Hop til indhold
Peterpedal

Scandinavian Welness Center - Hvidovrevej 80E

Recommended Posts

Jeg har ikke set Tommy der.. Har til gengæld set ham der styrer det et par gange efterhånden. Det gør han på lige fod med et par af pigerne.. Skal vi ikke stoppe den her og blive enige om at der er glade piger og rigtig god service på stedet..

Det er lige præcis det jeg gør. Jeg har mine egne kunder som også kommer i butikken og får massage af mig og pigerne de har deres kunder. Og servicen den skulle gerne være i top uanset hvem man får massage af.

Og jo det er vidst på tide at komme videre i teksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men han er ikke uddanet læge eksamineret massør. Så det er nok ikke ham. Og som andre også skriver så er det heller ikke ham de har set i butikken.

Men du havde jo muligheden igår for at tage ud og snakke med den nye ejer af stedet men det turde du jo ikke.

Det kan være du selv er Tommy og derfor ikke tør vise dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ung-Bruger

Det er sku da utroligt så meget folk har at sige om andres forretninger

Har det svære ikke selv haft tid til at prøve stedet endnu men det skal jeg :D

Men Det rager da ikke jer hvem det er da ejer scandinavian-welness i kan da bare blive væk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sku da utroligt så meget folk har at sige om andres forretninger

Har det svære ikke selv haft tid til at prøve stedet endnu men det skal jeg :D

Men Det rager da ikke jer hvem det er da ejer scandinavian-welness i kan da bare blive væk

Ja jeg forstår det nu heller ikke rigtig.

Men hvis folk er så interesseret så skal de da være velkomne til at komme forbi og sige hej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu lukkes strengen, og dem på begge sider der har forsat diskussionen om Tommy, Organizer har bedt om det modsatte, de får altså lige en løftet pegefinger. Vi har en gang slettet næsten ti indlæg i denne streng og Organizer har bedt om ro.

Alle er velkomne til at skrive en ny anmeldelse af en pige dernede og er den saglig så skal den være velkommen uanset om den er positiv eller negativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...