an2n 50865 Skrevet 18. Oktober, 2021 @AB455 Find dig en god barber og se, hvad han tilbyder . . . Selv bruger jeg: https://hrbarber.dk/#products 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 18. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 22 timer siden: Det lyder som om du er lidt presset. Måske en gang tantra vil hjælpe? Jo jeg føler mig presset, da jeg er ryger og efterhånden ikke velset nogen steder i dk (for ikke at nævne Verden) vi er simpelthen et folk som bare ikke er velset overhovedet og nu heller ikke på Eg og blandt Gpèr selv Teorister og fremmed af anden etnisk som laver de værste forbrydelser i dk har bedre vilkår end os, så selvfølgelig føler jeg mig presset men sådan er Verden nu til dags, så hils endelig jeres Gpèr og sig, vi ryger deltager ikke længere i konceptet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 18. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 22 timer siden: Det lyder som om du er lidt presset. Måske en gang tantra vil hjælpe? Der må man heller ikke deltage som ryger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 18. Oktober, 2021 Tv 2 skrev, 1 time siden: Jo jeg føler mig presset, da jeg er ryger og efterhånden ikke velset nogen steder i dk (for ikke at nævne Verden) vi er simpelthen et folk som bare ikke er velset overhovedet og nu heller ikke på Eg og blandt Gpèr Ok, så misforstod jeg dig, jeg troede det var mig der skulle piskes og skydes Jeg føler mig såmænd ikke afvist, men bare heller ikke overfaldet af tunge-kysse-hungrene ungmøer det står i kø for at indånde min liflige duft af skodånde Og det kan jeg sådan set godt forstå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 18. Oktober, 2021 Tag en kold tyrker. Har jeg selv gjort for år tilbage. Det er ikke så slemt som det lyder. Derefter ender kyssekøen hos dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 18. Oktober, 2021 Det er bare til at vælge: ryge eller knalde. Man kan ikke få alt her i verden. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zombie 359 Skrevet 18. Oktober, 2021 Siden jeg begyndte at gnaske fem fed hvidløg inden damebesøg, har jeg ikke hørt brok over min rygerånde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 19. Oktober, 2021 Ja, ja... Øf i bare videre. Jeg bliver en så velduftende ryger at pigerne betaler mig for et besøg :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 367 Skrevet 19. Oktober, 2021 Jeg stoppede selv med at ryge for 10+ år siden. Primært fordi det markant indsnævrede mulighederne hos det modsatte køn i det traditionelle datingparadigme. Ironisk nok er det lige omvendt med GP'er. Her oplever jeg at langt de fleste ryger, selv om der er et par undtagelser der bekræfter reglen. Så medmindre der er tale om en de få piger der ikke ryger, kan jeg ikke se det store problem. Der er masser af lækre GP'er der nyder en smøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 19. Oktober, 2021 @AB455 Respekt for du forsøger, men du kan aldrig på nogen måde løbe fra at du er ryger. Du kan ikke gøre meget andet end tage nyvasket tøj på (gælder osse din jakke) og ikke ryge på vejen til mødet – osse de andre ting du og andre har nævnt – tobakslugten sidder i øvrigt i din krop – ligesom hvis man har spist frisk hvidløg. Jeg har selv været ryger og er stoppet for omkring 10 år siden – efter nogle måneder forstod jeg hvad folk mente med rygelugt – jeg kunne pludselig lugte/mærke det hos de rygere jeg var i selskab med – den lækre kvindelige sælger på jobbet var pludselig ikke så lækker mere osv Jeg er på ingen måde pivet eller sippet – jeg har jo selv været ryger og kan på ingen måde tillade mig at kaste sten når jeg selv har boet i et glashus – gæster hos mig har lov til at ryge indendørs, sjovt nok går de fleste udendørs når de skal ryge Når jeg besøger piger i forbindelse med betalingssex er jeg osse ligeglad med om pigen er ryger – det er nok ikke det som er afgørende for et godt møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gry 308 Skrevet 19. Oktober, 2021 Jeg blander mig lige her i debatten Nikotin kan ikke kun lugtes, det kan også smages ved blowjob og omvendt, da det går i slimhinderne i hele kroppen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 19. Oktober, 2021 gry skrev, for 24 minutter siden: Jeg blander mig lige her i debatten Nikotin kan ikke kun lugtes, det kan også smages ved blowjob og omvendt, da det går i slimhinderne i hele kroppen Hvad mener du med "omvendt"? Er du helt sikker på at det ikke er noget andet du smager? Jeg må bare sige at jeg er lidt skeptisk over at det faktisk er nikotin du smager. Medmindre partneren har taget en smøg med dilleren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 19. Oktober, 2021 gry skrev, for 2 timer siden: Jeg blander mig lige her i debatten Nikotin kan ikke kun lugtes, det kan også smages ved blowjob og omvendt, da det går i slimhinderne i hele kroppen For fanden Gry, det ender jo med at jeg skal dyppes i sprit, inden et besøg Jeg vil gerne gøre hvad jeg kan inden et besøg, men det der kræver jo en kold tyrker. Jeg må samle mod. Kommer til det en dag. Heldigvis har jeg endnu ikke oplevet nogen der ikke har givet den gas ved blow PS bland dig endelig, der er jo dig der ved det bedst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 19. Oktober, 2021 mature man skrev, for 5 timer siden: Jeg har selv været ryger og er stoppet for omkring 10 år siden – efter nogle måneder forstod jeg hvad folk mente med rygelugt – jeg kunne pludselig lugte/mærke det hos de rygere jeg var i selskab med – den lækre kvindelige sælger på jobbet var pludselig ikke så lækker mere osv Jeg kan desværre godt selv huske det. Har været stoppet i en årrække, og det er lidt overvældende hvad man som ikke-ryger kan lugte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 19. Oktober, 2021 (edited) AB455 skrev, for 11 minutter siden: Jeg kan desværre godt selv huske det. Har været stoppet i en årrække, og det er lidt overvældende hvad man som ikke-ryger kan lugte. hvorfor i alverden begyndte du igen at ryge? Undskyld hvis jeg spørger for meget Redigeret 19. Oktober, 2021 af gafka Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 19. Oktober, 2021 gafka skrev, for 28 minutter siden: hvorfor i alverden begyndte du igen at ryge? Undskyld hvis jeg spørger for meget Det er ok. Livskrise i familien efterfulgt af et par stykker mere. Sådan har jeg og mine nærmeste fået lussinger af livet i en årrække. Ikke at alting bare er sort, men balancen lige frisk nok for min smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 19. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 1 minut siden: Det er ok. Livskrise i familien efterfulgt af et par stykker mere. Sådan har jeg og mine nærmeste fået lussinger af livet i en årrække. Ikke at alting bare er sort, men balancen lige frisk nok for min smag Aha. Det forklarer hvorfor. Det lyder som om at du har en god chance for at blive clean. Modsat mig som ikke har viljestyrke nok 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 19. Oktober, 2021 gry skrev, for 3 timer siden: Nikotin kan ikke kun lugtes, det kan også smages ved blowjob og omvendt, da det går i slimhinderne i hele kroppen Tvivler nu på nikotin kan lugtes, det er nok nærmere tjæren og andre ting der lugter. Damp med nikotin og uden smag lugter ikke at noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 19. Oktober, 2021 gafka skrev, for 12 minutter siden: Det lyder som om at du har en god chance for at blive clean. Modsat mig som ikke har viljestyrke nok Den del spiller jo naturligvis også ind hos undertegnede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 19. Oktober, 2021 pacer skrev, for 1 minut siden: Damp med nikotin og uden smag lugter ikke at noget. Damp tør jeg slet ikke starte på. Så kan jeg jo nærmest dampe alle steder og så får jeg sgu aldrig stopper igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 19. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 4 minutter siden: Damp tør jeg slet ikke starte på. Så kan jeg jo nærmest dampe alle steder og så får jeg sgu aldrig stopper igen Det var ingen anbefaling bare en kommentar til lugten af nikotin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 19. Oktober, 2021 Nu er jeg ikke GPer, men ikke-ryger, og at børste tænder og skylle mund er absolut ikke nok, der skal også skrabes tunge. Og så sidder lugten af tobak også i tøjet, huden og håret, og selv efter en solid omgang vask af rygeren, kan jeg tit og ofte stadigvæk ane tobakken og specielt smage den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 19. Oktober, 2021 Landsbytossen skrev, for 1 time siden: Nu er jeg ikke GPer, men ikke-ryger, og at børste tænder og skylle mund er absolut ikke nok, der skal også skrabes tunge. Og så sidder lugten af tobak også i tøjet, huden og håret, og selv efter en solid omgang vask af rygeren, kan jeg tit og ofte stadigvæk ane tobakken og specielt smage den. Jeg tør godt at vædde med dig Giv mig blot 2 timer før et GP-møde, og absolut ingen GP vil kunne vide med sikkerhed om jeg er ryger eller ej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 19. Oktober, 2021 gafka skrev, Lige nu: Jeg tør godt at vædde med dig Giv mig blot 2 timer før et GP-møde, og absolut ingen GP vil kunne vide med sikkerhed om jeg er ryger eller ej. Vi finder aldrig ud af det, for jeg har ikke i sinde at snave med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 19. Oktober, 2021 gafka skrev, for 4 minutter siden: Jeg tør godt at vædde med dig Giv mig blot 2 timer før et GP-møde, og absolut ingen GP vil kunne vide med sikkerhed om jeg er ryger eller ej. Jeg antager væddemålet. Er nyvaccineret idag, så ingen grund til angst. Men bare så du ved - jeg vil afslørre dig. Duften er en meget følsom sans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg