Guest Bødlen Skrevet 26. Oktober, 2021 Jeg blir stresset bed hver eneste besked, hver gang hun mangler sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 26. Oktober, 2021 Bødlen skrev, for 4 minutter siden: Jeg blir stresset bed hver eneste besked, hver gang hun mangler sex. Ja det er skrækkeligt. Bare fordi man er lidt god i sengen så udveksler de ens nummer, og straks har man en sværm af SMS´er og opringninger, hvor de trygler en om at komme og knalde. Det er sgu til at få præstationsangst af - tror jeg nok! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 26. Oktober, 2021 underdog40 skrev, for 2 timer siden: Jøsses. Godt jeg ikke er GP. Jeg får stress bare jeg får en enkelt besked fra min kone om at vi mangler mælk og lokumspapir. jeg har det faktisk lige modsat. når der en sjælden gang endelig dukker en besked op, så er jeg henrykt, også selv om det bare er postnord der fortæller at den pakke jeg har bestilt faktisk også er på vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 27. Oktober, 2021 Lonewolf skrev, for 20 timer siden: jeg har det faktisk lige modsat. når der en sjælden gang endelig dukker en besked op, så er jeg henrykt, også selv om det bare er postnord der fortæller at den pakke jeg har bestilt faktisk også er på vej. Sådan en ems kan jeg slet ikke magte. Den resulterer i denne sætning: "Jeg tror jeg går op og ligger mig lidt, Hans Christian." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Timmer 255 Skrevet 29. Oktober, 2021 fræk6 skrev, den 17.10.2021 at 12:18: Imponerende - hvis de ringer til hinanden - mon de gør det først eller sidst på dagen - eller måske de har oprettet en platform som eroguide til dette…. Arg. Hvem af os er gode hvem ser godt ud, vi er vel lige så forskellige som vi bedømmer gp…. jeg er sikker på, jeg må være en af dem der bliver fravalgt, jeg er ikke så hurtig til at komme - set fra en gp må det være nemmere penge at tjene på en der kommer hurtig, jeg har ikke problemer med at lave aftaler Jeg må så ligge i deres top 10, for jeg holder sjældent mere end 5 minutter 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg