Guest Mr. Sensual Skrevet 17. Oktober, 2021 For nylig gik jeg rundt i Pompei (romersk by ved Napoli, lagt i aske og lava af vulkanen Vesuv 79 e.Kr.). En udhugget kæmpepenis i fortovsflisen viste vej til bordellet. Jeg kom igen til at tænke på de mange magtfulde mænd og kendte politikere, som er faldet i unåde pga deres sidespring. For ikke at glemme risikoen for os mere eller mindre almindelige mænd. - I did not have sex with that lady! Hvem husker ikke denne berømte sætning. Men samfundet, normerne og juraen glemmer naturen. Hvor mange mænd er monogame, når det kommer til stykket? Selv om man elsker sin hustru, er ens drift jo ofte større end hendes. Efter tre dage uden sex bliver liderligheden næsten uudholdelig for en mand. Jeg glad for min kvinde, men boller lystigt ved siden af med dejlige GP's. Det falder mig både naturligt og behageligt at være sammen med flere piger. Jagtinstinktet pirres også, ikke mindst ved de små frække sms'er imellem besøgene eller når et nyt aftales. Eller i jagten på en helt ny pige. Men erotiske eventyr kan koste manden dyrt. Et ægteskab, dårlig økonomi, sladder i byen, fald fra tinderne, en ødelagt karriere. Men hvor mange mænd er egentlig monogame? Hvad siger I, mænd såvel som glædespiger? Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 17. Oktober, 2021 Jeg tror langt de fleste mænd i Danmark ikke er deres koner utro. Det samme gælder mig. Jeg besøger ikke gper når jeg er i et forhold - men fantasierne har man da lov at have 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 17. Oktober, 2021 Er du monogam? □ ja □ nej □ ved ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 17. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 21 minutter siden: For nylig gik jeg rundt i Pompei (romersk by ved Napoli, lagt i aske og lava af vulkanen Vesuv 79 e.Kr.). En udhugget kæmpepenis i fortovsflisen viste vej til bordellet. Jeg kom igen til at tænke på de mange magtfulde mænd og kendte politikere, som er faldet i unåde pga deres sidespring. For ikke at glemme risikoen for os mere eller mindre almindelige mænd. - I did not have sex with that lady! Hvem husker ikke denne berømte sætning. Men samfundet, normerne og juraen glemmer naturen. Hvor mange mænd er monogame, når det kommer til stykket? Selv om man elsker sin hustru, er ens drift jo ofte større end hendes. Efter tre dage uden sex bliver liderligheden næsten uudholdelig for en mand. Jeg glad for min kvinde, men boller lystigt ved siden af med dejlige GP's. Det falder mig både naturligt og behageligt at være sammen med flere piger. Jagtinstinktet pirres også, ikke mindst ved de små frække sms'er imellem besøgene eller når et nyt aftales. Eller i jagten på en helt ny pige. Men erotiske eventyr kan koste manden dyrt. Et ægteskab, dårlig økonomi, sladder i byen, fald fra tinderne, en ødelagt karriere. Men hvor mange mænd er egentlig monogame? Hvad siger I, mænd såvel som glædespiger? Mange hilsener Mr. Sensual At mænds drifter skulle være kraftigere end kvinders er vist en myte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 17. Oktober, 2021 Øbo skrev, for 12 minutter siden: At mænds drifter skulle være kraftigere end kvinders er vist en myte Mon dog. Alene det at kvinder er i højere kurs som sexpartner end mænd, synes jeg da en indikation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 17. