julle66 12 Skrevet 19. Oktober, 2021 https://annoncelight.dk/showad/301279 ER hun Klima Venlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1490 Skrevet 19. Oktober, 2021 julle66 skrev, for 16 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/301279 ER hun Klima Venlig Du mener, om hun kører i el bil, eller hvad? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 19. Oktober, 2021 Den der med at uddanne sig til frisør. Så da mærkelig hun er på hele tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 19. Oktober, 2021 (edited) julle66 skrev, for 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/301279 ER hun Klima Venlig Det er uheldigt, at du fortsætter med dine overskrifter på enten et pigenavn, eller bare et bynavn. Vejledningen for efterlysninger siger pigens navn og by. Desuden lægger man ikke efterlysninger i anmeldelser. Du er tidligere flere gange blevet gjort opmærksom på dette. Så det virker underligt, at du ikke vil forstå det. Foxy huserede tidligere i Jylland, med dårlige anmeldelser. Nu tager hun også til Sjælland, f.eks. her: Pussy Galores (70210026.dk). Hvis billederne er ægte, er det dog næppe hende. Du vil også få bedre svar, end dem du hidtil har fået, hvis dine overskrifter indeholder pigens navn og by. Så for din egen skyld, prøv at gøre det bedre. Med venlig hilsen B Redigeret 19. Oktober, 2021 af Benjamin 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 19. Oktober, 2021 Benjamin skrev, for 19 minutter siden: Det er uheldigt, at du fortsætter med dine overskrifter på enten et pigenavn, eller bare et bynavn. Vejledningen for efterlysninger siger pigens navn og by. Desuden lægger man ikke efterlysninger i anmeldelser. Du er tidligere flere gange blevet gjort opmærksom på dette. Så det virker underligt, at du ikke vil forstå det. Foxy huserede tidligere i Jylland, med dårlige anmeldelser. Nu tager hun også til Sjælland, f.eks. her: Pussy Galores (70210026.dk). Hvis billederne er ægte, er det dog næppe hende. Du vil også få bedre svar, end dem du hidtil har fået, hvis dine overskrifter indeholder pigens navn og by. Så for din egen skyld, prøv at gøre det bedre. Med venlig hilsen B Benjamin - du forveksler Foxy med Foxy21 - det er rigtigt Foxy nu også er på PG og ikke er indehaver af de mest positive anmeldelser. Foxy21 er en anden og yngre pige - har dog ikke lige se om der er anmeldelser på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 19. Oktober, 2021 ØstJyskM48 skrev, for 3 minutter siden: Benjamin - du forveksler Foxy med Foxy21 - det er rigtigt Foxy nu også er på PG og ikke er indehaver af de mest positive anmeldelser. Foxy21 er en anden og yngre pige - har dog ikke lige se om der er anmeldelser på hende. Som jeg skrev: "Hvis billederne er ægte, er det dog næppe hende." Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
julle66 12 Skrevet 20. Oktober, 2021 Jeg vil gerne slette men Hvordan kom så i Kloge ÅGE ????? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1490 Skrevet 20. Oktober, 2021 julle66 skrev, for 3 timer siden: Jeg vil gerne slette men Hvordan kom så i Kloge ÅGE ????? Kig under FAQ, som du finder her: https://www.eroguide.dk/forum/forum/85-meddelelser-fra-eroguidedk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 20. Oktober, 2021 (edited) Benjamin skrev, for 22 timer siden: Som jeg skrev: "Hvis billederne er ægte, er det dog næppe hende." dette kræver en dybere forklaring...hvis billederne er ægte, hvem er så på billederne? hvis det ikke er "hende" hvem er det så ? betegnelsen "hende" er et vidt begreb...eller rent logisk er det "hende" på billederne, eller er vi i dyreriget ? Redigeret 20. Oktober, 2021 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 20. Oktober, 2021 Røvslikker skrev, for 2 minutter siden: dette kræver en dybere forklaring...hvis billederne er ægte, hvem er så på billederne? hvis det ikke er "hende" hvem er det så ? betegnelsen "hende" er et vidt begreb...eller Desværre snydes der meget med billeder og alder, derfor min kommentar. Skåret ud i pap, hvis billederne af Foxy21 er ægte, så er det ikke Foxy med de dårlige anbefalinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 20. Oktober, 2021 Benjamin skrev, for 1 minut siden: Skåret ud i pap, hvis billederne af Foxy21 er ægte, så er det ikke Foxy med de dårlige anbefalinger. ...hmmmm har du besøgt "Foxy med de dårlige anmelderlser" siden at du kan udelukke hende som ikke værende på billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ØstJyskM48 Skrevet 20. Oktober, 2021 Røvslikker skrev, for 2 minutter siden: ...hmmmm har du besøgt "Foxy med de dårlige anmelderlser" siden at du kan udelukke hende som ikke værende på billederne? Foxy med de dårlige anmeldelser (som jeg har besøgt) er hende her https://annoncelight.dk/showad/323042 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 106 Skrevet 23. Oktober, 2021 (edited) ...Eller tænker du på at hun skriver "Og så SPRØJTER jeg" ? Så er det da i hvertfald ikke økologisk længere Redigeret 23. Oktober, 2021 af Ridefyr Forkert citering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg