Hop til indhold
AalborgR

Advarsel! Emmaswetty Jylland

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/329141

Har haft en rigtig ubehagelig oplevelse med den her profil. 
Kontakter vedkommende på den oplyste snapchat. 
Vi aftaler ydelse og pris. I den forbindelse vil hun gerne have 200kr til transport som jeg sender via mobilepay (ja ved det godt - ikke betale forud og alt det der, men tænkte det var meget rimeligt da der er en times kørsel)

Tager et screenshot af samtalen. Da hun spørger hvorfor, svarer jeg at det er min garanti og jeg selvfølgelig sletter det ved ankomst. 
Jeg tilbyder også at hun kan returnere de 200kr. 
Her vender hun så på en tallerken. Hun påstår nu at hun er mindreårig og vil anmelde mig. 
Jeg siger at det skal hun være velkommen til da jeg jo har screenshot af samtalen. 
Så hører jeg ikke mere fra hende. 

Har af princip anmeldt hende for svindel - ikke at jeg forventer de gør en masse ved det for 200kr Men med annoncen på annoncelight kunne det tænkes at der var flere der er blevet scammet og der måske på sigt er nok til at der rejses en sag. 
Har også anmeldt annoncen til annoncelight.dk 

Pas på jer selv derude og vær god ved de ærlige og gode gp’er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest issen

Det sku efterhånden ved at være Hjallerup marked. Med alle de falsk billed og fup annonce 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgR skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/329141

Har haft en rigtig ubehagelig oplevelse med den her profil. 
Kontakter vedkommende på den oplyste snapchat. 
Vi aftaler ydelse og pris. I den forbindelse vil hun gerne have 200kr til transport som jeg sender via mobilepay (ja ved det godt - ikke betale forud og alt det der, men tænkte det var meget rimeligt da der er en times kørsel)

Tager et screenshot af samtalen. Da hun spørger hvorfor, svarer jeg at det er min garanti og jeg selvfølgelig sletter det ved ankomst. 
Jeg tilbyder også at hun kan returnere de 200kr. 
Her vender hun så på en tallerken. Hun påstår nu at hun er mindreårig og vil anmelde mig. 
Jeg siger at det skal hun være velkommen til da jeg jo har screenshot af samtalen. 
Så hører jeg ikke mere fra hende. 

Har af princip anmeldt hende for svindel - ikke at jeg forventer de gør en masse ved det for 200kr Men med annoncen på annoncelight kunne det tænkes at der var flere der er blevet scammet og der måske på sigt er nok til at der rejses en sag. 
Har også anmeldt annoncen til annoncelight.dk 

Pas på jer selv derude og vær god ved de ærlige og gode gp’er. 

Annoncen er væk allerede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blot til info er der dusinvis af instruktions-manualer på ungdommelige kanaler som fx TikTok om måder at snyde godtroende fjolser (læs: liderlige mænd) på. Lidt til transport eller tlf-lader er væk eller har ingen penge til mad i dag (find selv på flere). Og der vil ALTID være nye mænd, der lige slukket øverste etages lampe en stund og tænker med den mellem benene. Fint at advare og anmelde. Så længe der findes liderlige mænd, ændrer dette sig ikke. Har ikke lige kuglerammen ved hånden men 7-10-12-15 x 200 på en uge/måned er dog også lidt håndører til en arbejdsløs/su-trunte…..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...