Hop til indhold
Prosit

Sindssygt dårlig oplevelse

Recommended Posts

Jeg besøgte i dag denne pige https://annoncelight.dk/showad/329124

Det var bestemt ikke nogen god plan. Af flere årsager:

1) det var sikkert pigen på billederne - for år tilbage for brysterne vendte en anden vej og maven var noget større. 

2) fra jeg kom ind fornemmede jeg maskineriet. Det var en reel pølsefabrik - er du ikke kommet indenfor 15 min så er der givet op og alle andre i huset hører om det. 
 

3) det virkede ikke som hverken rene lagner eller sengetøj og intet tilbud om bad før eller efter. 
 

alt i alt en virkelig dårlig oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg har haft hende på listen, men hun er taget bort igen.
Hun så ellers sprød ud på billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Linket virker fint. 

Endnu et bevis på hvor nemme mænd er. Lidt latterlig men god retorik og falske fotos af en ung, sprød pige, der oh so genre vil kneppe med kemi og indlevelse og vupti. Endnu en elendig oplevelse og følelsen af at blive snydt for 5-7-800,-. Det virker så skørt at folk bliver ved. 9 af 10 gange er sådanne fotos og tekst falske og borger ikke for noget godt. 9 af 10 gange vender manden ikke om (man er jo liderlig, bevares). Ærgerligt titlen ikke hedder Alessia 22 (hvor svært er det?) men om 3 dage er hun jo i en anden dansk by eller et andet land og hedder Hot Grace, Anabel always horny eller Sexy Sofia 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...