Lunden 8 Skrevet 16. Oktober, 2021 (edited) Jeg har haft den udsøgte fornøjelse at have en hel dejlig time sammen med Tantra Jane fra Fredericia. ( https://annoncelight.dk/showad/322792 ) Der blev booket en tid dagen før via sms. Klar og god kommunikation på engelsk, så ingenting der. Tiden blev booket, og vi fik lige vekslet lidt info om hvad der skulle foregå. Dagen kom hvor jeg skulle besøge hende, og jeg fandt nem parkering tæt på. Hen til den aftalte adresse med mig, og så sendte jeg en SMS til hende, at jeg var der. Så fik jeg den sidste anvisning om hvor det var. Stort set ved siden af den aftalte adresse - ingen problem! Jeg blev mødt af en sød og imødekommende Jane, som allerede fra det første sekund begynde at smalltalke. Jeg blev ledt ind i værelset, og blev spurgt om jeg havde brug for et bad, det ville jeg gerne, for at være sikker på at alt var “good to go”. Efter et hurtigt bad, gik jeg ind i værelset, hvor jeg blev bedt om at lægge mig på ryggen, imens tog hun sin morgenkåbe af, så vi begge var helt nøgne. Der kunne man lige få et smugkig på hendes ellers så flotte krop. Veltrænet og et par perfekte silikone bryster som struttede. Imens jeg lagde mig tilrette begyndte hun at smøre mig ind i olie, imens vi snakkede lidt, for at løsne stemningen op. Jeg vil ikke komme ind på hele massagen, da den sikkert varierer fra gang til gang. Men jeg kan sige så meget, at hele hendes krop blev brugt under massagen, og man kunne sagtens mærke hendes lækre krop, bryster og fisse glide rundt på kroppen af en. Der går ikke 1 minut imellem at ens boller eller pik bliver berørt. Så var det tid til at komme om på ryggen, her kunne man virkelig få et dejlig kig på hendes krop, og smukke ansigt. Vi havde nogle gode dybe blikke, imens hun masserede mig og mine ædlere dele. Jeg brugt mine hænder rundt omkring på hendes fantastiske krop, og fik i den grad kærtegnet hendes bryster og fisse, hvilket det lød til at hun nød. Det hele sluttede med en dejlig udløsning. Derefter lå vi og småsnakkede, imens jeg fik lidt kærligt massage på arme og hænder, imens jeg kunne nusse hende også. Jeg kan derfor anbefale Jane 100% - Virkelig en sympatisk og fantastisk kvinde, som virkelig kan hendes kram. Massage: 10/10 Personlighed: 10/10 Udseende: 10/10 Klart et besøg værd! Redigeret 16. Oktober, 2021 af Lunden 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rumme 40 Skrevet 16. Oktober, 2021 (edited) Jeg fik den kæmpe fornøjelse at møde Jane i går, jeg var lidt skeptisk ang. Det her tantra univers, men efter jeg har været nede med stress og begyndt at arbejde med mig selv, tænkte jeg at måske at det her tantra kunne hjælpe mig med at kigge indad, og lære at hvile i mig selv. Det snakker Jane og jeg lidt om, og hold da op en varm, sød og klog person hun er, hun får sig til at føle sig helt tryg og forstået. Efter et hurtig bad lagde jeg ind i hendes seng på maven, hun smed morgenkåben og begyndte at massager mig roligt med den varme olie, fuck hvor var det godt, jeg havde lukket øjnene så jeg rigtig kunne nyde det og mærke hvordan hun brugte sin krop til at massager med, dog kunne det være lidt svært at holde øjnene lukket når hun kom tæt med sine bryster eller yoni, så havde hele bagsiden fået en tur, hun spurgte om jeg ville vende mig, så begyndt hun på forsiden da hun kom til lingam massage spurgte hun om det var i orden, og selvfølgelig var det det, hun tog mine hænder og lagde dem på sin krop, så hun også kunne nyde lidt berøring, hvor er det frækt at ligge og smelt sammen og nyde hinanden (ikke sex). Det eneste jeg kan sige negativt, det er at jeg bestilte at for lidt tid (45min.) Om Jeg kommer til at besøge hende igen? Ja mange gange endnu. Om jeg vil anbefale hende? Nej for jeg vil gerne have hende for mig selv. Det er gas, et kæmpe JA, for hun er en gave til de mænd der vil sætte pris på hende. Stedet? Rigtig godt og der er en p-plads tæt på Kæmpe knus til Jane fra elektrikeren Redigeret 16. Oktober, 2021 af rumme 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 18. Oktober, 2021 Jeg kan helt sikkert bekræfte. Det er altid en fornøjelse at besøge Jane. Hun er helt klart nummer et på min liste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 18. Oktober, 2021 (edited) Jane - Jane åh Jane. kommer du snart til Aalborg igen? Redigeret 18. Oktober, 2021 af deralte stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super Fyr 7 Skrevet 29. Oktober, 2021 Jeg fik lige 45 minutter i himmeriget her til morgen! Det var min erotiske tantra debut. Super frækt og super lækkert. Desværre, så ville Jane ikke giftes med mig. Det var da ellers et forsøg værd Der var (selvfølgelig) ingen sex, men masser af berøring begge veje. Change for gentagelse? 100% sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 31. Oktober, 2021 Fuldstændig enig - Jane er savnet i Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 184 Skrevet 2. November, 2021 Også meget savnet i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugardupper 0 Skrevet 10. Februar, 2022 Hej er der nogen der ved hvor man kan finde Jane nu?? Kan ikke finde hende på annoncelight mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg