Hop til indhold

Featured Replies

• 2 years later...
Skrevet

Jeg bliver tilbudt et blow og slikke hende hvis jeg vil. Men da hun har fået nye møbler som ikke er pakket ud, kan vi ikke være i hendes stue eller soveværelse ???
Det syntes jeg er meget underligt og vækker en ubehagelig mistanke om hvad der er bag de lukkede døre. Vi skal så være i entreen. Et blow med slug og jeg kan slikke hende på en stol 
== Er det mig der er for mistænksom. Prisen er ret lav iøvrigt, blow med slug 600

Redigeret af kun for sjov

Skrevet

Prøv det da bare , du kan jo bare gå igen hvis det ser lusket ud . Nogle af de gamle opslag går jo på at hun ikke er mødt op , det er du jo ligesom ude af da , du møder op . Men billigt nok :)

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 13 minutter siden:

Prøv det da bare , du kan jo bare gå igen hvis det ser lusket ud . Nogle af de gamle opslag går jo på at hun ikke er mødt op , det er du jo ligesom ude af da , du møder op . Men billigt nok :)

Jo, men spild af tid i alle tilfælde så, og at hun ikke møder op, hm måske er adressen også falsk. Men et underligt setup ?? Det her jag ikke mødt før, tænker kæresten er i stuen ?? eller en veninde

Skrevet

Hun er real, og adressen også.. Mødesstabil er hun dog ikke…

Skrevet
lucullusb skrev, for 16 minutter siden:

ok tak er det et godt blow og sex e v t ? 
er det lang tid siden du så hende ?

Skrevet
lucullusb skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har også skrevet lidt med hende men endnu ikke mødt hende. Hvordan er hun i kanen? Ser ellers ret fræk ud på fotos

Skrevet

Det er ikke lang tid siden jeg så hende, var der kun for blow, og det kunne hun absolut finde ud af

Skrevet
lucullusb skrev, for 23 minutter siden:

Det er ikke lang tid siden jeg så hende, var der kun for blow, og det kunne hun absolut finde ud af

ok, men hun er ikke møde stabil når du er hos hende ?? lyder underligt 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har været forbi hende, men vendte om i døren. Efter min bedste overbevisning en junkie.

De lave priser og den helt ekstraordinære ustabilitet burde egentlig have fået mine alarmklokker til at ringe.
Så har man også prøvet det. 

• 3 months later...
Skrevet

Jeg har været der for nylig. Hun fik en chance mere efter at have brændt mig af.

Det blev til hurtig omgang sex, og det passede mig fint den eftermiddag. Fin oplevelse - ikke den 7. himmel, men fint. Hun er glad for at kysse. Både sød og ok pæn. Jeg kunne godt finde på at gentage.

• 4 weeks later...
Skrevet

Kan bekræfte hun ikke holder aftaler, havde en klar aftale kl 17:15, da jeg ankommer kan jeg se hun har sendt en besked 3 prikker da jeg kørte motorvejen og hun var godt klar over at jeg kørte bil på det tidspunkt, mit skærmdump fortæller alt.1866059005_PMHsnyd.thumb.png.cdc0f2ffb7b73dea4a116dd9070e69ad.png

Skrevet

Har også været der. Synes ikke det var det værd. Stemmer med i koret om at det er en misbruger af en art. Hun var egentlig flot nok, men usoigneret. Gør det ikke igen.

• 7 months later...
Skrevet
Ballevalle skrev, for 11 timer siden:

Hun snyder med mobilepay-forudbetaling til "taxa"

har du da betalt og så kom hun ikke ? eller er det bare noget du tror ? hun vil gøre

Skrevet
Ballevalle skrev, for 17 timer siden:

Mener du at du har sent penge til taxa med en der herinde er beskrevet som uberegnelig og ofte ikke møder op ? Så er du sgu selv ude om det , Det behøver du ikke advare nogen om det gør ingen , bortset fra dig. Ellers findes der jo taxa bon hvor taxa selv trækker penge når turen er ovre og taxa ved hvor turen må gå hen ??

Skrevet
bedstefars skrev, for 7 timer siden:

Mener du at du har sent penge til taxa med en der herinde er beskrevet som uberegnelig og ofte ikke møder op ? Så er du sgu selv ude om det , Det behøver du ikke advare nogen om det gør ingen , bortset fra dig. Ellers findes der jo taxa bon hvor taxa selv trækker penge når turen er ovre og taxa ved hvor turen må gå hen ??

Denne gamle kending er nu smidt ud igen igen. Bruger nummer 25-30 stykker

Skrevet
Ballevalle skrev, den 8.1.2025 at 19:42:

Tror du snakker om en anden.  Hun bor i kbh og du søger Vejle og Horsens og  Odense i dine opslag.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.