Hop til indhold
cociotfp

True gfe hos Melinda i Glejbjerg

Recommended Posts

Hej allesammen.

Først vil jeg lige sige at jeg ikke er den type som laver anmeldelser, så bær over med mig.

Håber at den anmeldelse kan hjælpe andre.

Jeg har besøgt den smukke pige Melinda d.20/10-21 i Glejbjerg men har besøgt hende før i 2018 i kbh.  

Det var nemt at lave en aftale med hende over sms.

Servicen var i top. Masser af kys, kram, smil og kærtegn.

Hun var super engageret hele vejen igennem og gjorde alt for at please de lyster jeg havde incl. anal.

Hun er en ægte GFE-oplevelse.

Må bare sige WOW, det var alle pengene værd.

Hun er one of a kind, virkelig GFE for alle pengene.

 

Sted 10. Ligger ud til en vej med ingen trafik men der er også mulighed for at komme ind af bagdøren.

Pige 10 <3 <3 <3

Gentagelses fare 100.

 

https://annoncelight.dk/showad/278025

Blot til info så sender jeg hende en sms om at jeg har lavet denne anmeldelse af hende.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Martin M skrev, for 2 timer siden:

Er det stadigvæk kr 500 extra for rigtig gfe uden :) ? 

Ja det er det. Hun plejer normalt at være i Holsted, og jeg har besøgt hende flere gange. Hun er en dejlig pige, og selvom hun har nogle negative anmeldelser herinde, så prøver hun virkelig. Hun indrømmede da over for mig at hun havde nogle dårlige dage, hvor hun skulle have taget færre kunder, eller slet ingen. Men nu er der vist ikke så travlt i butikken, så hun er generelt i godt humør. Og har man besøgt hende før, så ved man hun er værd at besøge igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, for 6 timer siden:

Ja det er det. Hun plejer normalt at være i Holsted, og jeg har besøgt hende flere gange. Hun er en dejlig pige, og selvom hun har nogle negative anmeldelser herinde, så prøver hun virkelig. Hun indrømmede da over for mig at hun havde nogle dårlige dage, hvor hun skulle have taget færre kunder, eller slet ingen. Men nu er der vist ikke så travlt i butikken, så hun er generelt i godt humør. Og har man besøgt hende før, så ved man hun er værd at besøge igen. 

Enig. Hun er absolut et besøg værd. Leverer varen. Har godt set de negative anmeldelser, men har kun haft gode besøg hos hende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr37dk skrev, den 20.10.2021 at 15:40:

Ja det er det. Hun plejer normalt at være i Holsted, og jeg har besøgt hende flere gange. Hun er en dejlig pige, og selvom hun har nogle negative anmeldelser herinde, så prøver hun virkelig. Hun indrømmede da over for mig at hun havde nogle dårlige dage, hvor hun skulle have taget færre kunder, eller slet ingen. Men nu er der vist ikke så travlt i butikken, så hun er generelt i godt humør. Og har man besøgt hende før, så ved man hun er værd at besøge igen. 

Altså snakker i uden kondom?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klunkebob skrev, den 16.11.2021 at 22:55:

Stønner hun? Og lyder det godt/frækt?

Jeg vil ikke sige hun er den store stønner, men hun er da heller ikke tavs som graven. Og ja det synes jeg da det gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes billeder snyder vildt. Hun ser meget bedre ud in Real . På billederne ser hun ud til at være høj og lys i huden med et kæmpe overbid. In Real er hun ikke særligt høj og har den smukkeste brune glød i huden og egentligt ikke overbid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cassanova skrev, for 4 minutter siden:

Hendes billeder snyder vildt. Hun ser meget bedre ud in Real . På billederne ser hun ud til at være høj og lys i huden med et kæmpe overbid. In Real er hun ikke særligt høj og har den smukkeste brune glød i huden og egentligt ikke overbid. 

Jov hun har overbid. Man tænker egentlig ikke over det. Det synes jeg er en nice lille quirk. Men ja hun er nok ikke mere end 165 høj, og har en flot glød i huden. Små bryster, nok en B skål, men de klæder hende godt, og hun har intet imod at man leger med dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre, at Melinda er fit for fight igen....vi er mange der savner hende i Odense....har selv haft adskillige ture med denne frækkert dengang hun arbejdede her. Nu håber jeg virkelig hun har lært at passe på sig selv og lært en tough lesson.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Comp skrev, for 23 minutter siden:

Hvilken alder vil i gætte på hun er ?? 
 

Hun er vel 24-25 år nu...tror jeg havde besøg første gang af Melinda i Odense da hun var ca. 20 år...meget fræk pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Comp skrev, 1 time siden:

Hvilken alder vil i gætte på hun er ?? 
 

Enten 24 eller 25. kommer an på hvornår hun har fødselsdag. Jeg spurgte hende ved et tidligere besøg, der sagde hun 24, og det var i år

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
Fyr37dk skrev, for 5 timer siden:

Enten 24 eller 25. kommer an på hvornår hun har fødselsdag. Jeg spurgte hende ved et tidligere besøg, der sagde hun 24, og det var i år

 

Vil bare sige at i min verden er det ret vigtig om hun er 24 eller 25 da mit kriterie er 24 da jeg har svært ved at komme når de er 25 :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SuperEmil skrev, 1 time siden:

hvis hun tager 500kr for gfe og sex uden. er det da godt nok lavt sat i forhold til andre GP`er. Hun oplyser intet om det på sin annonce om sex uden.

De gange jeg har kneppet Melinda uden gummi betalte jeg 300 ekstra plus lidt ekstra for anal uden gummi, men det kan jo være hun prøver at følge med den stigende inflation....det er ca 4 -5 år siden, da hun nogle gange var i Odense.

Nej, det plejer ikke at stå i annoncen, at hun også gør det uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
SuperEmil skrev, for 20 timer siden:

hvis hun tager 500kr for gfe og sex uden. er det da godt nok lavt sat i forhold til andre GP`er. Hun oplyser intet om det på sin annonce om sex uden.

Hvad er det for piger du plejer at besøge? Jeg kan efter hånden ikke huske hvornår jeg sidst har fået tilbudt sex uden for mere end 2-500 kr. ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, den 21.11.2021 at 10:39:

Hvad er det for piger du plejer at besøge? Jeg kan efter hånden ikke huske hvornår jeg sidst har fået tilbudt sex uden for mere end 2-500 kr. ekstra.

Ha ha han tror jo at det er prisen ialt. 

Det er oven I prisen makker!!!

Redigeret af PH69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klunkebob skrev, den 16.11.2021 at 22:55:

Stønner hun? Og lyder det godt/frækt?

Ja. Hun stønner meget og blev naturlig våd, mod 69 først

Hun vil selv uden gummi...og hun er fræk som bare f... 

Betalte ik ekstra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...