Hop til indhold

Recommended Posts

Er netop hjemkommet efter et besøg hos Grace https://annoncelight.dk/showad/329052

Uden at gå i detaljer, vil jeg egentlig bare beskrive oplevelsen som; tjah …

Pigen er såmænd sød nok og det er hende på billederne i annoncen. Hendes beskrivelse af hendes blowjob i annoncen, kunne ikke være mere fjernt fra virkeligheden. Det virkede ikke helt som om hun vidste hvad hun skulle gøre. Tungekys, som hun reklamerer med er en del af pakken, var der heller nogen af. Et par små tantekys blev det kun til.

Som tidligere skrevet, var hun såmænd sød nok og med en pæn ungpigekrop, som irl er noget slankere end billederne viser. 
Hun hører desværre til i den kategori af unge kvinder, som konstant har klistret ansigtet til sin telefon, så en ordentlig velkomst og en afsked var der ikke meget af. Telefonen blev grebet så snart “sceancen” var overstået og hun havde fået sine trusser på. Altså heller ingen massage for resten af tiden, som ellers også skulle være en del af pakken. Så efter små 20 minutter var jeg ude af døren igen.

Stedet er i en opgang i et helt nybygget boligkompleks og egentlig diskret nok, bortset at opgangen er temmelig godt oplyst og der er meget lydt. Der skal bankes på døren, hvilket giver genlyd i hele opgangen.

En gentagelse bliver det i hvert fald ikke til …

Redigeret af Snadremanden
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 13 minutter siden:

Er netop hjemkommet efter et besøg hos Grace https://annoncelight.dk/showad/329052

Uden at gå i detaljer, vil jeg egentlig bare beskrive oplevelsen som; tjah …

Pigen er såmænd sød nok og det er hende på billederne i annoncen. Hendes beskrivelse af hendes blowjob i annoncen, kunne ikke være mere fjernt fra virkeligheden. Det virkede ikke helt som om hun vidste hvad hun skulle gøre. Tungekys, som hun reklamerer med er en del af pakken, var der heller nogen af. Et par små tantekys blev det kun til.

Som tidligere skrevet, var hun såmænd sød nok og med en pæn ungpigekrop, som irl er noget slankere end billederne viser. 
Hun hører desværre til i den kategori af unge kvinder, som konstant har klistret ansigtet til sin telefon, så en ordentlig velkomst og en afsked var der ikke meget af. Telefonen blev grebet så snart “sceancen” var overstået og hun havde fået sine trusser på. Altså heller ingen massage for resten af tiden, som ellers også skulle være en del af pakken. Så efter små 20 minutter var jeg ude af døren igen.

Stedet er i en opgang i et helt nybygget boligkompleks og egentlig diskret nok, bortset at opgangen er temmelig godt oplyst og der er meget lydt. Der skal bankes på døren, hvilket giver genlyd i hele opgangen.

En gentagelse bliver det i hvert fald ikke til …

Tak for anmeldelsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 8 timer siden:

Prisen er jo ellers fornuftig -så du har jo nok fået, hvad du betalte for...

Prisen er ganske rigtig i den lavere ende, men jeg fik jo netop ikke hvad jeg havde betalt for. De enkelte ydelser står ganske tydeligt nævnt i annoncen og så er det vel forventeligt at det også er det man får.  Hvis du holder salgstalen i annoncen op mod det man rent faktisk får, vil jeg påstå der er tale om falsk markedsføring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snadremanden skrev, for 1 time siden:

Prisen er ganske rigtig i den lavere ende, men jeg fik jo netop ikke hvad jeg havde betalt for. De enkelte ydelser står ganske tydeligt nævnt i annoncen og så er det vel forventeligt at det også er det man får.  Hvis du holder salgstalen i annoncen op mod det man rent faktisk får, vil jeg påstå der er tale om falsk markedsføring. 

-Nævnte du dine overvejelser til hende? 

-Hvor langt tid havde i aftalt?

-Det er bare ikke et særtilfælde desværre... Jeg giver altid respons før jeg går -positivt/negativ -nogen bliver meget sure andre meget glade;-) for år tilbage gik jeg skuffet derfra ved en dårlig oplevelse -og var så skuffet og trist over jeg ikke fik, hvad vi havde aftalt/de slet ikke gad servicere, men gjorde nødtvunget nu da jeg havde betalt. Men jeg tog en beslutning om altid at give filback...;-) 

Heldigvis er det sjældent -jeg fuldstændigt føler mig snydt -men prøver at få det bedste ud af det, og jeg kommenter også gerne undervejs, hvis jeg bliver i tvivl op -vores aftale imødekommes...  Jeg finder mig ikke i de svare mobil, og hvis de går flere gange. 

Det er ikke nemt at være kunde -penge styrer i mange tilfælde alt... på bekostning af kvaliteten.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Træls for dig.
Endnu et bevis på en stor % del af ‘jeg ønsker egentlig ikke at være her og gøre det, jeg gør’ eller måske endda handlede piger, hvor ord, titel og navn åbenbart tit er nok til at man vil spare 3-600 for en dansk pige eller en mere troværdig GP…..

Så 700,- (måske betalt ekstra?), der reelt var 20 min med konstant irritation, frustration, skuffelse, ulyst i en grad, så man går før op imod 1500 måske for en dansk GP, man måske kan stole lidt mere på ift ‘i will be glad to see you’-retorik og service. Lur mig om ikke Hot Grace er i familie med Horny Gretha, der just cant wait to do all to fulfill your hot and horny fantasiiiiieessss…..eller måske blot rejser til DK i absolut desperation for at tjene til at overleve og sikre barn/børn/forældre/bedsteforældres overlevelse hjemme i Moldova, Bulgarien elller Rumænien

I will be glad to see you in my apartment for our unforgettable chemistry :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...