Hop til indhold
Damm160

nogle der har været hos hende?

Recommended Posts

Damm160 skrev, for 2 timer siden:

jeg havde overbejet og besøge hende men om hun er det værd eller overhovedet ægte ved jeg ikke hun er nystartet i horsens og hedder mariana 

New Mariana in Horsens sexy️ sexet kvinde i nymfe, dyb hals. Megafransk. Erotisk massage, Erotisk blowjob supermegafransk vi kne - Annoncelight

I stedet for din intetsigende overskrift, burde du have skrevet: "Mariana i Horsens".

Sådan som vejledningen for efterlysninger i øverste højre hjørne tilråder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mariana i Horsens (det er altså ikke så svært). Svarer hurtigt på wa, siger fotos er ægte men ingen bevis (avis fx) og er fra Argentina (skriver engelsk, spansk). 

Kan se du har fået adskillige råd sidste 4-5-6 mdr oft præcis samme ugidelighed og da du stadig laver intetsigende overskrifter, må man gisne, at du er totalt ligeglad og doven. Kom nu lige lidt for fisan da. Vil vædde med du ikke engang selv har søgt i 5 min på navn eller by eller kontaktet hende. Korrekt? 

A20820EA-35A2-479B-8C03-2AD111F7D5A9.png

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...