Hop til indhold
cassanova

GP’ere udveksler kundernes telefonnumre!

Recommended Posts

Det er tilsyneladende udbredt blandt baltiske GP’ ere at udveksle kunders telefonnumre så de har en database med tidligere kunder. De bruger databasen til at sortere kunder fra eller tilvælge særligt attraktive kunder dvs. Kunder som betaler godt, ser godt ud , opfører sig ordentligt m.v.Og hvor har jeg så den viden fra? Hele GP verdenen er som regel en meget lukket verden hvor kun insidere har insiderviden. Men af og til lækkes der oplysninger fra talelystne GP ere som måske ikke skulle være lækket. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok så. Måske er det meget rimeligt? Jeg besøger en af pigerne og jeg stinker af gammel gnu og opfører mig generelt dårligt, river hul i kondomet inden jeg boller hende, selvom det ikke er en del af ydelsen osv. Er det så ikke meget rimeligt, at advare sine venlibder??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Det skal de være velkommen til, jeg skifter alligevel tlf.nr. ganske ofte :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen du kan jo starte med at svare på det spørgsmål du selv stiller: hvor har du den viden fra? 
er det noget du tror eller noget du ved? 

Jeg er da overbevist om at nogle GP’ere udveksler numre men det er nok ikke fordi de vil deles om lækre og særlig gode kunder (husk lige at det er et job på godt og ondt) - jeg tror nærmere de bare vil undgå de ubehagelige kunder… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

De gør det formentlig først og fremmest for at beskytte sig selv mod ubehagelige kunder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Imponerende - hvis de ringer til hinanden - mon de gør det først eller sidst på dagen - eller måske de har oprettet en platform som eroguide til dette…. Arg. Hvem af os er gode hvem ser godt ud, vi er vel lige så forskellige som vi bedømmer gp….

jeg er sikker på, jeg må være en af dem der bliver fravalgt, jeg er ikke så hurtig til at komme - set fra en gp må det være nemmere penge at tjene på en der kommer hurtig, jeg har ikke problemer med at lave aftaler 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart regner jeg da med, at glædespiger snakker sammen om kunderne. Hvorfor skulle de ikke det?

Jeg tror dog ikke, at det er så meget udseende, men vedkommendes hygiejne. Hvordan er kunden. Er han sød? Vil han behandle mig ordentligt? Kan jeg være tryg? Behandler han mig med respekt?

Det er da lige så vigtig for en glædespige, at hun får en ordentlig kunde ind og ikke et svin, så hvorfor ikke advarer sine kolleger mod dårlige kunder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 45 minutter siden:

Det er tilsyneladende udbredt blandt baltiske GP’ ere at udveksle kunders telefonnumre så de har en database med tidligere kunder. De bruger databasen til at sortere kunder fra eller tilvælge særligt attraktive kunder dvs. Kunder som betaler godt, ser godt ud , opfører sig ordentligt m.v.Og hvor har jeg så den viden fra? Hele GP verdenen er som regel en meget lukket verden hvor kun insidere har insiderviden. Men af og til lækkes der oplysninger fra talelystne GP ere som måske ikke skulle være lækket. 

Hej Casanova 

jeg kan helt præcis sige dig, at det gør jeg og de piger, jeg er sammen med også. Vi har desværre intet Forum, hvor vi kan give udtryk for diverse mænds mærkelige måder at opføre sig på, eller gode mænd at rose. Det gør vi via sms og hinanden, og udveksler numre, således at røvhulkerne med det samme kan sorterers fra. Hermed mener jeg, dem der ikke møder op selv efter flere aftaler, eller ikke melder afbud, eller er grove overfor os tøzer, eller generelt bare spilder vores tid med lige gyldigt vrøvl, og tror at sms er et chat program. Når vi er på kan vi få mellem 100-300 beskeder på en dag. Hvis man igennemsnit skal bruge 4 beskeder pr. Mand er det 400-1200 sms’er på en dag. Så derfor, fat jer i korthed. Skriv hvad i ønsker og hvornår på dagen i ønsker. Så vender vi tilbage når vi har mulighed herfor. Vi kan jo ikke både have sex og svare på mobil samtidigt. Det tordner i jo mod her på siden, når en kvinde gør det ( og det er forståeligt ) 

når vi er to kvinder, hjælper vi hinanden med at svare. Hvis vi begge har gæster, så går der måske en rum tid inden vi kan svare. Det er der mange af jer mænd, der ikke har forståelse for, og i skriver og skriver og skriver, hvorfor svarer du ikke eller ???? 

Til slut, så er der jo bare de mænd, der skriver og laver aftaler for sjov, og så ikke møder op. Ca.30% opfører sig på den måde. Totalt spild af tid. 
så nu er i advaret, hvis I vælger at kontakte os.vi samler som sagt kun på de mest seriøse af jer mænd, og vil gerne undgå at spilde tiden på de useriøse. Derved kan vi give jer, den bedste service. For hold kæft det er op ad bakke nogle gange. 

I ønskes en god og dejlig søndag derude, og smil solen skinner. Det er skønt 

Knus Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mutha
cassanova skrev, 1 time siden:

Hvis det er sandt, så er der et GDPR issue her......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mutha skrev, for 6 minutter siden:

Hvis det er sandt, så er der et GDPR issue her......

Og ved du hvad. Vi er ligeglade. Ligesom mange af jer mænd er ligeglade. I udveksler jo også diverse. Det foregår altså ikke på lukkede servere det her, men bliver skrevet ind som kontakter på vores mobiler. Modsat andre måske, er jeg blot ærlig om det. Hvis flere mænd opførte sig ordentligt var dette ikke nødvendigt. 

så føler du dig krænket, så fint for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 29 minutter siden:

Hej Casanova 

jeg kan helt præcis sige dig, at det gør jeg og de piger, jeg er sammen med også. Vi har desværre intet Forum, hvor vi kan give udtryk for diverse mænds mærkelige måder at opføre sig på, eller gode mænd at rose. Det gør vi via sms og hinanden, og udveksler numre, således at røvhulkerne med det samme kan sorterers fra. Hermed mener jeg, dem der ikke møder op selv efter flere aftaler, eller ikke melder afbud, eller er grove overfor os tøzer, eller generelt bare spilder vores tid med lige gyldigt vrøvl, og tror at sms er et chat program. Når vi er på kan vi få mellem 100-300 beskeder på en dag. Hvis man igennemsnit skal bruge 4 beskeder pr. Mand er det 400-1200 sms’er på en dag. Så derfor, fat jer i korthed. Skriv hvad i ønsker og hvornår på dagen i ønsker. Så vender vi tilbage når vi har mulighed herfor. Vi kan jo ikke både have sex og svare på mobil samtidigt. Det tordner i jo mod her på siden, når en kvinde gør det ( og det er forståeligt ) 

når vi er to kvinder, hjælper vi hinanden med at svare. Hvis vi begge har gæster, så går der måske en rum tid inden vi kan svare. Det er der mange af jer mænd, der ikke har forståelse for, og i skriver og skriver og skriver, hvorfor svarer du ikke eller ???? 

Til slut, så er der jo bare de mænd, der skriver og laver aftaler for sjov, og så ikke møder op. Ca.30% opfører sig på den måde. Totalt spild af tid. 
så nu er i advaret, hvis I vælger at kontakte os.vi samler som sagt kun på de mest seriøse af jer mænd, og vil gerne undgå at spilde tiden på de useriøse. Derved kan vi give jer, den bedste service. For hold kæft det er op ad bakke nogle gange. 

I ønskes en god og dejlig søndag derude, og smil solen skinner. Det er skønt 

Knus Samantha 

Det er vel helt forståeligt, at pigerne forsøger at undgå dem der ikke fatter hvad renlighed og pli betyder.

Dejligt at høre at I får sorteret nogle useriøse tidsrøvere fra, så bliver der mere plads til os andre.

Jeg er ikke helt ny længere, og har farkrop -nogen vil måske sige, at jeg er ved at nærme mig farkrop+. Mon nogen kunne finde på at sortere mig fra også.......

Er bekymret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
gafka skrev, for 2 minutter siden:

Det må jo også betyde at GP'ers brug af ordet diskretion har en helt anden betydning nu hvor det er ude i det åbne...

Næ, vi er skam diskrete. Det er jo ikke sådan at vi udbasunerer dig med hverken navns nævnelse eller her på siden eller på andre sider. Vi gør det indenbyrdes via sms. En lille lukket skare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samanthawild skrev, for 4 minutter siden:

Næ, vi er skam diskrete. Det er jo ikke sådan at vi udbasunerer dig med hverken navns nævnelse eller her på siden eller på andre sider. Vi gør det indenbyrdes via sms. En lille lukket skare. 

Jeg mente heller ikke at i udbasunerer mig. Jeg troede bare at diskretion menes at alt holdes hemmeligt mellem GPen og kunden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tænker som udgangspunkt, hvis alle bare ville have den pli mm, som det kræver, så ville det slet ikke være et problem.

Men bortset fra det, så kan jeg godt forstå, at man som GP’er vil passe på sig selv. Fuldt forståeligt og tænker, hvis man opfører sig, som man også gerne selv vil have folk er mod en, så gå det ikke helt galt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Betelgeuse1965
cassanova skrev, for 2 timer siden:

Led mig belyse situationen for dig . 
de pige er en del af den baltisk organisation , det er ikke pigerne der styrer hvad der forgå . De har pimp, som har selfie af gæsterne , og sorter fra. De har afdeling i København , Odense , Århus , Koling . De er nem at genkende  , d’ers annonce indhold er den samme. Altid 2 navene , som Sweet ….. , mindlowing…..,hot…….,elegant …….,
søde pige , ægte billeder . Og for det meste gode betjening. Og ivrig pimp der vel sælge extras . 

Redigeret af Betelgeuse1965

Del dette indlæg

Link til indlæg
gafka skrev, for 15 minutter siden:

Jeg mente heller ikke at i udbasunerer mig. Jeg troede bare at diskretion menes at alt holdes hemmeligt mellem GPen og kunden.

Det er nok naivt at tro den slags.  Iøvrigt er del vel også forskel på at omtale en gæst uden at gøre det personhenførligt, og så decideret at sladre ondt og udlevere en. 

Til emnet.  Et eller andet sted er det vel forståedeligt at man ønsker at beskytte hinanden for kedelige oplevelser.  Spørgsmålet er så bare, og det virker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gafka skrev, for 23 minutter siden:

Måske er der stadigvæk nogle der gør det eller bare ikke har lyst til at fortælle, hvad de gør. Men tager du siden her, er den jo heller ikke specielt diskret overfor kvinderne. Der bliver ofte ikke lagt fingre imellem og meget af det er garanteret berettiget og andet ikke. Det er jo altid subjektivt have man kan læse her her på siden, da ingen ved 100 % hvad der foregår imellem gæsten og pigen. Vi går ikke i detaljer om en gæst. Vi siger kun til hinanden, at ham her skal i ikke tage fordi han er useriøs eller andet, eller ham her med det her nummer kan i godt tage. Han er skidesød og rar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Det er nok naivt at tro den slags.  Iøvrigt er del vel også forskel på at omtale en gæst uden at gøre det personhenførligt, og så decideret at sladre ondt og udlevere en. 

Til emnet.  Et eller andet sted er det vel forståedeligt at man ønsker at beskytte hinanden for kedelige oplevelser.  Spørgsmålet er så bare, og det virker 

Hej Voice 

Er bange for det ikke virker. Hvis man som voksen mand og kvinde ikke har lært nødvendig respekt og pli overfor andre, så er det nok desværre for sent. Når vores verden også er fyldt med scammere og fuskere, så gør det også sværere. Men jeg er stadigvæk lidt naiv og håber det kan blive bedre. For os er det blevet bedre efter vi har fået sorteret omkring 500 mænd væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Betelgeuse1965 skrev, for 11 minutter siden:

Led mig belyse situationen for dig . 
de pige er en del af den baltisk organisation , det er ikke pigerne der styrer hvad der forgå . De har pimp, som har selfie af gæsterne , og sorter fra. De har afdeling i København , Odense , Århus , Koling . De er nem at genkende  , d’ers annonce indhold er den samme. Altid 2 navene , som Sweet ….. , mindlowing…..,hot…….,elegant …….,
søde pige , ægte billeder . Og for det meste gode betjening. Og ivrig pimp der vel sælge extras . 

Det har du sikkert helt ret i desværre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
gafka skrev, 1 time siden:

Det kan du ikke forvente af et andet menneske, du intet personligt forhold har til, og det er bl.a. derfor, det undrer mig, at kunder intet problem har med at stå frem med hvem de er privat, deres rigtige navn og hvor de bor; for selvom den pågældende GP, man besøger, er sød og troværdig, så kender hverken hun eller du, de andre GPer hun evt. deler infoen med, og hvad de bruger den til eller hvem de videregiver den til, eller om de bliver hackede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...