Hop til indhold

Træls igen igen

Featured Replies

Skrevet

Har både i mandags og i dag modtaget opkald fra en " mand" som indleder med at spørge til de forskellige ydelser, når jeg så svare, så finder han en " fej"/ anledning til at gå verbalt amok... F.eks.du sagde urin alene kostede sådan og sådan og hvorfor kan jeg så ikke få svensk med i??? Derefter bliver han virkelig vred og siger hold da k... du er uprofessionel og du får dårlig anmeldelse på nettet i aften osv osv. Da jeg konfronterede ham med at jeg mente at kunne kende hans stemme og ordvalg fra i mandags sagde han selvfølge at det ikke var ham... Jeg henvendte mig til mine kollegaer ved passion club, for at advare, da jeg mente han var truende i hans adfærd, de havde sørme også snakket med ham!!! Nummeret er kodet ind og gav det videre til pigerne i passion club også. Så skriver jeg til " manden" at han skal ikke ringe mere og at han nummer er kodet ind, samt at jeg mener det sygt og bliver det ved vil jeg tage affære i form af politiet ( selv jeg ved de ligeglade) og ellers af vennerne. "Manden "skriver han er ligeglad, det er ikke hans nummer og jeg er syg osv osv. Skriver dette for at jeg ikke skal ud i en " dårlig anmeldelse" her og så skal til at forsvare mig, det har vi set hvordan det går ( læs: tager ikke parti, ved der skal to til) her og jeg orker det virkelig IKKE..!!! Er ikke og vil ikke behandles som offer, men min verion og afvarsel til andre piger er hermed videregivet. Har som sagt hans nummer, så pigerne kan ringe til mig og høre om det er det, men det er jo nok skiftet inden solen går ned... Tænker hellere ikke det sker, tror " manden" er syg desværre... Knus line

Skrevet

Stort set sammen fremgangsmåde blev brugt overfor min veninde for en lille mdr siden. Stort set samme ordlyd og samme trussel. Sad i sofaen ved siden af hende imens.

Gu ve om vi har en fælles ven....

Skrevet

Ak ja, endnu en der ikke kan finde ud af at beherske sig selv og finde ud af at opføre sig som et civiliseret menneske :cry:

Hvor ville verden dog være et bedre sted at være, hvis ALLE kunne finde ud af, at opføre sig ordentligt overfor sine medmennesker.

Skrevet

Ja, der er altså nogen, der ikke burde have lov til at gå løs omkring :evil:

Du har min sympati, Line.

Skrevet

Line, hvilket kursus har du været på vedr. konfliktløsninger. Normalt er det bedst at tie "psykopater" ihjel, men ved at gå i offensiven og komme først, og fortælle om truslen, og at der evt kan risikere at komme en negativ anmeldelse, har du taget brodden af idiotens trusler og mulige aktioner.

Godt gået. :D

Skrevet

Stort set sammen fremgangsmåde blev brugt overfor min veninde for en lille mdr siden. Stort set samme ordlyd og samme trussel. Sad i sofaen ved siden af hende imens.

Gu ve om vi har en fælles ven....

Højst sandsynligt øv :(. Sender lige hans nummer til dig på pm..,

Skrevet

Ak ja, endnu en der ikke kan finde ud af at beherske sig selv og finde ud af at opføre sig som et civiliseret menneske :cry:

Hvor ville verden dog være et bedre sted at være, hvis ALLE kunne finde ud af, at opføre sig ordentligt overfor sine medmennesker.

Hørt hørt, og det er så enkelt og koster intet...

Skrevet

Ja, der er altså nogen, der ikke burde have lov til at gå løs omkring :evil:

Du har min sympati, Line.

Enig, men Gud ske lov sjældent det sker, ikke at det gør det nemmere og bedre... Og tak :)

Skrevet

Line, hvilket kursus har du været på vedr. konfliktløsninger. Normalt er det bedst at tie "psykopater" ihjel, men ved at gå i offensiven og komme først, og fortælle om truslen, og at der evt kan risikere at komme en negativ anmeldelse, har du taget brodden af idiotens trusler og mulige aktioner.

Godt gået. :D

Ja man kan da håbe... Er socialpædagog, så kan bruge alt derfra her også, skide smart hihi :), men godt at få lidt luft, det giver jo lige dagen et tvist af noget træls noget, men han skal nu ikke få lov at ødelægge humøret og min arbejdsdag... :)

Skrevet

Øv bøv hvor en idiot..... En kæmpe krammer herfra

Skrevet

Hej Line

Du må også godt sende hans telefonnr til mig, på pm.

Måske en ide med en mailliste? som har været fremme før?

Rart vi kan advare hinannen mod useriøse og truende gæster....eller den der: hvis ikke du gør....bla bla bla...så skriver jeg dårlig anmeldelse af dig

Skrevet

Øv bøv hvor en idiot..... En kæmpe krammer herfra

Uha tak hvor er her dog kærligt og dejligt at være :) kram igen

Skrevet

Hej Line

Du må også godt sende hans telefonnr til mig, på pm.

Måske en ide med en mailliste? som har været fremme før?

Rart vi kan advare hinannen mod useriøse og truende gæster....eller den der: hvis ikke du gør....bla bla bla...så skriver jeg dårlig anmeldelse af dig

En liste over dårlige kunder er da en go ide.

Men hvis nummeret opsiges, så er der på et tidspunkt en anden der overtager nummeret, har jeg erfaret :D

Skrevet

Derefter bliver han virkelig vred og siger hold da k... du er uprofessionel og du får dårlig anmeldelse på nettet i aften osv osv. Da jeg konfronterede ham med at jeg mente at kunne kende hans stemme og ordvalg fra i mandags sagde han selvfølge at det ikke var ham.

(...)

Skriver dette for at jeg ikke skal ud i en " dårlig anmeldelse" her og så skal til at forsvare mig, det har vi set hvordan det går ( læs: tager ikke parti, ved der skal to til) her og jeg orker det virkelig IKKE..!!!

Det her får i hvert mig til at reflektere endnu mere over de lidt suspekte negative anmeldelser, som man også kan læse her på boardet.

Skrevet

Det her får i hvert mig til at reflektere endnu mere over de lidt suspekte negative anmeldelser, som man også kan læse her på boardet.

Ja ikke sandt?

Skrevet

Jeg har tænkt på om, når sådanne idioter ringer, om man ikke bare skulle ligge røret ligeså stille/slå lyden fra og bare lade vedkommende fyre alt sit lort af, medens man lister ud af rummet og evt. laver noget andet, indtil han endelig ligger på - så kan han sidde der, tale til en dør og få en fornuftig samtale med en der er ligeså dum - eller ihvertfald komme af med lidt galde og forhåbentlig blive et bedre menneske.

Nu kunne jeg ikke lige finde ud af det på min egen telefon, men mener at man skulle kunne blokere for opkald fra bestemte numre?

Skrevet

Lyder nederen... :(

Måske en lille video kan hjælpe en knivspids på humøret :)

http://www.wimp.com/babypandas/

Iii tak og jeg elsker bare dyr, altså ikke med dyr eller noget frækt, men sådan generelt, så mange gange tak :). Gør nattevagten sjovere :)

Skrevet

Jeg har tænkt på om, når sådanne idioter ringer, om man ikke bare skulle ligge røret ligeså stille/slå lyden fra og bare lade vedkommende fyre alt sit lort af, medens man lister ud af rummet og evt. laver noget andet, indtil han endelig ligger på - så kan han sidde der, tale til en dør og få en fornuftig samtale med en der er ligeså dum - eller ihvertfald komme af med lidt galde og forhåbentlig blive et bedre menneske.

Nu kunne jeg ikke lige finde ud af det på min egen telefon, men mener at man skulle kunne blokere for opkald fra bestemte numre?

Ja kan man vist også, men tænker bare han køber endnu et taletidskort, (som det jo så var for slog det op) og så er det jo umuligt... Det med at gemme nummeret kan vi også kun bruge i et tidsrum da det jo skifter ejer som skrevet ovenfor, men så kan man jo sige at sandsynligheden for den nye ejer gør det er lille ;). Ja fred være med ham og videre i programmet her :) knus kram

Skrevet

Ja fred være med ham og videre i programmet her :) knus kram

Man kan også få sådan en grinemaskine - måske som App?

Skrevet

Man kan også få sådan en grinemaskine - måske som App?

Send endelig link hihi :D

Skrevet

Send endelig link hihi :D

Kender ikke et link til en sådan App, men prøv en spøg og skæmt butik - mener de hedder "Laughing bag". Eller har du ikke en julemand der kan sige: ho ho ho *<:-> Eller bare "Jingle Bells" eller andet musik - f.eks serenade No. 13, du kan terrorisere vedkommende med.

Skrevet

Kender ikke et link til en sådan App, men prøv en spøg og skæmt butik - mener de hedder "Laughfing bag". Eller har du ikke en julemand der kan sige: ho ho ho *<:-> Eller bare "Jingle Bells" eller andet musik - f.eks serenade No. 13, du kan terrorisere vedkommende med.

Haha griner her :D, tak jern, du ( bland andet) gør natten sjov :D og ja de fulde fra Randers festugen, som kommer drysende nu, er nu også sjove... :D. Men tak for input, vil overveje det/ dem ;) knus

Skrevet

Cherie skriver:

hvis ikke du gør....bla bla bla...så skriver jeg dårlig anmeldelse af dig

Fuck hvor er det en lille mand der siger sådan!!! Godt du har været på forkant Line!!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.