Hop til indhold
knallert

opslag uden navn og by

Recommended Posts

tænkte på at alle opslag uden navn og by burde slettes bare et forslag det er den eneste måde at komme de tråde til livs 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
knallert skrev, for 29 minutter siden:

tænkte på at alle opslag uden navn og by burde slettes bare et forslag det er den eneste måde at komme de tråde til livs 

Kors i hytten. Admin kommer på overarbejde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkte at dit opslag burde slettes. Vi skal sætte pris på opslag, der er faktisk for få, og hvis du skal bruge 5 sekunder på at konstatere at et opslag ikke handler om dit lokalområde, så overlever du det nok. 

  • Synes godt om 1
  • Tak 3
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 1 minut siden:

Tænkte at dit opslag burde slettes. Vi skal sætte pris på opslag, der er faktisk for få, og hvis du skal bruge 5 sekunder på at konstatere at et opslag ikke handler om dit lokalområde, så overlever du det nok. 

Så du mener åbenbart, at der skal skides på EG's vejledning, som siger pigens navn og by. :angry:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad i alverden er du så vred over ? Det er helt uden for proportioner. Ny anmeldere bliver svinet til med al det crap. Er du ikke interesseret i et EG, der også tiltrækker ny brugere ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, 1 time siden:

tænkte på at alle opslag uden navn og by burde slettes bare et forslag det er den eneste måde at komme de tråde til livs 

God ide 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, 1 time siden:

tænkte på at alle opslag uden navn og by burde slettes bare et forslag det er den eneste måde at komme de tråde til livs 

Kære @knallert :):)

Hvor må det være skønt for dig at være så korrekt !! - -  har du overhovedet ingen tolerance overfor andre mennesker!?!?!?   

Du har været herinde vist fra EG fødsel, så ved du også at medlemmer fragår og nye kommer til - for det er jo nødvendigt ellers dør EG

Jeg har da selv lagt mærke at nye medlemmer ikke har orienteret sig helt eller slet ikke i EG´s §§ love - herunder det du harcelerer over. 

Helt nye medlemmer kan pga det du harcelerer over blive udsat for den største verbale spand lort herinde fra i deres liv, - - -  og det er sgu unfair. De skal hjælpes i gang og i en ordentlig tone.

Det sker også at nyere - erfarne medlemmer glemmer det du harcelerer over - og det kan også ende ud i en verbal spand lort, ikke nødvendigvis fra dig selvfølgelig, - - der mange andre mulige.

Tæl til 10 eller måske 20 før  - - - - 

- - - - - -har du noget at tilføje knallert:) ????

Mange hilsner

Nye tider

Redigeret af Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, 1 time siden:

tænkte på at alle opslag uden navn og by burde slettes bare et forslag det er den eneste måde at komme de tråde til livs 

Knald en dejlig pige og kom videre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 18 minutter siden:

Så du mener åbenbart, at der skal skides på EG's vejledning, som siger pigens navn og by. :angry:

 

- -  jøsses

Der skal ikke skides på EG´s regler; men for alle mennesker kan der ske fejl.

Du har aldrig lavet en fejl herinde på EG vel ???  :):):)

Mvh

N t

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dr. Duck skrev, for 37 minutter siden:

Tænkte at dit opslag burde slettes. Vi skal sætte pris på opslag, der er faktisk for få, og hvis du skal bruge 5 sekunder på at konstatere at et opslag ikke handler om dit lokalområde, så overlever du det nok. 

ja hvis det så kun var et enkelt. men der er mange

Del dette indlæg


Link til indlæg
knallert skrev, for 2 timer siden:

tænkte på at alle opslag uden navn og by burde slettes bare et forslag det er den eneste måde at komme de tråde til livs 

Ja, det er sat’me en go’ ide…..

Jeg foreslår at du får noget andet, og mere vigtigt at gå op i.

Måske evnen til at sætte punktummer i en tekst var noget??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige til orientering til alle her på lille EG:

For et års tid siden (eller var det 2 år) skrev en af de grønne følgende frit efter min hukommelse: Halvdelen af de indlæg der skal flyttes kommer fra erfarne brugere.

Tyg lige en kende på det.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt så dramatisk tænker jeg ikke det er nødvendigt at fare frem. Vi ved jo alle at den første gang,  kan være den sværeste ;)

Jeg vil der i mod komme med et forslag til @Administrator om at der bliver sendt en venlig velkomst mail til alle nye bruger, hvor man blive orienteret om at der bør skrives pigens navn og by i overskriften. 

 

Venlig hilsen 

lille_peter 

image.png.addb8a0ded5683294a3d2dd1b4685be4.png

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 1 time siden:

Bare lige til orientering til alle her på lille EG:

For et års tid siden (eller var det 2 år) skrev en af de grønne følgende frit efter min hukommelse: Halvdelen af de indlæg der skal flyttes kommer fra erfarne brugere.

Tyg lige en kende på det.  ;)

Jeg har for at undgå meget af roderiet med forkert anbragte indlæg, ad flere omgange foreslået at forminske antallet af de mange kategorier ved at slå anmeldelser og efterlysninger sammen, da en efterlysning ofte ender i en anmeldelse og derfor egentlig burde flyttes til anmeldelser - men det har desværre ikke fundet den større lydhørhed hos admin.

Ingen tvivl om at enkelte indlæg straks burde slettes eller returneres til afsenderen - især dem med: "Hvem kender hende her?", da sådanne indlæg er en deprauvering af de få piger, der endelig har taget mod til sig og givet sig ud i erhvervet som glædespige!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Knald en dejlig pige og kom videre. 

 

knallert skrev, for 2 timer siden:

har jeg lige gjort 

 

knallert skrev, for 2 timer siden:

ja hvis det så kun var et enkelt. men der er mange

Knald mange piger og kom videre? 

:P

/North

PS, når jeg bliver træt af at læse opslag uden navn og/eller by, så springer jeg dem bare over. 

Redigeret af North
PS tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
North skrev, for 7 minutter siden:

 

Kunne være en mulighed og derved at sortere div fra og nøjes med at læse hvad der er relevant ? :P

Knald mange piger og kom videre? 

:P

/North

PS, når jeg bliver træt af at læse opslag uden navn og/eller by, så springer jeg dem bare over. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...