Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er i den situation at udstyret er en del over gennemsnittet, uheldigvis betyder det også at det kan ofte gøre ondt på kvinder og så snart jeg lægger mærke til de er i smerte så falder alt min gejst med det samme, hvilket kan ende med at være lidt spild af penge.

 

Er der nogen med rimelig sikkerhed kender nogle thai kvinder der kan håndtere større kunder uden smerte som de kan anbefale?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ano27 skrev, for 2 timer siden:

Jeg er i den situation at udstyret er en del over gennemsnittet, uheldigvis betyder det også at det kan ofte gøre ondt på kvinder og så snart jeg lægger mærke til de er i smerte så falder alt min gejst med det samme, hvilket kan ende med at være lidt spild af penge.

 

Er der nogen med rimelig sikkerhed kender nogle thai kvinder der kan håndtere større kunder uden smerte som de kan anbefale?

Kan se på reaktionerne(likes) at der måske er nogen der mener du har et luksus problem ;)

Men nu vil jeg prøve at tage dit problem (semi)seriøst.;)

Ud fra overskriften, gætter jeg på at dit udstyr er langt. Statistikkerne siger at kvinders skede gennemsnitligt faktisk er en smule kortere end gennemsnittet på mandens penis.(ca 13 vs 15 cm), så skeder er nok lige så forskellige i størrelse som mænd penisser. Så tænker det nok er muligt at finde en thai(eller anden kvinde) med en rigtig dyb skede.

Mit råd vil dog være: Lad vær med at tro at du automatisk bare kan banke dine 24 cm(eller hvor lang den nu er) pølse helt i bund. Og når du bestille en tur i høet, så oplys på forhånd din størrelse, og spørg og hun kan håndtere den.

And for god´s sake, be gentil with that footlong ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså kvinder kan have ondt af flere årsager -uden det behøver have noget med din størrelse, at gøre... Du ved jo ikke, hvad der har været der før dig... Men er fuldstændigt enig med dig og sikkert også mange andre -hvis man kan se pigen har ondt -det er sgu en killer for enhver lyst -og jeg forstår slet ikke de tilbyder sex i de tilfælde -og bare lader som om -ind til de så får ondt (ligesom om de ikke viste det på forhånd) -jeg har prøvet det et par gange -og bliver da skuffet/trist -men stopper fuldstændigt med at kneppe -da smerte er totalt turnoff for mig ved en kvinde jeg er sammen med... Jeg kan godt banke igennem, hvis jeg kan se pigen nyder det -ellers er det sgu for bizart til mig;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ano27 skrev, for 12 timer siden:

der kan håndtere større kunder uden smerte

uanset din størrelse! Hvis kvinden du er sammen med får smerter, så gør du det forkert!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Altså kvinder kan have ondt af flere årsager -uden det behøver have noget med din størrelse, at gøre... Du ved jo ikke, hvad der har været der før dig... Men er fuldstændigt enig med dig og sikkert også mange andre -hvis man kan se pigen har ondt -det er sgu en killer for enhver lyst -og jeg forstår slet ikke de tilbyder sex i de tilfælde -og bare lader som om -ind til de så får ondt (ligesom om de ikke viste det på forhånd) -jeg har prøvet det et par gange -og bliver da skuffet/trist -men stopper fuldstændigt med at kneppe -da smerte er totalt turnoff for mig ved en kvinde jeg er sammen med... Jeg kan godt banke igennem, hvis jeg kan se pigen nyder det -ellers er det sgu for bizart til mig;-) 

@Møffe Well said !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er bestemt ikke ekspert på dette område:(er man udstyret med feks 21 cm - kan man ikke nøjes med at bruge 17 cm af de 21:)?

Eller skal man altid bruge fuld længde ?. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Enhver kvinde kan tage enhver tykkelse og længde. 
Nøglen er at du skal gøre kvinden parat først, åbne hende. 

Så 15 minutters besøg, eller 30 for den sags skyld, duer ikke, og slet ikke når man har en tyk vognvasker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

til alle jer der prøver at fortælle mig hvordan det ikke er et problem eller teknikker man kan bruge, så værdsætter jeg jeres intentioner, men det er ikke det der er mit spørgsmål. Jeg har med alt sandsynligt brugt oceaner mere tid end de fleste på at studere teknikker og ting for at løse problemstillingen. Og ja nogle ting kan minimere ubehaget.

 

Men det er decideret bare forkert at sige alle kvinder kan tage alle størrelser jeg vil vove at påstå at mindst halvdelen af kvinder kan ikke smertefrit tage en +20 cm pik, jo måske rent fysisk ligesom en vandmand kan komme igennem et nøglehul hvis du presser hårdt nok. Men jeg har prøvet med tidligere kærester med utallige timers forspil, opvarming, cremer, teknikker osv osv osv. Og det kan forbedre situationen men for mange tøser kan man aldrig helt fjerne smerten.

 

@sweetstone nej man skal ikke altid bruge hele længden. Men nu er et af formålene med GP jo netop at finde noget ukompliceret hvor man ikke skulle døje med dagligdagens bekymringer. Og ligemeget hvor langt ind jeg går så skal jeg altid bruge hele bredden, det er ikke ligesom et spaghetti rør jeg har. Samtidig så er der også står forskel i hvor meget jeg kan nyde det og slappe af afhængigt om hun kan klare 20, 17, 14 eller 12 cm. Og uheldigvis er min erfaring at thai kvinder kan klare mindre end europæiske kvinder.

 

Mit spørgsmål er fortsat, hvem kender I som er bedre end de fleste til at håndtere større størrelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ano27 skrev, for 5 minutter siden:

Men det er decideret bare forkert at sige alle kvinder kan tage alle størrelser jeg vil vove at påstå at mindst halvdelen af kvinder kan ikke smertefrit tage en +20 cm pik, jo måske rent fysisk ligesom en vandmand kan komme igennem et nøglehul hvis du presser hårdt nok. Men jeg har prøvet med tidligere kærester med utallige timers forspil, opvarming, cremer, teknikker osv osv osv. Og det kan forbedre situationen men for mange tøser kan man aldrig helt fjerne smerten.

 

Må give dig ret. Jeg er på ingen måde en hest, men har levet i forhold hvor denne velbyggede og atletiske svenske amazon ikke kunne tage imod hvis jeg ikke var meget forsigtig. Vi fandt jo ud af det, men f.eks. doggy var lidt som at træde i en porcelænsbutik.

Og så har jeg elsket med små bitte thaipiger der bare vil jeg skal banke på med alt jeg har. Kvinder er ikke ens og alle kan ikke tage alt - ligesom alle ikke kan tage imod analt.

Og hvordan de er formede indeni, kan man ikke se af eksteriøret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig - og iøvrigt er det da irriterende kun at måtte bruge det yderste af pikken - når nu det er fedt at banke igennem. 
 

min erfaring er dog at hvis hun kan tage imod analt  - så er det lettere da anus er dybere end fissen. Men det kræver jo hun er til den slags leg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sandflugt

Der er selvfølgelig forskel på om man bare er lang, eller om man både er lang og tyk. Min erfaring som lang - og ikke så tyk- er at det ikke er et problem, så længe de får lov til at sætte sig og selv styre antallet af cm.

De fleste kvinder kan også bruge hånden samtidig til at holde om det sidste stykke, så man får følelsen af at hele pikkemanden er inde i varmen.

Hvis jeg var udstyret med et ekstraordinært stort stykke manddom, ville jeg nok præsentere den for pigen først ved fx en massage med hj. Og ved den lejlighed spørge om det var muligt for dig at få FP næste gang. Så vil thai’en nok enten forholde sig til egne begrænsninger eller henvise dig til den pige på stedet som magter den slags.

Men “synd for dig” at du på den måde måske er nødt til at betale for to besøg for at få det du vil have … 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 22.10.2021 at 20:17:

Enhver kvinde kan tage enhver tykkelse og længde. 
Nøglen er at du skal gøre kvinden parat først, åbne hende. 

Det er objektivt forkert. Fx bagoverbøjet livmoder (som er meget almindeligt forekommende, 20% af alle kvinder, større andel blandt mødre) giver mange kvinder problemer med større pikke.

Du har ret i at forberedelse (fysiologi) betyder meget, men det er simpelt hen forkert at påstå at det er det eneste, der betyder noget. Anatomi bestemmer rammebetingelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ano27 skrev, den 23.10.2021 at 15:21:

til alle jer der prøver at fortælle mig hvordan det ikke er et problem eller teknikker man kan bruge, så værdsætter jeg jeres intentioner, men det er ikke det der er mit spørgsmål. Jeg har med alt sandsynligt brugt oceaner mere tid end de fleste på at studere teknikker og ting for at løse problemstillingen. Og ja nogle ting kan minimere ubehaget.

 

Men det er decideret bare forkert at sige alle kvinder kan tage alle størrelser jeg vil vove at påstå at mindst halvdelen af kvinder kan ikke smertefrit tage en +20 cm pik, jo måske rent fysisk ligesom en vandmand kan komme igennem et nøglehul hvis du presser hårdt nok. Men jeg har prøvet med tidligere kærester med utallige timers forspil, opvarming, cremer, teknikker osv osv osv. Og det kan forbedre situationen men for mange tøser kan man aldrig helt fjerne smerten.

 

@sweetstone nej man skal ikke altid bruge hele længden. Men nu er et af formålene med GP jo netop at finde noget ukompliceret hvor man ikke skulle døje med dagligdagens bekymringer. Og ligemeget hvor langt ind jeg går så skal jeg altid bruge hele bredden, det er ikke ligesom et spaghetti rør jeg har. Samtidig så er der også står forskel i hvor meget jeg kan nyde det og slappe af afhængigt om hun kan klare 20, 17, 14 eller 12 cm. Og uheldigvis er min erfaring at thai kvinder kan klare mindre end europæiske kvinder.

 

Mit spørgsmål er fortsat, hvem kender I som er bedre end de fleste til at håndtere større størrelser?

Du har så fuldstændig ret  , !        og         Til dit spørgsmål , Ja , men ikke her i DK , ( Min faste massør i mit hjemland )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke en anderledes spændende tråd.

Kender godt for lang og tyk udfordringen, nogle syntes det er fantastisk og glider helt i bund første gang og giver fuld gas i skovskiderstilling og andre kan slet ikke få den ind og alt muligt andet.

Jeg er altid yderst forsigtig i starten til modtageren begynder at slappe af og nyde det, hvis det altså sker ellers er det også for mig turn-off hvis hun viser tegn på ubehag.

Happy day derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 17 minutter siden:

Bee Bee som jeg anmeldete i sidste uge tog meget godt imod mine 20 cm. 

Ja 20cm det har alle Mænd her jo , i dk , alligevel , hvis de selv skal måle , korrekt eller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...