Hop til indhold
Claudio

Diana hos Namphet i Herlev

Recommended Posts

Claudio skrev, for 12 minutter siden:

Kære brødre.

Nogle erfaringer med denne skønhed?

Måske et LINK vile hjælpe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pite skrev, for 52 minutter siden:

Måske et LINK vile hjælpe

Måske jeg ikke lige kan finde ud af det!!

Har skrevet de oplysninger om hende,- så dem som kender hende kan hjælpe! 
Og det gør du åbenbart ikke!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Claudio skrev, for 10 minutter siden:

Måske jeg ikke lige kan finde ud af det!!

Har skrevet de oplysninger om hende,- så dem som kender hende kan hjælpe! 
Og det gør du åbenbart ikke!!!

Heyyyy, "fed" attitude.........Bliv endelig ved med det og hjælpen vil strømme dig i møde.......eller.....jeg mener.......NOT!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der ved hvor Diana er blevet af? Hun var et fornuftigt knald i min optik, og ville gerne ha besøgt hende igen.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Drh skrev, for 1 minut siden:

Nogen der ved hvor Diana er blevet af? Hun var et fornuftigt knald i min optik, og ville gerne ha besøgt hende igen.. :)

Hun er taget hjem, måske dukker hun op igen på et senere tidspunkt ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 1 minut siden:

Hun er taget hjem, måske dukker hun op igen på et senere tidspunkt ...

Det var satans! Håber hun kommer igen... Men tak for info! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var og besøge Diana før jul...Fræk som fanden:wub:Lækker krop og dejlige bryster :razz:

Hun fortalte at hun skulle rejse hjem lige efter Nytår, men ville komme tilbage om et par måneder:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mukke skrev, 1 time siden:

Var og besøge Diana før jul...Fræk som fanden:wub:Lækker krop og dejlige bryster :razz:

Hun fortalte at hun skulle rejse hjem lige efter Nytår, men ville komme tilbage om et par måneder:P

Kan du sige hvor meget fp kostede, og var det med superfransk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesse skrev, for 35 minutter siden:

Kan du sige hvor meget fp kostede, og var det med superfransk.

Har erfaret at hvad man får af ydelse og hvad man betaler for kommer nogle gange an på kemi...Så hvad jeg har fået og betalt for bliver mellem Diana og jeg..

Men jeg var fuldt tilfreds da jeg gik derfra og vender helt sikkert tilbage når hun er hos Namphet igen:wub::razz::P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mukke skrev, for 40 minutter siden:

Har erfaret at hvad man får af ydelse og hvad man betaler for kommer nogle gange an på kemi...Så hvad jeg har fået og betalt for bliver mellem Diana og jeg..

Men jeg var fuldt tilfreds da jeg gik derfra og vender helt sikkert tilbage når hun er hos Namphet igen:wub::razz::P

Det forstår jeg til dels. Det gør så bare at din anmeldelse ikke er ret meget værd. Uden at kende dig og dine præferencer, er det svært at bruge det at hun er “fræk som bare fanden” til noget. På hendes billeder kan man jo se at hun er lækker, hvilket andre også har beskrevet, men almindelige objektive parametre som standarbydelser og  -priser, ville gøre anmeldelsen meget mere brugbar.

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jesse skrev, for 21 minutter siden:

På hendes billeder kan man jo se at hun er lækker, hvilket andre også har beskrevet, men almindelige objektive parametre som standarbydelser og  -priser, ville gøre anmeldelsen meget mere brugbar.

Nu er Diana rejst hjem, kommer måske retur om nogle måneder og er ikke længere visuel på nogle af billederne. Så jeg ved ikke hvad det er du kan se.

Hvis hun kommer tilbage igen skal du nok regne med en times FP ligger omkring de 1500,- og mega og super fransk kommer meget an på kemi.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 8 minutter siden:

Nu er Diana rejst hjem, kommer måske retur om nogle måneder og er ikke længere visuel på nogle af billederne. Så jeg ved ikke hvad det er du kan se.

Hvis hun kommer tilbage igen skal du nok regne med en times FP ligger omkring de 1500,- og mega og super fransk kommer meget an på kemi.

Jeg har naturligvis set hendes billeder tidligere og jeg er klar over en almindelig standardpris er 1000/30min og 1500/60min. Her ville jeg høre det fra en, som lige har været der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jesse skrev, Lige nu:

Jeg har naturligvis set hendes billeder tidligere og jeg er klar over en almindelig standardpris er 1000/30min og 1500/60min. Her ville jeg høre det fra en, som lige har været der. 

Ja og derfor skal du regne med det jeg skriver. Jeg har ofte været på besøg. Lige inden hun tog hjem var prisen den sidste dag 1000 for en times FP, men der skulle ordrebogen sikkert lige fyldes op.

Men det er nu engang sådan med priser, at der er officielle standard priser og så kan der opstå nye andre standard priser ved flere besøg og god kemi mellem en selv og kvinden. Men den officielle standard pris vil forsat være den samme for nye kunder. Og det er jeg sikker på du selv nok også har oplevet gennem tiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 8 minutter siden:

Ja og derfor skal du regne med det jeg skriver. Jeg har ofte været på besøg. Lige inden hun tog hjem var prisen den sidste dag 1000 for en times FP, men der skulle ordrebogen sikkert lige fyldes op.

Men det er nu engang sådan med priser, at der er officielle standard priser og så kan der opstå nye andre standard priser ved flere besøg og god kemi mellem en selv og kvinden. Men den officielle standard pris vil forsat være den samme for nye kunder. Og det er jeg sikker på du selv nok også har oplevet gennem tiden. 

Tak. Du indikerede ikke i første omgang, at du selv havde været der. Standardpriser og -ydelser er alt jeg ville vide. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesse skrev, for 55 minutter siden:

Tak. Du indikerede ikke i første omgang, at du selv havde været der. Standardpriser og -ydelser er alt jeg ville vide. 

Jeg fik 1 time under standardpris...1200,- kr...Uden at forhandle.

Hvad der skete og hvad jeg fik, bliver mellem Diana og jeg....Vi havde en rigtig god kemi fra starten.

Og som Agurken skrev var prisen lige op til Nytår 1000,- Kr....Der skulle de sidste penge nok hives i pungen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mukke skrev, for 28 minutter siden:

Jeg fik 1 time under standardpris...1200,- kr...Uden at forhandle.

Hvad der skete og hvad jeg fik, bliver mellem Diana og jeg....Vi havde en rigtig god kemi fra starten.

Og som Agurken skrev var prisen lige op til Nytår 1000,- Kr....Der skulle de sidste penge nok hives i pungen..

Haha. Tak for delvist svar, men hvis ydelserne bliver mellem den skønne og dig, er vi jo lige vidt. 1200 dask for en times oliemassage eksempelvis, ville nok få de fleste til at blive væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesse skrev, for 19 minutter siden:

Formentlig lige inden årsrevisionen skulle klares :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 timer siden:

Men det er nu engang sådan med priser, at der er officielle standard priser og så kan der opstå nye andre standard priser ved flere besøg og god kemi mellem en selv og kvinden.

Rent logisk kan man jo godt følge dit argument, og du har sikkert ret også i dette tilfælde. Den logik ser man jo ofte, altså at stamkunder med tiden får rabat på et eller andet.

Omvendt bliver thaipigerne ofte skudt i skoene, at de er meget pengeglade og indtjeningsfokuserede. Men den logik behøver de jo ikke give rabat til en tilfreds kunde, for han er jo kommet tilbage flere gange, og en rabat medfører i det lys bare en lavere indtjening.

Men måske er (nogle af) pigerne alligevel enige i, at kæler man lidt ekstra om stamkunden, lægger han i sidste ende flere besøg og dermed penge hos hende?

I dette konkrete eksempel virker det dog plausibelt som du, @Agurken, siger, at Diana via den lave pris lige ville forsøge at sætte ekstra fut i besøgsantallet inden hjemrejsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...