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 48 minutter siden: Selv om man elsker sin hustru, er ens drift jo ofte større end hendes. Efter tre dage uden sex bliver liderligheden næsten uudholdelig for en mand. Mændens lyst, behov drift eller hvad du vil kalde det er bestemt ikke større, men der er faktisk en fundamental forskel. Mandens lyst og drift er mere konstant end kvinders. Så hvis man synes at ens drift er større end sin partners, burde man måske tænke over om man for at sige det ligeud ikke evner at vække den til fulde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Øbo 358 Skrevet 17. Oktober, 2021 Jogge skrev, 1 time siden: Mon dog. Alene det at kvinder er i højere kurs som sexpartner end mænd, synes jeg da en indikation. https://illvid.dk/mennesket/sex/har-maend-stoerre-behov-for-sex-end-kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 17. Oktober, 2021 Jeg har nu i flere år levet med en partner, hvor det var omvendt, hvem der havde lysten. Måske derfor jeg er i dag, hvor jeg er. Har nu ofte haft snakke med mine veninder, hvor de har mere lyst til sex end deres kærester eller mænd. Men måske det handler om selve jagten og disse urinstinkter fra den gang, hvor manden søgte efter den stærkeste mage til at føde hans børn. Monogami er jo noget kirken og religioner har fundet på. Vil du elske og ære mig indtil døden skiller os ad, og alt det pladder. vores kære vikinger holdt sig ikke tilbage. Måske de have en såkaldt mage hjemme, men på plyndringstogter til England og andre steder hygge de sig vidst gevaldigt med voldtægter og orgier. Påstås det ikke at der bestemte steder i England flyder ret meget dansk vikingeblod i årene. ja, jeg har meget bezzerwizzer viden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 17. Oktober, 2021 Jeg er i et forhold hvor min kone har væsentlig mere lyst end mig, og der gør mig lidt ked af det, og har bestilte tid ved lægen til en samtale om medicinsk hjælp. jeg tror på at når man er gift, så er det til døden, det er i hvetfald min mening lige nu, på trods af det har jeg syndet lidt, og har det skidt med det, men det er mit valg, som jeg lever med. Det som nogen nævner med spænding og jagten, kan jeg på ingen måde se, når det er en ydelse der bliver betalt for, hvis man derimod scorer i byen kan jeg sætte mig ind i jagt/spænding mm. Man kan være nervøs inden et besøg, men der er da ingen spænding ved jagten. Jeg tror heller ikke en jæger får spænding af at handle hos en slagter, da udfaldet er givet, det er bare et spørgsmål om betaling. Nu lyder jeg meget kynisk, og det er jeg på ingen måde, jeg er meget glad for de ydelser/oplevelser jeg har haft mulighed for at købe, og er glad for at der er nogle søde piger som vil sælge til mig, og er dem meget taknemmelig for det, men vil ønske at jeg kunne være monogam, selv om det nok ikke kommer til at ske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Moon Skrevet 17. Oktober, 2021 Grydeskeen skrev, for 11 minutter siden: Jeg er i et forhold hvor min kone har væsentlig mere lyst end mig, og der gør mig lidt ked af det. Hvorfor bruger du så ikke din energi på at opfylde din kones behov, i stedet for at købe sex hos prostituerede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samanthawild 429 Skrevet 17. Oktober, 2021 Grydeskeen skrev, for 17 minutter siden: Jeg er i et forhold hvor min kone har væsentlig mere lyst end mig, og der gør mig lidt ked af det, og har bestilte tid ved lægen til en samtale om medicinsk hjælp. jeg tror på at når man er gift, så er det til døden, det er i hvetfald min mening lige nu, på trods af det har jeg syndet lidt, og har det skidt med det, men det er mit valg, som jeg lever med. Det som nogen nævner med spænding og jagten, kan jeg på ingen måde se, når det er en ydelse der bliver betalt for, hvis man derimod scorer i byen kan jeg sætte mig ind i jagt/spænding mm. Man kan være nervøs inden et besøg, men der er da ingen spænding ved jagten. Jeg tror heller ikke en jæger får spænding af at handle hos en slagter, da udfaldet er givet, det er bare et spørgsmål om betaling. Nu lyder jeg meget kynisk, og det er jeg på ingen måde, jeg er meget glad for de ydelser/oplevelser jeg har haft mulighed for at købe, og er glad for at der er nogle søde piger som vil sælge til mig, og er dem meget taknemmelig for det, men vil ønske at jeg kunne være monogam, selv om det nok ikke kommer til at ske. Jeg kan faktisk rigtig godt lide dit indlæg. Det er skrevet med omtanke og håb, og fremfor alt at du har stor kærlighed til din hustru. Måske jeg var lidt for kynisk og hurtig. Jeg oplever jo selv at det mange mænd faktisk hungrer efter er omsorg og hudkontakt og kys. Ofte betyder dette mere end selve put i hul legen. stort kram til dig. Samantha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 17. Oktober, 2021 (edited) Jydedreng skrev, for 6 minutter siden: Hvorfor bruger du så ikke din energi på at opfylde din kones behov, i stedet for at købe sex hos prostituerede? Hvis du havde tjekket min profil, og set hvad jeg har lavet anmeldelser på, så ville du se at jeg IKKE opsøger sex, (ja hvis du går et år tilbage, så har jeg gjort det med en pige), men det jeg opsøger er en noget anden slags oplevelse, nemlig Tantra. Det har intet med sex at gøre, det er meget bedre, har aldrig fået en udløsning sammen med min fortrukne og eneste pige, men flere gange oplevet orgasmer, og det er noget jeg har lært af, og taget med ind i mit privatliv, til stor fornøjelse for os begge. Redigeret 17. Oktober, 2021 af Grydeskeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 17. Oktober, 2021 Jeg elsker spændingen i, at jeg måske bliver opdaget. En gang besøgte jeg en GP 200 meter fra mit eget hjem, og jeg kender flere som bor i området. Jeg er ligeglad med diskretion, og jeg står gerne og venter lidt udenfor døren. Jeg har haft sex offentligt flere gange, dog aldrig blevet fanget/opdaget i det. Jeg kommer aldrig til at være monogam. Om det er GP’er eller ved at tage med en kvinde hjem efter en bytur. Den spænding kan jeg ikke få i et forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 17. Oktober, 2021 Grydeskeen skrev, for 43 minutter siden: Jeg er i et forhold hvor min kone har væsentlig mere lyst end mig, og der gør mig lidt ked af det, og har bestilte tid ved lægen til en samtale om medicinsk hjælp. jeg tror på at når man er gift, så er det til døden, det er i hvetfald min mening lige nu Kan godt lide dit indlæg. Levede også i et ægteskab hvor min kone havde væsentlig mere lyst end mig. Sådan var det jo ikke fra begyndelsen. Først var vi lige så liderlige - som det plejer at være. Siden var det mig i mange år som ville mest, og de sidste åren var det mig der ikke ville mere. Denne smukke kvinde havde valgt at blive tyk og ikke så lidt tyk heller. Hun havde også valgt at ikke motionere mere, med alt det fører med sig. Det paradoksale er at når jeg ikke havde lyst mere, så vågnede hendes. På nogen måde virker det altid være sådan. Vil du for meget så vil ikke jeg, vil jeg for meget så vil ikke du. Det var ikke mig som valgte at skilles, det var hun som ikke kunne leve videre med en mand som ikke tændte på hende seksuelt. Og det kan jeg godt forstå. Nu var det jo ikke kun sexdelen som bestemte vi skulle gå hver sin vej, men den havde afgjort stor betydelse. Som nogen sagde: når sex fungerer er det ikke så vigtigt, når det ikke fungerer tager det al opmærksomhed. Så nu er jeg singel og håber med den kærlighed jeg stadig har kvar, at hun finder en mand som ikke har nogle problemer med hendes størrelse. Jeg er ikke stolt over at ikke kunne tænde på store kvinder, ikke en gang hvis jeg faktiskt elsker dem. Men der er ikke rigtigt noget jeg kan gøre ved det. Og får jeg nogensinde chancen, så skal jeg gerne blive monogam. Ville elske at være monogam. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 17. Oktober, 2021 Jeg er ikke stolt over at ikke kunne tænde på store kvinder, ikke en gang hvis jeg faktiskt elsker dem. Men der er ikke rigtigt noget jeg kan gøre ved det. nu vil jeg komme lidt ind på et emne som stikker lidt af fra TS indlæg. Efter jeg stiftede bekendskab med rigtig Tantra, har jeg oplevet at se på personer på en helt anden måde, og personer som jeg tidligere ikke vil have værdiget et blik, har lige pludselig noget som kan fange mig, kan ikke helt forklare det, men er glad for det, og har taget det til mig. Jeg har altid været til små piger, er selv temmelig meget for stor, men kan godt lide en lille pige, gerne brun og sort hår. Ja jeg er Thai gift, og min kone er stadig noget af det smukkeste for mig, her efter 20 år, på trods af lidt flere kg, en lille smule grå hår, men kan stadig ligge om aften og kigge på hende og føle mig skide heldig, og sådan tror jeg det altid vil være, for det er hendes indre jeg ser, og ja også hendes flotte krop, må jeg indrømme. Hun har lovet mig at jeg må blive skildt hvis hun kommer op på 100 kg. Hun er kun lidt mere end halvvejs. Tantra har ændret mig meget, jeg råber ikke efter alle de dumme trafikanter der er ude at køre, når jeg også er det, og hvis det sker, så bliver jeg straks skuffet/flov over mig selv. Har mødt nye mennesker, og opnået venskab med nogen som jeg aldrig tidligere vil have “lukket ind” i mit liv, men lige pludselig kunne jeg se noget i dem, som jeg ikke kun før i tiden. Er blevet mere bevist om mig selv, hvad jeg vil og kan, men på samme tid også meget mere tolerant over for andre menneskers behov, meninger og ønsker. Alle ting som kom i løbet af ganske få Tantra oplevelser, kan ikke forklare det, og vil heller ikke, Men tager bare imod forandringerne, da de helt klart er til det bedre, for mig og mine omgivelser. for lige at vende tilbage til TS emne, så er det et spørgsmål om Tantra oplevelser med en tredie part, er foreneligt med et monogamt ægteskab, jeg er ikke selv helt sikker, men gør det alligevel, med lidt dårlig samvittighed. Og ja Tantra har for mig intet at gøre med sex, det er meget mere, og bedre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 991 Skrevet 17. Oktober, 2021 Tvivler på at jeg igen ender helt monogam… var det i et tidligere ægteskab og det hjalp sq ikke. Ville faktisk gerne, men jeg er så fuckin’ træt af kvinder der spiller så skide smarte når man møder dem, at de er nået så åbne seksuelt og nærmest umættelige… men lige så snart virkeligheden rammer så skal sol, måne og stjerner nærmest stå i lige linje før de alligevel gider. Træt at høre at jeg alligevel er umættelig, at de ikke kan komme i mål med at tilfredstille min lyst til sex og sex der er udfordrende…. Så må jeg jo finde det andetsteds…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 17. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, for 4 timer siden: For nylig gik jeg rundt i Pompei (romersk by ved Napoli, lagt i aske og lava af vulkanen Vesuv 79 e.Kr.). En udhugget kæmpepenis i fortovsflisen viste vej til bordellet. Jeg kom igen til at tænke på de mange magtfulde mænd og kendte politikere, som er faldet i unåde pga deres sidespring. For ikke at glemme risikoen for os mere eller mindre almindelige mænd. Romerne havde ikke gadeskilte i vor forstand. Det er rigtigt at udhugne kæmpepenisser viste vej igennem byen lige som vore dages "ensrettet" e. l. Romerriget var nemlig et strengt mandssamfund – f.eks fandtes ikke selvstændige pigenavne. Derudover taler vi om en kultur med en rimelig fri sexualmoral, hvilket bl.a. viser sig ved, at den gammelromerske adel (nobilitas) stort set uddøde grundet homosexualitet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 17. Oktober, 2021 Har været 100% monogam de første rigtigt mange år sf mit ægteskab - har fire skønne børn og en dejlig kone, så hvorfor pludselig skifte holdning og begive sig ud hvor man potentielt kan sætte det hele over styr! Når man reflekterer lidt over det, giver det jo ingen mening - eller gør det? Der har jo nok været flere gange hvor der ikke har været ligevægt i lysten til sex og nok også blevet større forskel i at udforske lidt nye side af sexfantasier. Efter mange års ægteskab kan det jo godt gå hen og blive lidt rutine arbejde og vil nok tro at for mig, var det her ideen begyndte. Dette sammenholdt med en arbejdskollega der havde et meget jordnært forhold til lysterne; du lever kun en gang så få det bedste ud af livet, så i stedetfor at gå og have indestængte lyster og blive mere og mere frustreret så lev det ud! Det startede med en skøn GP’er der var så levende og fantastisk, at jeg blev nød til at skrive til hende at på trods af et fantastik møde kunne jeg ikke mødes med hende igen, da jeg ville lægge for mange følelser i det hvilket jo absolut ikke var meningen. Dette er sidenhen styret og nu er jeg meget afklaret med hvad jeg vil og har kun ganske få jeg ser, men så tilgengæld og gladeligt mødes med igen og igen og det bliver kun bedre og bedre og nej det medfører ikke dårlig samvittighed (ikke ret meget) men har gjort mig til en gladere ægtemand og meget nemmere at omgås med i hverdagen - så lidt dårlig samvittighed men ellers end win win og ja nok ikke monogam efter den officielle definition . Spændende indlæg med tantra har kun prøvet 1 1/2 gang men måske man skulle give det en chance til ! Skal dog lige mødes med xx og yy et par gange til og se hvor det bære hen....god aften til jer alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 19. Oktober, 2021 Mr. Sensual skrev, den 17.10.2021 at 17:29: For nylig gik jeg rundt i Pompei (romersk by ved Napoli, lagt i aske og lava af vulkanen Vesuv 79 e.Kr.). En udhugget kæmpepenis i fortovsflisen viste vej til bordellet. Jeg kom igen til at tænke på de mange magtfulde mænd og kendte politikere, som er faldet i unåde pga deres sidespring. For ikke at glemme risikoen for os mere eller mindre almindelige mænd. - I did not have sex with that lady! Hvem husker ikke denne berømte sætning. Men samfundet, normerne og juraen glemmer naturen. Hvor mange mænd er monogame, når det kommer til stykket? Selv om man elsker sin hustru, er ens drift jo ofte større end hendes. Efter tre dage uden sex bliver liderligheden næsten uudholdelig for en mand. Jeg glad for min kvinde, men boller lystigt ved siden af med dejlige GP's. Det falder mig både naturligt og behageligt at være sammen med flere piger. Jagtinstinktet pirres også, ikke mindst ved de små frække sms'er imellem besøgene eller når et nyt aftales. Eller i jagten på en helt ny pige. Men erotiske eventyr kan koste manden dyrt. Et ægteskab, dårlig økonomi, sladder i byen, fald fra tinderne, en ødelagt karriere. Men hvor mange mænd er egentlig monogame? Hvad siger I, mænd såvel som glædespiger? Mange hilsener Mr. Sensual Monogami er jo ret beset et romantisk ideal, der er skabt af kirken - det er ikke vi menneskers natur. Selv har jeg altid haft svært ved at tro på overbevisningen om, at det livslange parforhold, med evig troskab, var det rigtige - og tro mig, jeg har bestemt kysset min andel af frøer, men nået til den samme erkendelse HVER gang - jeg kan det ikke, for jeg føler mig begrænset, låst og ufri. Vi er blevet så indoktrineret med, at tosomhed er den eneste rigtige måde at leve vores liv på, og vælger man et åbent forhold eller at være single for den sags skyld, må det jo være fordi, man har en hæklefejl i kysen. Selv tror jeg mere på Darwin, end jeg tror på kristendommen, og hvis man ser på alle de sexløse parforhold, og al den utroskab der forekommer i det skjulte, ja, så bliver jeg blot bekræftet i mine antagelser om, at der måske er liiiidt for mange, der har købt ind på illusionen omkring "den eneste ene". Selvom jeg skriver ovenstående, er der da stadig gemt en stor romantiker i mig, og måske endda også et bette håb om, at jeg også en dag vil møde Mr. Right, for de livslange forhold ER virkelig beundringsværdige på mange måder - omend de stadig er naturstridige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, 1 time siden: Monogami er jo ret beset et romantisk ideal, der er skabt af kirken - det er ikke vi menneskers natur. Helt enig. Monogami er udelukkende skabt af præsteskabet fordi de på den måde kan få magten over menneskene. Hvis de kan få menneskene til at bruge deres tid og energi på at holde øje med om andre horer, bespotter gud, glemmer at bede osv osv, så finder menneskene ikke på at lave oprør mod magthaverne ( kirken) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 19. Oktober, 2021 Afsporing - man kan jo også se at præsteskabet ikke holder sig tilbage okay under lavmålet.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 19. Oktober, 2021 Aarhuselsker skrev, for 1 time siden: Helt enig. Monogami er udelukkende skabt af præsteskabet fordi de på den måde kan få magten over menneskene. Hvis de kan få menneskene til at bruge deres tid og energi på at holde øje med om andre horer, bespotter gud, glemmer at bede osv osv, så finder menneskene ikke på at lave oprør mod magthaverne ( kirken) Måske sat lidt på spidsen, men jeg forstår, hvor tankerne kommer fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr. Sensual Skrevet 19. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 4 timer siden: Monogami er jo ret beset et romantisk ideal, der er skabt af kirken - det er ikke vi menneskers natur. Selv har jeg altid haft svært ved at tro på overbevisningen om, at det livslange parforhold, med evig troskab, var det rigtige - og tro mig, jeg har bestemt kysset min andel af frøer, men nået til den samme erkendelse HVER gang - jeg kan det ikke, for jeg føler mig begrænset, låst og ufri. Vi er blevet så indoktrineret med, at tosomhed er den eneste rigtige måde at leve vores liv på, og vælger man et åbent forhold eller at være single for den sags skyld, må det jo være fordi, man har en hæklefejl i kysen. Selv tror jeg mere på Darwin, end jeg tror på kristendommen, og hvis man ser på alle de sexløse parforhold, og al den utroskab der forekommer i det skjulte, ja, så bliver jeg blot bekræftet i mine antagelser om, at der måske er liiiidt for mange, der har købt ind på illusionen omkring "den eneste ene". Selvom jeg skriver ovenstående, er der da stadig gemt en stor romantiker i mig, og måske endda også et bette håb om, at jeg også en dag vil møde Mr. Right, for de livslange forhold ER virkelig beundringsværdige på mange måder - omend de stadig er naturstridige Jeg er enig hele vejen. Darwin er rationel videnskab. Kristendom og den eneste-ene-idealet er drømme og illusioner, som vi og vores natur ikke kan leve op til. Derfor kan de godt være gode smukke og rigtige, drømmene og idealerne, men ofte holder de ikke uden justeringer. Altså i dette tilfælde sidespring. Jeg er gift med en, der næsten er Mrs. Right, men jeg har brug for mere fræk erotik, grænseprøvende leg og nærhed end hende. Mange hilsener Mr. Sensual Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kajakfisker 263 Skrevet 19. Oktober, 2021 Jeg er lige flyttet til en anden del af landet. I virkeligheden ikke så langt men her er en helt anden mentalitet og rigtigt mange single piger - og lad mig sige, det kan godt være vi (mænd) mener vi mangler nærhed og kald det fræk erotik eller sex, men jeg skal da lige love for at det også er det single pigerne her søger, godt nok med den bagtanke at komme i forhold, og det er jo nok her vi skille os lidt ud - jeg tro ikke jeg panisk ville gå ud og søge et nyt forhold hvis vi splittede op, men det er jo nemt at skrive (mene) når man er i et meget langt forhold. men det jeg vil frem til er, at de piger her er lige så ivrige efter sex som os mænd, så hvor er det vi er gået galt af hinanden undervejs? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg