Hop til indhold
Guest izaya922

thai massage kruså (Rosie)

Recommended Posts

Guest izaya922

var et smut forbi Rosie efter jeg så hendes annonce, ankommer og møder en utrolig smug pige som beder mig ind med et stort smil.

hendes billeder passer og vil nok sige hun ser bedre ud i virkeligheden, der var ingen stress med tid eller bøvl med at få en aftale i hus. 

stedet har haft blandet omtale men vis du besøger Rosie som er der nu vil garantere at du går derfra med et smil.

sted 5/10 ( ligger ud til en hoved vej kan hver et problem for nogen)

Massage 8/10 (en af de bedste jeg har fået)

Pige 10/10 ( hun slog virkelig benene væk under mig, sådan en sød og flot pige)

min konklusion er at jeg 100% kommer igen

https://annoncelight.dk/showad/329825

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest izaya922

ja fik også lidt af det frække, flere positioner og hun er rigtig god til det.

hun er dejlig stam og fik fornemmelsen at hun nød det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest izaya922

så var man skam lige en tur forbi Rosie igen nu da første gang gik så godt :)

denne gang valte jeg en noget længere tid ca 2timer og 30min med alt hvad hun bød på. (massage og FP) 

skrev til hende mens jeg var på arbejde om hun havde nogle tider i løbet af ugen, hvorefter hun var så sød at holde længer åben samme dag så jeg kunne kommer efter arbejde.

stemningen var god og vi startede ud med en drink og lidt massage, hvorefter vi gik over til lidt kælen.

lidt efter hvor vi var blevet lidt tændt  gik vi til sagen hun viste lige hvad der skulle til at få den lille dreng op og stå.

til sidst lå vi og snakkede lidt om alt muligt, imens der blev kælet lidt.

så vis man er til GFE oplevelse med en charmerende kvinde, vil jeg igen opfordre folk til at give hende et opkald

Del dette indlæg

Link til indlæg
izaya922 skrev, for 21 timer siden:

så var man skam lige en tur forbi Rosie igen nu da første gang gik så godt :)

denne gang valte jeg en noget længere tid ca 2timer og 30min med alt hvad hun bød på. (massage og FP) 

skrev til hende mens jeg var på arbejde om hun havde nogle tider i løbet af ugen, hvorefter hun var så sød at holde længer åben samme dag så jeg kunne kommer efter arbejde.

stemningen var god og vi startede ud med en drink og lidt massage, hvorefter vi gik over til lidt kælen.

lidt efter hvor vi var blevet lidt tændt  gik vi til sagen hun viste lige hvad der skulle til at få den lille dreng op og stå.

til sidst lå vi og snakkede lidt om alt muligt, imens der blev kælet lidt.

så vis man er til GFE oplevelse med en charmerende kvinde, vil jeg igen opfordre folk til at give hende et opkald

Lyder fint. Hvad måtte du give for de 2timer. Tror jeg vil prøve det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
bukas skrev, for 21 minutter siden:

Lyder fint. Hvad måtte du give for de 2timer. Tror jeg vil prøve det..

Beklager på forhånd hvis jeg lyder arrogant, men hvorfor skal vi agere Pricerunner for pigerne? Det koster kun en sms at finde ud af hvad Rosie tager for det der tilsvarer izaya922's oplevelse.

Og hvis jeg oplyste hvad jeg har betalt for mine møder, ville jeg givetvis blive anklaget for at presse priserne op, da jeg gerne giver mere end hvad pigerne beder om, hvis jeg vurderer at det sandsynligvis vil befordre en bedre oplevelse. Hvilket jeg kan stå inde for giver pote mindst 4 ud af 5 gange - og aller mest ved gentagne besøg ved pigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har vel alle vores præferencer og den ene er nok ikke bedre end den anden. Men nu har vi dette forum og spørgsmålet fra "bukas" er vel relevant for ham, så hvis en eller flere vil svare, så er det i mine øjne fint. Andre kan så have en anden holdning og det er også fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...