Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Tv 2

Så vidt jeg læser om den frække 3 kant i Vejle, så er der hvis mange som har en Bagdør :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, for 4 timer siden:

Hvor befinder hun sig? Der står ingen bynavn i annoncen…<_<

Altså lige undtagen der hvor der står "You can visit me in vejle...". Nogle gange kan man finde mange informationer hvis man læser teksten og ikke bare kigger billeder <_<

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 21 timer siden:

Altså lige undtagen der hvor der står "You can visit me in vejle...". Nogle gange kan man finde mange informationer hvis man læser teksten og ikke bare kigger billeder <_<

Og nogle gange har man bare travlt med at være smart… Vil du låne mig dine læsebriller så jeg kan se hvor det står…

1A2AB300-1728-4309-A6EA-522884120F4F.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, for 1 minut siden:

Og nogle gange har man bare travlt med at være smart… Vil du låne mig dine læsebriller så jeg kan se hvor det står…

1A2AB300-1728-4309-A6EA-522884120F4F.jpeg

Tja, det stod der da jeg skrev min kommentar. Så må det være fjernet igen ... 

Gik så bare ud fra at det havde stået der hele tiden eftersom annoncen var dateret d. 19/10, men man kan så åbenbart godt redigere i annoncen uden at datoen bliver ændret ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 11.12.2021 at 00:53:

Tja, det stod der da jeg skrev min kommentar. Så må det være fjernet igen ... 

Gik så bare ud fra at det havde stået der hele tiden eftersom annoncen var dateret d. 19/10, men man kan så åbenbart godt redigere i annoncen uden at datoen bliver ændret ... 

Bare fordi det er i et forum kan man jo godt holde en god tone, og en undskyldning ville da også være på sin plads, når man uberettiget gør nar af andre…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...