Hop til indhold
Guest Trine49

Opkald fra ukendt nr ?

Recommended Posts

Guest Trine49

Jeg undres hver gang jeg er på vagt. I mine annoncer gør jeg meget ud af at skrive at jeg"ikke modtager opkald fra ukendt/hemmelige nr" Alligevel så har jeg ca 5-10 opkald pr vagt fra sådan... Hvorfor? tlf bliver jo ikke taget. 

Min erfaring er at de som ringer fra ukendt nr ikke er seriøse og ikke dukker op til en aftale, eller kun vil snakke og udspørge om alt og ingenting. Da jeg var nystartet (ca 1 år siden) var jeg naiv og svarende på sådan opkald, men ikke én eneste gang var det seriøst. 

Så i kære mænd derude som ringer fra ukendt nr, lad nu være når der står i annoncen at disse opkald ikke bliver besvaret.. så anskaf dig et taletidskort hvis du er seriøs, men ikke ønsker dit private nr ud. 

Hvordan oplever mine kære kolleger dette på en vagt, og hvad er evt jeres erfaringer hvis I alligevel har svaret sådan opkald ?? .. jeg er nysgerrig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg modtager heller ikke opkald fra ukendt nummer.. Jeg har selv stået for kontakten til mine gæster siden januar og da jeg startede op havde jeg fuld forståelse for at man ønskede at være diskret og ikke ønskede at have sit nummer smidt rundt evt men nu om dage er det så dejligt nemt med taletid og jeg modtager desuden også mail.. 

Ukendt nummer er useriøst i 98% af tilfældene.. Ifølge min erfaring.. 

En anden ting er at der ikke bliver læst hvad du skriver i din annonce.. Det må vi alle leve med tror jeg.. Mit svar er begyndt at være "LÆS ANNONCEN" når jeg modtager endnu en SMS om blowjob uden eller pris.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Trine49 skrev, for 18 minutter siden:

Jeg undres hver gang jeg er på vagt. I mine annoncer gør jeg meget ud af at skrive at jeg"ikke modtager opkald fra ukendt/hemmelige nr" Alligevel så har jeg ca 5-10 opkald pr vagt fra sådan... Hvorfor? tlf bliver jo ikke taget. 

Min erfaring er at de som ringer fra ukendt nr ikke er seriøse og ikke dukker op til en aftale, eller kun vil snakke og udspørge om alt og ingenting. Da jeg var nystartet (ca 1 år siden) var jeg naiv og svarende på sådan opkald, men ikke én eneste gang var det seriøst. 

Så i kære mænd derude som ringer fra ukendt nr, lad nu være når der står i annoncen at disse opkald ikke bliver besvaret.. så anskaf dig et taletidskort hvis du er seriøs, men ikke ønsker dit private nr ud. 

Hvordan oplever mine kære kolleger dette på en vagt, og hvad er evt jeres erfaringer hvis I alligevel har svaret sådan opkald ?? .. jeg er nysgerrig ;)

altid været en gåde for mig at man ikke kan finde ud af at holde en bollofon klar - kunne ikke drømme om at bruge mit private nr

Del dette indlæg

Link til indlæg

LÆS ANNONCEN virker som et helt fair svar. Gisner at vi mænd slet ikke aner, hvad I rent faktisk skal stå model til. Har også set flere og flere annoncer slutte med noget ala: ‘skriv ‘ord’ ved kontakt’ (bevis for at man har læst annoncen). Det må være minimum at folk læser (pg omvendt at seriøse GP’er skriver det meste info). Er man seriøs, ja så tager det x antal min at skaffe sig et nummer og gør man det (og læser annonce), spilder man ikke GP’ens tid (man ønsker næppe egen tid spild som mand/kunde heller) og måske bliver alle i sidste ende gladere. Kæft jeg ville flejne ud som GP med ‘dumme spørgsmål’, ukendt nr, prutten om prisen osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trine49 skrev, 1 time siden:

Alligevel så har jeg ca 5-10 opkald pr vagt fra sådan... Hvorfor? tlf bliver jo ikke taget. 

Normalt tager jeg ukendte numre - men hvis det ikke er relevant, lægger jeg blot telefonen ned i lommen og lader dem snakke, indtil de selv afbryder opkaldet fordi de ikke får feedback - det virker normalt ret effektivt ;-)

Men jeg kunne forestille mig at nogen piger på en vagt, hvor de keder sig lidt, kan synes det er ret sjovt at besvare sådanne opkald og lege "goddagmandøkseskaft" ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Trine49 skrev, for 2 timer siden:

Hvordan oplever mine kære kolleger dette på en vagt, og hvad er evt jeres erfaringer hvis I alligevel har svaret sådan opkald ?? .. jeg er nysgerrig

Hvis du har en android telefon, kan du automatisk afvise opkald fra skjulte nr. så ser/hører du dem aldrig.
Og hvis man har en Iphone, så lad være at svare på opkald, ellers lærer kunderne det aldrig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Agurken skrev, 1 time siden:

Hvis du har en android telefon, kan du automatisk afvise opkald fra skjulte nr. så ser/hører du dem aldrig.
Og hvis man har en Iphone, så lad være at svare på opkald, ellers lærer kunderne det aldrig

ikke alle android telefoner kan dette.
Eller retterer, telefonen kan, men nogle har fjernet denne mulighed i menuen, man kan derfor hente en app (kan man også til iphone), som kan klare denne opgave. 
i forlængelse heraf, kan man vidresende det anonyne opkald til telefonsvarer. og endnu et trin i processen, er der telefonsvarer som uagtet nummeret er anonymt, registrerer nummeret der ringes fra, og man kan som modtager af det anonyme opkald, alligevel få nummeret på den "anonyme" som så ikke er anonym mere. 
Så en bollofon er bedste løsning, man kan foblive nogenlunde anonym, men alligev give sig til kende over for GP. :)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
next skrev, for 6 minutter siden:

ikke alle android telefoner kan dette.

Det er en standard indstilling i alle nyere opdaterede android telefoner at blokere for opkald uden opkalds-id men at begynde at få apps til at styre disse opkald er en rigtig dårlig idé, hvis man på samme tid generelt går op i online privatliv. Og nej, du kan ikke i DK på nogen apps se nummeret på et skjult nummer udbyderen sender videre til din telefon, det kan du glemme alt om. Hvis du eks. chikaneres af et skjult nummer, kan du heller ikke få oplyst nummeret af din teleudbyder, de kan kun opfordre dig til at politianmelde chikanen, for de kan selvfølgelig få udleveret alle teledata.
Men det er nu en helt anden snak.

Så ja, en burner phone er billig i anskaffelse og er et must, hvis man vil holde ting adskilt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trine49
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg modtager heller ikke opkald fra ukendt nummer.. Jeg har selv stået for kontakten til mine gæster siden januar og da jeg startede op havde jeg fuld forståelse for at man ønskede at være diskret og ikke ønskede at have sit nummer smidt rundt evt men nu om dage er det så dejligt nemt med taletid og jeg modtager desuden også mail.. 

En anden ting er at der ikke bliver læst hvad du skriver i din annonce.. Det må vi alle leve med tror jeg.. Mit svar er begyndt at være "LÆS ANNONCEN" når jeg modtager endnu en SMS om blowjob uden eller pris.. 

Tak Jennifer :) Plejer normalt via sms korrespondance også at give besked kort og godt "læs annoncen" når nogen spørger om noget der står i annoncen. Men dejligt at høre du har samme opfattelse af seriøsiteten blandt dem som ringer fra ukendt nr. 

Så kan kun opfordre dem som er seriøse og gerne vil os piger til. Vil du os, så ring fra et nummer vi kan se. Ellers send sms, og vis du har læst annoncen inden du evt begynder at spørge ind. :) så er jeg sikker på I også nok skal få svar fra os piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Trine49 skrev, for 4 timer siden:

Ja det er også mig uvist, hvorfor man ringer fra hemmeligt nummer, det er useriøst, især når man beder om at ringe med et nummer man kan se på displayet. Men du kan på Android telefon, gå ind og mærke af, at du ikke vil modtage opkald fra hemmeligt nummer, så bliver de helt automatisk afvist, men hvis du nu kender nogen i familien der ringer med hemmeligt nummer, så bliver de også afvist. Og ja lade være med at tage telefonen enyway trine49, hvis du skal eller vil have hjælp til det, er du velkommen til at spørge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Agurken skrev, for 13 minutter siden:

Det er en standard indstilling i alle nyere opdaterede android telefoner at blokere for opkald uden opkalds-id men at begynde at få apps til at styre disse opkald er en rigtig dårlig idé, hvis man på samme tid generelt går op i online privatliv. Og nej, du kan ikke i DK på nogen apps se nummeret på et skjult nummer udbyderen sender videre til din telefon, det kan du glemme alt om. Hvis du eks. chikaneres af et skjult nummer, kan du heller ikke få oplyst nummeret af din teleudbyder, de kan kun opfordre dig til at politianmelde chikanen, for de kan selvfølgelig få udleveret alle teledata.
Men det er nu en helt anden snak.

