Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Zweimal

Det er min erfaring at de fleste kvinder kan få sprøjteorgasmer. Jeg har oplevet det  med mindst 20 Thaipiger. Sam fra thaithip og Nena/ Somma er 2 piger der relativt nemt  får flere sprøjteorgasmer. Jeg synes  det er ret frækt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zweimal skrev, for 12 minutter siden:

Det er min erfaring at de fleste kvinder kan få sprøjteorgasmer. Jeg har oplevet det  med mindst 20 Thaipiger. Sam fra thaithip og Nena/ Somma er 2 piger der relativt nemt  får flere sprøjteorgasmer. Jeg synes  det er ret frækt. 

Mindst 20 thaipiger? Det er altså nogle stykker. Hvilke er de andre, udover de to?

Det er min erfaring at det er modne kvinder der har nemmest at få det - kvinder der har udforsket sin seksualitet gennem årene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zweimal skrev, for 10 timer siden:

Har du link til nogle af de piger?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zweimal
Bananas skrev, for 12 timer siden:

Mindst 20 thaipiger? Det er altså nogle stykker. Hvilke er de andre, udover de to?

Det er min erfaring at det er modne kvinder der har nemmest at få det - kvinder der har udforsket sin seksualitet gennem årene.

Jeg sender dig lige en PM med svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zweimal skrev, for 38 minutter siden:

Jeg sender dig lige en PM med svar. 

Også gerne til mig, da det er min forespørgsel ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uppenbart är det ett flertal användare som vill ha PM så kanske det vore en bättre idé att skriva det här i tråden än att skicka PM?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Danske Vica, "165 cm/63 kg, veldrejet F-skål" lyder enormt spændende på PG.

"Speciale i Våde sprøjteorgasmer". "Hej jeg er Vica eller Sprøjteorgasme dronningen som er mit mellemnavn"

https://70210026.dk/vica

"jeg kan sprøjte så selv en svømmehal bliver misundelig, og lad nu være med at spørger “ er det nu også rigtigt?” Ja, det er det, jeg er nemlig tilstede lige der i vores verden, hvor vi begge får et break for det der sker udenfor døren. Hvis du ellers har nogle ønsker lad mig høre."

https://annoncelight.dk/showad/336677

Tænk hvor er vi heldige i Danmark at der findes piger som Vica!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sådan lidt sjovt med alle de forespørgsler efter pm. Altså hvis man vil skrive pm til alle - uden at kende dem - så kan man ligeså godt lægge det ud til alle. Det er bare sådan lidt - se mig jeg er spændende og hemmelighedsfuld.

Og ja - jeg ved godt at det ikke er ham der skal skrive alle de pm som efterspørger dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Funky skrev, for 1 time siden:

Jeg vil MEGET gerne have en pm om sprøjtende thaipiger - helst slanke og yngre. 

Ja den kan du nok vente lang tid på, brugeren har efterfølgende valgt at nedlægge hans profil efter tilbuddet tilbage i november 2021

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...