroskab. Du definerer utroskab som følgende "Utro handler i sidste ende om du bryder de aftaler og rammer du har dannet med din partner". Brud af rammer og aftaler optræder uundgåeligt i langvarige forhold, ikke kun i forbindelse med sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg