Hop til indhold

Winston Horsens

Featured Replies

Skrevet
julle66 skrev, den 17.10.2021 at 16:00:

https://annoncelight.dk/showad/317547

Har nogen Været  Forbi Der !!

Jeg har været der, hvor hun holder til i Horsens. Jeg kommer ikke igen. Man skal være til den lidt ældre slidte type, hvis man skal være sammen med hende, men hun er nu sød nok.

Skrevet

Enig med Stivert. Jeg gætter på hun er mellem 50 og 60. Ret kortfattet i sin sms korrespondance, Men hold da op hun kan snakke når man endelig møder op. Fik selv kun et blowjob, og det klarede hun fint, og ryddede pænt op efter sig. Såmen flink nok, men hun falder en smule udenfor min målgruppe, så jeg gentager nok ikke besøget.

Redigeret af TrippleB

Skrevet
TrippleB skrev, for 3 timer siden:

Enig med Stivert. Jeg gætter på hun er mellem 50 og 60. Ret kortfattet i sin sms korrespondance, Men hold da op hun kan snakke når man endelig møder op. Fik selv kun et blowjob, og det klarede hun fint, og ryddede pænt op efter sig. Såmen flink nok, men hun falder en smule udenfor min målgruppe, så jeg gentager nok ikke besøget.

Så en artiklen med hende fra 2018 - da var hun 48. 

Skrevet
ØstJyskM48 skrev, den 21.10.2021 at 13:56:

Så en artiklen med hende fra 2018 - da var hun 48. 

Den har jeg også set, men hun ser altså betydeligt ældre ud. Som sagt - hun er sød nok, og hun kan da sutte ganske godt.

Skrevet
Captain skrev, for 3 timer siden:

Hvilken artikel er det i har læst ??

En artikel på nettet - men vist ikke tilladt at videregive personlige oplysninger her.

• 1 month later...
Skrevet
ØstJyskM48 skrev, den 24.10.2021 at 07:12:

En artikel på nettet - men vist ikke tilladt at videregive personlige oplysninger her.

Men hvis hun har medvirket i en artikel, der er udgivet (på nettet eller andetsteds) offentligt, så krænker man ikke nogen regler, heller ikke her, ved at smide et link eller tip om hvordan den findes frem. Det er ikke "personlige oplysninger"

Er også lidt nysgerrig eftersom jeg har overvejet en visit (og modtaget et billede af de H-meloner).

Så kom frisk:D

Skrevet
Return of the Mack skrev, for 1 time siden:

Men hvis hun har medvirket i en artikel, der er udgivet (på nettet eller andetsteds) offentligt, så krænker man ikke nogen regler, heller ikke her, ved at smide et link eller tip om hvordan den findes frem. Det er ikke "personlige oplysninger"

Er også lidt nysgerrig eftersom jeg har overvejet en visit (og modtaget et billede af de H-meloner).

Jo man gør.  
ingen private oplysninger om piger er tilladt 

Keeper

• 3 weeks later...
Skrevet
Return of the Mack skrev, den 25.11.2021 at 13:15:

Fik du besøgt hende?

Skrevet
stivert skrev, for 2 timer siden:

Fik du besøgt hende?

Næ, ikke endnu. Hun er lidt svær at blive klog på. I et stykke tid har der stået i hendes annonce noget med fuldt booket til xx-dato  ud i fremtiden og den dato har så kontinuerligt flyttet sig. Nu er det noget med flytning og der er åbenbart også kommet en kæreste ind i billedet, som kan deltage hvis han er hjemme....:D

Skrevet
Return of the Mack skrev, den 11.12.2021 at 13:03:

Næ, ikke endnu. Hun er lidt svær at blive klog på. I et stykke tid har der stået i hendes annonce noget med fuldt booket til xx-dato  ud i fremtiden og den dato har så kontinuerligt flyttet sig. Nu er det noget med flytning og der er åbenbart også kommet en kæreste ind i billedet, som kan deltage hvis han er hjemme....:D

Ja. Det hele lyder lidt skørt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.