Hop til indhold
Brutus

Udenlandsk smitte

Recommended Posts

Som opfølgning på: "Smittet med Clamydia og gonore".

Hvis vi mænd eller danske piger bliver smittet med noget, så skynder vi os til vores læge og bliver testet og behandlet.

Men hvad gør en udenlandsk pige, som evt er på hurtigt gennemrejse? Opsøger hun den nærmeste læge og bliver behandlet? Kan/må hun det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Brutus skrev, for 31 minutter siden:

Hvis vi mænd eller danske piger bliver smittet med noget, så skynder vi os til vores læge og bliver testet og behandlet.

Men hvad gør en udenlandsk pige, som evt er på hurtigt gennemrejse? Opsøger hun den nærmeste læge og bliver behandlet? Kan/må hun det?

Det er ikke din hovedpine hvad andre gør, du/vi må ta ansvar for vores eget liv, ingen tvinger dig til at besøge udenlandske gp er, dyrker du sikker sex, så har du ikke denne bekymring hvad udenlandske gp er gør .

Hvis jeg får en kønssygdom, er det kun min skyld og ingen andres, så kan man sku bare lade være at dyrke ubeskyttet sex ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AmagerStang skrev, for 1 minut siden:

Det er ikke din hovedpine hvad andre gør, du/vi må ta ansvar for vores eget liv, ingen tvinger dig til at besøge udenlandske gp er, dyrker du sikker sex, så har du ikke denne bekymring hvad udenlandske gp er gør .

Hvis jeg får en kønssygdom, er det kun min skyld og ingen andres, så kan man sku bare lade være at dyrke ubeskyttet sex ! 

A hvad for noget!? Er det ikke min hovedpine?

Som jeg skrev, så skal jeg sgu nok tage hånd om mig selv. Men hvem bekymrer sig om de udenlandske piger? Hvordan får de behandling?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Brutus skrev, for 42 minutter siden:

Jeg ved ikke med læge, men vil da gå ud fra at EU borgere i hvert fald kan få behandling. 

Men uanset hvor man kommer fra, kan sexarbejdere blive testet anonymt ved Redens sundhedsklinikker. Mon ikke en del udenlandske GP'er benytter sig af det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang
Brutus skrev, Lige nu:

A hvad for noget!? Er det ikke min hovedpine?

Som jeg skrev, så skal jeg sgu nok tage hånd om mig selv. Men hvem bekymrer sig om de udenlandske piger? Hvordan får de behandling?

jamen spørg dem da, når du besøger dem næste gang hvad de gør så ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...