AlfaN 2236 Skrevet 19. Oktober, 2021 Nu læste jeg lige en anmeldelse af Sida i Søborg og læste at hun tilbyder squirt. Andre dee tilbyder det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 19. Oktober, 2021 Det er min erfaring at de fleste kvinder kan få sprøjteorgasmer. Jeg har oplevet det med mindst 20 Thaipiger. Sam fra thaithip og Nena/ Somma er 2 piger der relativt nemt får flere sprøjteorgasmer. Jeg synes det er ret frækt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 19. Oktober, 2021 Zweimal skrev, for 12 minutter siden: Det er min erfaring at de fleste kvinder kan få sprøjteorgasmer. Jeg har oplevet det med mindst 20 Thaipiger. Sam fra thaithip og Nena/ Somma er 2 piger der relativt nemt får flere sprøjteorgasmer. Jeg synes det er ret frækt. Mindst 20 thaipiger? Det er altså nogle stykker. Hvilke er de andre, udover de to? Det er min erfaring at det er modne kvinder der har nemmest at få det - kvinder der har udforsket sin seksualitet gennem årene. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 20. Oktober, 2021 Zweimal skrev, for 10 timer siden: Det er min erfaring at de fleste kvinder kan få sprøjteorgasmer. Jeg har oplevet det med mindst 20 Thaipiger. Sam fra thaithip og Nena/ Somma er 2 piger der relativt nemt får flere sprøjteorgasmer. Jeg synes det er ret frækt. Har du link til nogle af de piger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zweimal Skrevet 20. Oktober, 2021 Bananas skrev, for 12 timer siden: Mindst 20 thaipiger? Det er altså nogle stykker. Hvilke er de andre, udover de to? Det er min erfaring at det er modne kvinder der har nemmest at få det - kvinder der har udforsket sin seksualitet gennem årene. Jeg sender dig lige en PM med svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 20. Oktober, 2021 Zweimal skrev, for 38 minutter siden: Jeg sender dig lige en PM med svar. Også gerne til mig, da det er min forespørgsel ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Retep Nesnej 69 0 Skrevet 20. Oktober, 2021 Zweimal skrev, for 6 timer siden: Jeg sender dig lige en PM med svar. Hej du må meget gerne også pm til mig, god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boy 75 Skrevet 20. Oktober, 2021 Hejsa også gerne en pm til mig, god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1shot 31 Skrevet 20. Oktober, 2021 Også gerne PM til mig please:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 21. Oktober, 2021 Zweimal skrev, for 19 timer siden: Jeg sender dig lige en PM med svar. Jeg vil også gerne have PM info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen46 11 Skrevet 21. Oktober, 2021 Zweimal skrev, for 20 timer siden: Jeg sender dig lige en PM med svar. Det jeg også gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mukke 11 Skrevet 21. Oktober, 2021 Ja tak...Er også interesseret i at modtage PM info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tullik 29 Skrevet 21. Oktober, 2021 Jeg vil også gjerne ha en pm med henvisninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thungur 308 Skrevet 21. Oktober, 2021 Uppenbart är det ett flertal användare som vill ha PM så kanske det vore en bättre idé att skriva det här i tråden än att skicka PM? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. Oktober, 2021 Tror måske bare han er expert i at give sprøjteorgasmer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1shot 31 Skrevet 13. November, 2021 Hej Zweimal Kunne du lokkes til at sende en PM? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mullemanden 2 Skrevet 22. November, 2021 Hej, kan jeg få dig til at sende PM til mig også. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 4. September, 2022 Danske Vica, "165 cm/63 kg, veldrejet F-skål" lyder enormt spændende på PG. "Speciale i Våde sprøjteorgasmer". "Hej jeg er Vica eller Sprøjteorgasme dronningen som er mit mellemnavn" https://70210026.dk/vica "jeg kan sprøjte så selv en svømmehal bliver misundelig, og lad nu være med at spørger “ er det nu også rigtigt?” Ja, det er det, jeg er nemlig tilstede lige der i vores verden, hvor vi begge får et break for det der sker udenfor døren. Hvis du ellers har nogle ønsker lad mig høre." https://annoncelight.dk/showad/336677 Tænk hvor er vi heldige i Danmark at der findes piger som Vica! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 4. September, 2022 (edited) (slettet) Redigeret 4. September, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 390 Skrevet 4. September, 2022 Du behøver ikke at sende PM til mig. Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 4. September, 2022 Heller ikke til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 238 Skrevet 4. September, 2022 Jogge skrev, for 59 minutter siden: Heller ikke til mig undskyld men hvad går dette her egentlig ud på! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 4. September, 2022 Det er sådan lidt sjovt med alle de forespørgsler efter pm. Altså hvis man vil skrive pm til alle - uden at kende dem - så kan man ligeså godt lægge det ud til alle. Det er bare sådan lidt - se mig jeg er spændende og hemmelighedsfuld. Og ja - jeg ved godt at det ikke er ham der skal skrive alle de pm som efterspørger dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Funky 147 Skrevet 12. September, 2022 Jeg vil MEGET gerne have en pm om sprøjtende thaipiger - helst slanke og yngre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. September, 2022 Funky skrev, for 1 time siden: Jeg vil MEGET gerne have en pm om sprøjtende thaipiger - helst slanke og yngre. Ja den kan du nok vente lang tid på, brugeren har efterfølgende valgt at nedlægge hans profil efter tilbuddet tilbage i november 2021 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg