Rejsenetværk 9729 Skrevet 15. Oktober, 2021 Hvorfor er emoji's forbudte på Eroguide.dk ? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2414 Skrevet 16. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden: Hvorfor er emoji's forbudte på Eroguide.dk ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 16. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden: Hvorfor er emoji's forbudte på Eroguide.dk ? Venlig hilsen Rejsenetværk Den må forklares lidt mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 16. Oktober, 2021 Tak Jeg oplever bare at jeg får meddelelsen i rødt, at jeg ikke kan oprette med emojis, og når jeg fjerner det igen, så kan jeg god. The value entered includes a character that is not allowed such as an Emoji. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 16. Oktober, 2021 Rejsenetværk skrev, 1 time siden: Tak Jeg oplever bare at jeg får meddelelsen i rødt, at jeg ikke kan oprette med emojis, og når jeg fjerner det igen, så kan jeg god. The value entered includes a character that is not allowed such as an Emoji. Venlig hilsen Rejsenetværk Du skal bruge de “indbyggede” emojis, hvis du bruger den fra din telefon/pad, så får du den fejl du nævner. Du finder de indbyggede i værktøjslinjen hvor du skriver teksten.. /North 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 16. Oktober, 2021 Man kunne dog godt ønske sig nogle med flag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 22. December, 2021 Ja jeg har også problemer med emojis (også de indbyggede) og hvis beskederne, jeg vil sende, er mere end nogle få sætninger. Grrr fnys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000SD 20 Skrevet 9. Februar, 2022 Ville personligt hellere bruge de indbyggede på telefonen, der er så mange flere, og virker langt mere naturligt at bruge, istedet for at skulle klikke rundt på knapper i den her tekst editor, burde være ligetil at få til at virke, er jo bare alm utf8 tegnsæt (som det forhåbentligt bliver gemt i databasen som). Plus de vil se mere native ud, på henholdsvis iphone/android/pc. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg