Hop til indhold

Recommended Posts

Så kom jeg forbi Kayly til en halv time FP. https://annoncelight.dk/showad/180126

Det blev langt fra den oplevelse jeg havde håbet og forventet. Pris 1.000 kr????? for en halv time lidt over Vejle priser, og så blev det kun til godt 20 min.

Startede ellers godt, men pludselig var det som om det hele skulle overstås i en vis fart.

Kedeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft lignende oplevelse med hende, spild af tid og penge.

Hun har vist for mange generøse stamkunder, så hun kan bare vælge og vrage andre som det passer hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke I er blevet ramt af jeres egen krejler gen?

Når prisen presses kan man ikke forvente andet end at hun tilpasser oplevelsen til det betalte.

Jeg undrer mig også over, at folk herinde igen og igen spørger om pris, i stedet for selv at kontakte pigen. Det afhænger ofte af kemi, hvilken oplevelse man får.

Et sted jeg har besøgt flere gange, har jeg uden ekstra pris fået 4 hændig massage, fordi de havde tid. Det anmelder jeg da ikke. Jeg regner ikke med, at man får en standard oplevelse hver gang, 5 minutter dit og 5 minutter dat efter et skema.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er Kayly ikke en pige jeg vil besøge, da jeg godt kan lide at gå lidt mod strømmen.
Men pris og kvalitet hænger altid sammen - det gælder stort set indenfor alt - så derfor besøger jeg aldrig en GP uden at have mindst 4000 kroner på lommen - i kolde jyske dollars.
Det er utroligt hvad der åbnes af muligheder og oplevelser når det går op for pigerne at tegnedrengen er fyldt rigeligt op.

Samtidig presser jeg aldrig prisen - hvis det oplyste ikke står mål med mine forventninger, så går jeg bare igen. Alt sammen i god ro og orden.

Når alt det så er skrevet, så rammer jeg Vejle i næste uge og jeg glæder mig virkelig til at komme på opdagelse i byens lysthuse og wellnesscentre. Jeg aner ikke en kæft om hvor
jeg skal gå hen når jeg lander i byen, men jeg ved hvad jeg vil have - og det går jeg aldrig på kompromis med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, for 7 minutter siden:

Når alt det så er skrevet, så rammer jeg Vejle i næste uge og jeg glæder mig virkelig til at komme på opdagelse i byens lysthuse og wellnesscentre. Jeg aner ikke en kæft om hvor

Vi to har samme indstilling. 
I over et år havde jeg Beer som fast besøgsveninde, da hun var i Århus under andre navne. 
Nu ved jeg godt at de fleste mener at hos Beer kan man få det hele, uden kondom, anal, kys osv for noget der ligner standard thaipriser. Og det kan man også. Men har man de lange sedler med og fortæller hende det, så forsvinder tidsmålingen, og der åbnes for en varm vulkan af elskov, nærvær og så tæt på kæreste sex i dens vildeste form, når vi  lige har øje på at det stadig er betalings sex. 
Beer er absolut ikke den yngste og mest sprøde pige i flokken, men hun har hjerne og hun har lyster som kommer frem når der er gået noget tid, hvor hun fornemmer at hun er med en mand der vil mere end blot have en fornemmelse af GF og blive tømt. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, for 18 timer siden:

Men pris og kvalitet hænger altid sammen - det gælder stort set indenfor alt - så derfor besøger jeg aldrig en GP uden at have mindst 4000 kroner på lommen - i kolde jyske dollars.
Det er utroligt hvad der åbnes af muligheder og oplevelser når det går op for pigerne at tegnedrengen er fyldt rigeligt op.

Samtidig presser jeg aldrig prisen - hvis det oplyste ikke står mål med mine forventninger, så går jeg bare igen. Alt sammen i god ro og orden.

Fuldstændig enig med den holdning - og de deraf følgende positive erfaringer.

Jeg har selvfølgelig fuld respekt for, at de økonomiske råderum er meget forskellige os mænd imellem, men jeg møder desværre lidt for ofte piger, der har fået en grundlæggende opfattelse af, at det er krejleren der er 'normalen'.

Ærgerligt for pigerne, og desværre også for de fleste af os der gerne betaler det der skal til for en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aften 

Kom her forleden dag.  Fik fp i 30 min 1000 kr Det kommer så aldrig til at ske igen. Blæs er fint men resten kunne jeg godt være foruden. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
porkar skrev, den 21.10.2021 at 17:56:

Har haft lignende oplevelse med hende, spild af tid og penge.

Hun har vist for mange generøse stamkunder, så hun kan bare vælge og vrage andre som det passer hende.

 

Har altid fået en god behandling ved hende og hun gør hendes arbejde godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vejle manden skrev, den 15.1.2022 at 12:52:

Har altid fået en god behandling ved hende og hun gør hendes arbejde godt.

Jamen godt for dig.

Det ændrer dog ikke på de dårlige oplevelser nogle af os andre haft med hende.

Og nej, jeg har aldrig pruttet om prisen, hverken ved hende eller andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...