Hop til indhold
Guest Brug Min Q Aalborg

Tirsdag d.19.10.21 kl. 15.00: 24-årige Line er klar til voksne mænd på 35 år eller ældre i Video6s Dark Room

Recommended Posts

Guest Brug Min Q Aalborg

Tirsdag d.19.10.21 kl. 15.00: 24-årige Line er klar til voksne mænd på 35 år eller ældre i Video6s Dark Room

Få en fræk start på efterårsferien ved at bruge Aalborgs frækkeste (og billigste) tøs.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Hvornår: Aalborg tirsdag d. 19.10.21 kl. 15.00

Hvor: Det koster 80 kr. for entré i Video6 og adressen er Fyensgade 62, 9000, Aalborg. Med i entréprisen medfølger 1 stk gummi.

Det er frivilligt om man vil bruge gummi, så længe man er sund og rask.

Hvad skal der ske:

Line bliver placeret på briksen i dark room, hvorefter der er frit lejde til at omringe, befamle, kysse, mundkneppe, sutte på hendes bryster, bolle og bruge hende som I ønsker. Når man er sprøjtet eller har brug for en pause, så forlader man kabinen, så andre kan komme til.

Hun tænder på mænd der tager initiativ og får hende godt brugt.

Få hende ned at ligge og begynd at bolle hende.

Kvælertag og fiksering af hænder er tilladt dog uden at det bliver for hårdt.

Dybe tungekys ok.

Sperm hende i munden eller oppe i hende.

Hvorfor dark room:

Fræk sanselig oplevelse i mørket (Line har dog muligvis et par djævlehorn på med lys i, så I kan se bare lidt - det er jo halloween).

Større diskretion.

Krav for at deltage:

35 år eller ældre.

Heteroseksuel.

Velsoigneret, rask og med pli. Man sprøjter én gang og lader andre komme til.

Vigtigt at du tænder på gangbangs.

Grundig analsex - dog skal der bruges godt med glidecreme og pikken skal vaskes inden man skifter hul.

Minimal snak.

Om Line:

Submissiv dygtig pige.

Dansk.

24 år.

Ikke-ryger.

178 cm.

75 kg ca. med kvindelige former,

Brunette.

Feminin.

"Naboens datter".

Gode faste nødder.

Tilmelding:

Tilmeld dig ved at sende en personlig besked. Der skal være mindst 5 tilmeldte før vi afholder arrangementet. Vi bekræfter endeligt senest 2 timer før start. Hvis ikke der står *Aflyst*, så kommer vi.

Ses vi til et frækt arrangement?

PS! Del gerne opslaget på andre relevante sites.

2.JPG

4.JPG

Redigeret af Brug Min Q Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jeg kommer. Men min anbefaling er , at det ikke sker i dark room. Der er alt for varmt og umuligt at se en disse (læs fisse). Så man kan ikke se pigen.

Men det er selvfølgelig jeres beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Brug Min Q Aalborg skrev, for 4 timer siden:

Fedt! Er der ikke flere der vil med? :)

Kommer i ikke til kbh en dag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brug Min Q Aalborg
Anders-and skrev, Lige nu:

Kommer i ikke til kbh en dag ?

Jo, det håber jeg da :) Vil gerne se hvilke klubber der er derovre og se Line blive godt sprøjtet til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Brug Min Q Aalborg skrev, for 1 minut siden:

Jo, det håber jeg da :) Vil gerne se hvilke klubber der er derovre og se Line blive godt sprøjtet til ;)

Tror i bliver taget godt imod :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

kan desværre kun give Helge N ret

Dark room er mørk som det mørkeste mørke, umuligt at se noget som helst, vil klart fortrække hvis det holdes i et andet rum

ellers flinke mennesker og fin pige, så man kan ikke tillade sig at brokke sig

 

så jeg vil gerne komme igen, hvis bare der er lidt lys 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brug Min Q Aalborg skrev, for 20 timer siden:

Fedt! Er der ikke flere der vil med? :)

Jeg vil gerne gerne   jer i Aalborg  men  i vil  ikke på en onsdag eftermiddag eller en   torsdag  formiddag  og jeg sprger om  hvor smider man tøj  inde i et mørkt  rum ?  og hvad med at lige for pikken rengjort er der et toilet der i den    kælder ?   Deltager du  Mr. Shadow  i  legen ?

Håber at vi  vil  ses   snart 

Den  modne glatbarbere mand  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2

Jeg mener også som Grå, at i planlægger på en Onsdag eller Torsdag hvor det passer os bedst og hvor F smider man tøjet? Vil jo gerne komme hjem i det samme tøj som jeg havde på ved ankomst, hvordan ved jeg overhovedet ellers jeg deltog :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tv 2 skrev, for 13 timer siden:

Jeg mener også som Grå, at i planlægger på en Onsdag eller Torsdag hvor det passer os bedst og hvor F smider man tøjet? Vil jo gerne komme hjem i det samme tøj som jeg havde på ved ankomst, hvordan ved jeg overhovedet ellers jeg deltog :rolleyes:

Forstår godt hvis arrangørene bliver lidt træt af det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
MisterX skrev, for 1 time siden:

Det skal da være i et rum, hvor man kan se den flotte pige blive brugt ;) - Ellers er det da ikke noget ved :) 

Jeg tror da i er velkommen til ikke at dukke op. Nu er det jo sådan det er. Så kan man accepterer betingelserne eller blive væk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinas mand skrev, for 48 minutter siden:

Jeg tror da i er velkommen til ikke at dukke op. Nu er det jo sådan det er. Så kan man accepterer betingelserne eller blive væk. 

Bare rolig. Jeg kommer ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tv 2
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Forstår godt hvis arrangørene bliver lidt træt af det...

Der kunne måske forekomme lidt abe eller ironi i min tekst, beklager :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helge N skrev, den 18.10.2021 at 14:47:

Jo jeg kommer. Men min anbefaling er , at det ikke sker i dark room. Der er alt for varmt og umuligt at se en disse (læs fisse). Så man kan ikke se pigen.

Jeg kommer hverken på den ene eller anden måde, hvis det er Dark Room eller meget dunkel belysning, da det siger mig absolut nada - kun hvis det er sammen med den eneste ene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brug Min Q Aalborg skrev, den 16.10.2021 at 07:56:

Tirsdag d.19.10.21 kl. 15.00: 24-årige Line er klar til voksne mænd på 35 år eller ældre i Video6s Dark Room

Få en fræk start på efterårsferien ved at bruge Aalborgs frækkeste (og billigste) tøs.

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Hvornår: Aalborg tirsdag d. 19.10.21 kl. 15.00

Hvor: Det koster 80 kr. for entré i Video6 og adressen er Fyensgade 62, 9000, Aalborg. Med i entréprisen medfølger 1 stk gummi.

Det er frivilligt om man vil bruge gummi, så længe man er sund og rask.

Hvad skal der ske:

Line bliver placeret på briksen i dark room, hvorefter der er frit lejde til at omringe, befamle, kysse, mundkneppe, sutte på hendes bryster, bolle og bruge hende som I ønsker. Når man er sprøjtet eller har brug for en pause, så forlader man kabinen, så andre kan komme til.

Hun tænder på mænd der tager initiativ og får hende godt brugt.

Få hende ned at ligge og begynd at bolle hende.

Kvælertag og fiksering af hænder er tilladt dog uden at det bliver for hårdt.

Dybe tungekys ok.

Sperm hende i munden eller oppe i hende.

Hvorfor dark room:

Fræk sanselig oplevelse i mørket (Line har dog muligvis et par djævlehorn på med lys i, så I kan se bare lidt - det er jo halloween).

Større diskretion.

Krav for at deltage:

35 år eller ældre.

Heteroseksuel.

Velsoigneret, rask og med pli. Man sprøjter én gang og lader andre komme til.

Vigtigt at du tænder på gangbangs.

Grundig analsex - dog skal der bruges godt med glidecreme og pikken skal vaskes inden man skifter hul.

Minimal snak.

Om Line:

Submissiv dygtig pige.

Dansk.

24 år.

Ikke-ryger.

178 cm.

75 kg ca. med kvindelige former,

Brunette.

Feminin.

"Naboens datter".

Gode faste nødder.

Tilmelding:

Tilmeld dig ved at sende en personlig besked. Der skal være mindst 5 tilmeldte før vi afholder arrangementet. Vi bekræfter endeligt senest 2 timer før start. Hvis ikke der står *Aflyst*, så kommer vi.

Ses vi til et frækt arrangement?

PS! Del gerne opslaget på andre relevante sites.

2.JPG

4.JPG

Arghhh hvorfor har jeg ikke været på Eroguide i over en uge. Det er jo lige til at tude over :cry::(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes egentligt at jeres arrangementer var ret så frække til at starte med men efterhånden er de sku gået hen og blevet rigtig skidt og egentlig skadelige for Aalborgs swingermiljø

synes simpelthen at det er så tankeløst og grotesk at lade fuldstændigt fremmede mænd komme og tømme deres pikke i hende i flæng i aner ikke hvad de fejler eller ikke fejler og nu er det jo ved at være ret tit i holder gangbangs der er åbne for alle der har lyst til at lege med deres sundhed men det er så hvad det er men tænk nu på at en del af de mænd der har pikken i Line også kommer andre steder som eclaire og joys osv og desværre tænker jeg ikke at de går ud og får taget en test efter at have været en tur på Line 

tænk jer nu om

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...