Så ja, en burner phone er billig i anskaffelse og er et must, hvis man vil holde ting adskilt.

Du har ikke ret, enkelte teleselskabers mobilsvarer oplyser nummeret på det indgående opkald, uagtet om det er hemmeligt, beskyttet eller lignende (jeg ved det, for min telefonsvarer gør det)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trine49
Bruneøjne76 skrev, for 3 timer siden:

LÆS ANNONCEN virker som et helt fair svar. Gisner at vi mænd slet ikke aner, hvad I rent faktisk skal stå model til. Har også set flere og flere annoncer slutte med noget ala: ‘skriv ‘ord’ ved kontakt’ (bevis for at man har læst annoncen). Det må være minimum at folk læser (pg omvendt at seriøse GP’er skriver det meste info). Er man seriøs, ja så tager det x antal min at skaffe sig et nummer og gør man det (og læser annonce), spilder man ikke GP’ens tid (man ønsker næppe egen tid spild som mand/kunde heller) og måske bliver alle i sidste ende gladere. Kæft jeg ville flejne ud som GP med ‘dumme spørgsmål’, ukendt nr, prutten om prisen osv. 

Spot on ;).. og prut om prisen=blacklistet. Det er vores butik og vi piger er også mennesker og stiller en ydelse til rådighed, så det er i mine øjne mangel på respekt over for pigen at begynde at prutte om prisen. Det gør man jo heller ikke i Brugsen over 1 ltr mælk, selvom man ved Netto er 1 kr billigere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Fantastisk flot skrevet og man kan jo oplyse ens kunder at man f.eks efter et besøg automatisk sletter deres nummer, hvis de måske ønsker det, men der er nok mange kunder der ikke læser hele annoncen ordentlig igennem?!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
Trine49 skrev, for 4 timer siden:

Kære Trine49. Hjælpen er på vej og den er her, angående med at ikke modtage opkald fra hemmeligt nummer. Du skal gå ind i opkald indstillinger, der burde du med lidt søgende og held finder hvor du kan blokere opkald fra hemmeligt nummer, tror at du kan gøre det på alle mobiltelefoner, dog ved jeg ikke med iPhones, har selv erfaring med Android telefoner, det har sparet mig for mange uønskede opkald fra hele verden, samt fra danske nummer, falske opkald også videre. Jeg ønsker dig held og lykke med det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, for 7 timer siden:

Du har ikke ret, enkelte teleselskabers mobilsvarer oplyser nummeret på det indgående opkald, uagtet om det er hemmeligt, beskyttet eller lignende (jeg ved det, for min telefonsvarer gør det)

Det synes jeg sådan set er i orden, da jeg synes at hvis folk med hemmeligt nummer ringer til nogen - så må de også være forberedt på at man kan ringe tilbage ;-)

Meningen med hemmeligt nummer er vel først og fremmest at ubekendte, stalkere mv. kan finde deres nummer ved at søge på deres navn, adresse mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinets pointe lyder logisk: har man rent mel i posen, burde vis nummer-respekt være ligetil og er man utro, må man jo bruge hen imod 20-30 min og helt op til måske 100.- kr på at finde et ekstra nr: 

‘vi piger er også mennesker’ gør næsten ondt at læse Trine49 (uden at over- og mistolke). Nej. I mennesker er piger, der bringer glæde og giver langt, langt mere end mange kan sætte sig ind i også selv om en del kunder måske blot skal/vil have taget trykket som man siger.

Bild mig ikke ind, at ‘tage trykket’ ikke har enorm betydning med flere mænd rolige, rare, glade, fantasi-udlevet og dulmet ensomhed eller mangel på menneskelig berøring (hudsult), komplimenter (uanset om de er købt og løgn og latin) og ægteskaber og forhold måske forbedret også via råd rent seksuelt (I er sikkert tit en slags coaches/trænere :wink:) og dermed en flok mænd, der modsat elkogere kogende over liiiiige får dæmpet testosteron-lysten fra tid til anden for en pris, der vel ikke er ublu med tanke på hvad andre ydelser i samfundet koster (psykolog, massage, spa, gå i byen og jagte mfl). 

Var jeg Gud(run) en uge, gjorde jeg alle mænd til GM’ere bare for vi lige kunne mærke, hvordan det er at være Jer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trine49

Tusinde tak for alle jeres tilbagemeldinger :) Bestemt nogle ting jeg vil tage med mig og også undersøge nærmere B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...