AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 (edited) Jeg ryger. Og nej jeg stopper ikke lige nu, men det giver mig et dilemma. For mig er franske kys en vigtig ting for helhedsoplevelsen (som også betyder meget for mig jf. tråden om Helhedsoplevelse eller...). Men jeg kan sgu godt forstå hvis man som ikke-rygende GP, ikke synes det er helt vildt rart at åbne sit eget sanseorgan, for sådan en hørm. Så mit spørgsmål er om der er andre rygere der har fundet en god måde at få bugt med det meste af sin tobaksånde, så man kan få en god oplevelse sammen? Jeg ryger naturligvis ikke lige inden jeg skal besøge en GP, tømmer gerne en skuffe fuld af mintpastiller og tager også gerne tandbørsten med, så jeg kan skrubbe bisserne grundigt i forbindelse med et dush inden et besøg. Men er det nok, eller er der andet jeg kan gøre og vil det nogensinde blive nok? Redigeret 17. Oktober, 2021 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 17. Oktober, 2021 Jeg er også en ryger. Jeg børster tænderne og bruger mundskyl lige inden jeg tager afsted hjemmefra, og ryger ikke cirka mindst en time før besøget. Anti-rygere ville nok sige til mig at det slet ikke er nok, men dem skal man ikke helt stole på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 17. Oktober, 2021 Vælg en GP som også ryger, så er problemet nok ikke så stort. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 17. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 5 timer siden: Jeg ryger naturligvis ikke lige inden jeg skal besøge en GP, tømmer gerne en skuffe fuld af mintpastiller og tager også gerne tandbørsten med, så jeg kan skrubbe bisserne grundigt i forbindelse med et dush inden et besøg. Men er det nok, eller er der andet jeg kan gøre og vil det nogensinde blive nok? Du tager sandsynligvis også helt rent tøj på umiddelbart inden besøget. Røg har det nemlig med at sætte sig markant fast i tøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 gafka skrev, for 3 timer siden: og bruger mundskyl Tak for tip. Må jeg spørge hvad du bruger, eller virker de generelt alle lige godt/skidt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 Brutus skrev, for 1 time siden: Vælg en GP som også ryger Tak, jeg har faktisk også kigget lidt efter det, og endda også leget detektiv her på eroguide, når nogen af anmeldere har beklaget sig over lugt af røg. Generelt er det bare svært at finde GP'ere der reklamerer med GFE og tungekys, som samtidig skriver at de er rygere. Det ville jo nok også skræmme en god portion potentielle kunder væk ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 Mesterjacob skrev, for 48 minutter siden: Du tager sandsynligvis også helt rent tøj på umiddelbart inden besøget. Nej men jeg smider jo klunset og tager bad hos pigen, så tænker jeg at den del af problemet er væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gafka 38 Skrevet 17. Oktober, 2021 (edited) AB455 skrev, for 53 minutter siden: Tak for tip. Må jeg spørge hvad du bruger, eller virker de generelt alle lige godt/skidt? Jeg kan bedst lide dem lavet af Colgate uden alkohol. Jeg tror de virker i længere tid. Altså friskheden i munden. Redigeret 17. Oktober, 2021 af gafka 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 17. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 8 timer siden: Jeg ryger. Og nej jeg stopper ikke lige nu, men det giver mig et dilemma. For mig er franske kys en vigtig ting for helhedsoplevelsen (som også betyder meget for mig jf. tråden om Helhedsoplevelse eller...). Men jeg kan sgu godt forstå hvis man som ikke-rygende GP, ikke synes det er helt vildt rart at åbne sit eget sanseorgan, for sådan en hørm. Så mit spørgsmål er om der er andre rygere der har fundet en god måde at få bugt med det meste af sin tobaksånde, så man kan få en god oplevelse sammen? Jeg ryger naturligvis ikke lige inden jeg skal besøge en GP, tømmer gerne en skuffe fuld af mintpastiller og tager også gerne tandbørsten med, så jeg kan skrubbe bisserne grundigt i forbindelse med et dush inden et besøg. Men er det nok, eller er der andet jeg kan gøre og vil det nogensinde blive nok? Lugten af nikotin kan du desværre ikke løbe fra eller camouflere, hvor meget du end anstrenger dig, da den sidder i ALT - herunder huden, håret, skægget, tøjet osv. Hvis ikke det er et problem for den pige, du besøger, er det vel ok, men altid gør opmærksom på at du er ryger, da det ikke er alle, der kan eller vil håndtere det Jeg har selv elskere, der ryger, uagtet jeg er ikke-ryger, men forventer så også, at de anstrenger sig lidt ekstra med både mund- og håndhygiejne, og ikke ryger og puster den sidste røg ud, lige inden de træder ind ad min dør, og det har indtil videre fungeret upåklageligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 (edited) Kun En Pige skrev, for 13 minutter siden: Lugten af nikotin kan du desværre ikke løbe fra eller camouflere, hvor meget du end anstrenger dig, da den sidder i ALT - herunder huden, håret, skægget, tøjet osv. Uh... Det er værre end jeg troede. Hud og skæg. Jeg vil gøre et større nummer ud af at skrubbe skægget også. Tak Redigeret 17. Oktober, 2021 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 17. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 3 minutter siden: Uh... Det er værre end jeg troede. Hud og skæg. Jeg vil gøre et større nummer ud af at skrubbe skægget også. Tak Velbekomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50865 Skrevet 17. Oktober, 2021 (edited) AB455 skrev, for 26 minutter siden: Uh... Det er værre end jeg troede. Hud og skæg. Jeg vil gøre et større nummer ud af at skrubbe skægget også. Tak Nok lidt langt inden et GP besøg men kan anbefale at pleje et større skæg med olier . . . https://www.saltkur.dk/behandlinger/ Redigeret 17. Oktober, 2021 af an2n Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 17. Oktober, 2021 an2n skrev, for 2 minutter siden: Nok lidt langt inden et GP besøg men kan anbefale at pleje et større skæg med olier . . . https://www.saltkur.dk/behandlinger/ JA! Især den med citrus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 an2n skrev, for 40 minutter siden: Nok lidt langt inden et GP besøg men kan anbefale at pleje et større skæg med olier . . . :) Nu er mit skæg relativt kort, så det er nok alligevel i overkanten, med mindre det kan blødgøre det lidt, så jeg kan bruge det til at pirre med, ala en fjerkost :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 40 minutter siden: an2n skrev, for 43 minutter siden: Nok lidt langt inden et GP besøg men kan anbefale at pleje et større skæg med olier . . . https://www.saltkur.dk/behandlinger/ JA! Især den med citrus Ah, nu kommer der tips og tricks :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Zero Skrevet 17. Oktober, 2021 Vil anbefale at du i første omgang søger efter én, der tilbyder de dybe intense kys og derefter tager snakken med gp'en om rygning. Røg sidder i alt, men der er efter min erfaring forskel på hvor meget røgen hænger ved. Er du fx storryger og ryger i dit hjem, således du færdes i røg hele døgnet, eller ryger med måde og det foregår udenfor. Tjek dine fingerspidser, er de små gule af nikotin, hvis ja så lugter du sikkert en del af røg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 Zero skrev, for 30 minutter siden: Vil anbefale at du i første omgang søger efter én, der tilbyder de dybe intense kys og derefter tager snakken med gp'en om rygning. Tja, det er jo nok altid godt at være helt på det rene med forholdene, så det er afklaret på forhånd. Det vil jeg gøre til mit næste besøg. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 17. Oktober, 2021 AB455 skrev, for 9 timer siden: Tak for tip. Må jeg spørge hvad du bruger, eller virker de generelt alle lige godt/skidt? Jeg bruger en stærk Dentofix Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 Mesterjacob skrev, for 1 time siden: Jeg bruger en stærk Dentofix Det håber jeg så ikke pigen gør. Hvordan skulle hun ellers få gebisset ud inden hun... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 17. Oktober, 2021 Så kom den igen, smid dog for Satan de ryger ud af Danmark, de er ganske enkelt en større trussel for Danmark end Terror, ud med dem, engang for alle, sådan nogle Svin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 17. Oktober, 2021 Tv 2 skrev, for 9 minutter siden: Så kom den igen, smid dog for Satan de ryger ud af Danmark, de er ganske enkelt en større trussel for Danmark end Terror, ud med dem, engang for alle, sådan nogle Svin Det lyder som om du er lidt presset. Måske en gang tantra vil hjælpe? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 17. Oktober, 2021 Tv 2 skrev, for 1 time siden: Så kom den igen, smid dog for Satan de ryger ud af Danmark, de er ganske enkelt en større trussel for Danmark end Terror, ud med dem, engang for alle, sådan nogle Svin I dit trusselsbillede glemte du klimatruslen, hvor bønderne synder mere end rygerne, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 18. Oktober, 2021 Jeg røg ikke i timerne op til et besøg, var grundig med tandbørsten og havde altid et frisk tyggegummi. Skriver i datid fordi jeg ikke har røget de seneste 5 uger. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3116 Skrevet 18. Oktober, 2021 pacer skrev, for 14 minutter siden: Skriver i datid fordi jeg ikke har røget de seneste 5 uger. Tillykke! Fantastisk. Jeg er misundelig kommer også selv det til en dag. Lige nu er der dog pause med at stoppe, men det holdt fem år sidste gang - og så gik de jo godt. Men tak for råd, jeg har gjort noget af det samme, men det er svært at vurdere hvordan andre oplever en. Næste gang går jeg all in, med de råd jeg har fået, hvilket vil sige: pause i god tid inden besøg; tandbørste; mundskyl; grundig vask af skæg (måske med noget citrus pleje); åbenhed over for GP inden besøget. Jeg ryger altid kun udenfor, så det dæmper det jo også lidt. Jeg tror jeg er klar til nye eventyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 18. Oktober, 2021 @AB455 Mange tak. Jeg har aldrig oplevet klager over røglugt, så hvis den har været der har den være så svag at det ikke gjorde det store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg