Bib 54 Skrevet 19. Oktober, 2021 Igår søgte jeg en gammel barndomsven på facebook. Og fandt ham. kiggede nysgerrig vennelisten igennem. Der var flere GP`er og endda med ansigtsbillede etc. Og kunne se, at disse Kvinder også havde flere mandlige venner, hvor almindelige profiler var brugt. Er der ikke sket et kæmpe skred? Altså at folk står frem på den måde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. Oktober, 2021 Jeg ved ikke helt, om jeg forstår hvad du mener. Men nu er GP’ere jo blot almindelige mennesker, som også bruger facebook og andre sociale medier. Selvfølgelig skal de da kunne det, uden at sløre deres billeder. De fleste ved formentlig ikke at den pågældende er GP, og ligger man inde med den viden, så er det da bare om at holde det for sig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 19. Oktober, 2021 (edited) Hmm. Ved ikke, om det kommer som en overraskelse, men de fleste af os lever altså et helt almindeligt liv ved siden af dette erhverv, hvilket også inkluderer SoMe - og hvorfor skulle det iø. ikke det? Redigeret 19. Oktober, 2021 af Kun En Pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 19. Oktober, 2021 Sutteålen skrev, 1 time siden: De fleste ved formentlig ikke at den pågældende er GP, og ligger man inde med den viden, så er det da bare om at holde det for sig selv. Præcis! Og det uanset hvor spændende og “sensationsagtig” det end måtte være at falde over de oplysninger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 19. Oktober, 2021 (edited) Bib skrev, for 4 timer siden: Igår søgte jeg en gammel barndomsven på facebook. Og fandt ham. kiggede nysgerrig vennelisten igennem. Der var flere GP`er og endda med ansigtsbillede etc. Og kunne se, at disse Kvinder også havde flere mandlige venner, hvor almindelige profiler var brugt. Er der ikke sket et kæmpe skred? Altså at folk står frem på den måde. Ikke alle forstår hvor offentlig facebook er - måske du skulle gøre din ven opmærksom på problemet. En af mine venner havde på et tidspunkt efter han var blevet skilt, liket en masse nøgenmodeller - det kunne man også se på hans profil Men man kan gå igennem sine profilindstillinger og dels skjule, hvem man har som venner - eller hvem, der må se hvem man har som venner, billeder, hvad man liker, sælger på marketplace, osv. - men det er en jungle og man kan nemt komme til at gøre det så det kun er en selv, der kan se noget + div. opslag på ens profil - og det var nok heller ikke meningen Redigeret 19. Oktober, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9582 Skrevet 19. Oktober, 2021 Bib skrev, for 5 timer siden: Igår søgte jeg en gammel barndomsven på facebook. Og fandt ham. kiggede nysgerrig vennelisten igennem. Der var flere GP`er og endda med ansigtsbillede etc. Og kunne se, at disse Kvinder også havde flere mandlige venner, hvor almindelige profiler var brugt. Er der ikke sket et kæmpe skred? Altså at folk står frem på den måde. Man må jo antage, at man som GP har forholdt sig til hvad det eventuelt kan medføre af ubehageligheder, specielt hvis de "forkerte" finder dem på de sociale medier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 19. Oktober, 2021 Jernsvinet skrev, for 47 minutter siden: Ikke alle forstår hvor offentlig facebook er - måske du skulle gøre din ven opmærksom på problemet. En af mine venner havde på et tidspunkt efter han var blevet skilt, liket en masse nøgenmodeller - det kunne man også se på hans profil Men man kan gå igennem sine profilindstillinger og dels skjule, hvem man har som venner - eller hvem, der må se hvem man har som venner, billeder, hvad man liker, sælger på marketplace, osv. - men det er en jungle og man kan nemt komme til at gøre det så det kun er en selv, der kan se noget + div. opslag på ens profil - og det var nok heller ikke meningen Ja, vi kan faktisk gøre vores profiler diverse steder ret anonyme, for de mennesker, vi ikke er venner med, det kræver blot lidt arbejde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 19. Oktober, 2021 (edited) Sutteålen skrev, for 3 timer siden: Jeg ved ikke helt, om jeg forstår hvad du mener. Men nu er GP’ere jo blot almindelige mennesker, som også bruger facebook og andre sociale medier. Selvfølgelig skal de da kunne det, uden at sløre deres billeder. De fleste ved formentlig ikke at den pågældende er GP, og ligger man inde med den viden, så er det da bare om at holde det for sig selv. Enkelte skriver de er GP Redigeret 19. Oktober, 2021 af Bib Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bib 54 Skrevet 19. Oktober, 2021 (edited) TheVoice skrev, 1 time siden: Man må jo antage, at man som GP har forholdt sig til hvad det eventuelt kan medføre af ubehageligheder, specielt hvis de "forkerte" finder dem på de sociale medier. Det var ikke yngre kvinder, så tænker afklaret Redigeret 19. Oktober, 2021 af Bib Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg