Hop til indhold
Guest Kun En Pige

Helhedsoplevelse eller...

Recommended Posts

Guest Kun En Pige

...ren fysisk forløsning?

Når nu I mænner drager ud på jeres narrestregetogter, hvilken oplevelse er det så, I søger?

Er det helhedsoplevelsen, hvor sind, krop og sjæl bliver forløst i én stor og lidenskabelig sammensmeltning, eller det det mere den rent fysiske forløsning, i form af blot udløsning/orgasme, hvor I primært har fokus på egen nydelse?

Selv er jeg udelukkende til helhedsoplevelsen, medmindre det er med en, jeg kender godt, for der kan en ren fysisk forløsning også føles fantastisk;) 

Vigtigst er dog, at jeg kan MÆRKE nærværet fra den mand eller kvinde, som jeg hengiver mig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Klart helhedsoplevelsen. 

For mit vedkommende giver 15 eller 30 minutter ingen mening i forhold til det jeg søger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det sådan at jeg åbenbart meget sjældent får egentlig udløsning når jeg er ude på sjov. Til gengæld nyder jeg så mange andre ting. På de søde, blide GFE besøg er der hud mod hud følelsen, pigens duft og smag, hendes skønhed og nærværet imellem os og følelsen af hendes krop i mine håndflader. Det giver en helt berusende følelse bagefter. På de mere hårde besøg jeg har været på har det gerne været følelsen af grænseoverskridelse, spænding og frækhed der har fyldt. Det er utroligt hvad man kan sammen to mennesker der lige har mødt hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gode emner du tager op.

For mig er det klart helhedsoplevelsen.
Jeg har lidt svært ved at nå den, af forskellige grunde.
Men det er en stor hjælp hvis jeg kan skrive med pigen før, og også lidt, efter.
Jeg er meget nysgerrig omkring og pirret af, kvinder og deres seksualitet.
Så jeg er ikke udtalt monogam ... 

Og så oplever jeg tit 'i tilbageblik', nyder besøget ved at tænke tilbage, og fantasere om pigen ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg har aldrig fået under 2timer, og det er en oplevelse jeg søger.

det er ikke sex eller en udløsning som er det vigtige, det kommer faktisk et stykke nede på listen, men derimod, noget på et lidt andet plan, og meget gerne til gensidig fornøjelse. Har oplevet rigtig Tantra, og opnået at få orgasmer, hvilket ikke kan sammenlignes med udløsning, det er meget bedre og en mere intens oplevelse. Har endnu til gode at få en udløsning under Tantra, selv om det har været tæt på, men har underligt nok heller ikke savnet den.

jeg vil gerne at vi begge får noget ud af det, det er ikke altid det er muligt, men det er mit mål. 
sex og kærlighed får jeg hjemme, men vil gerne have noget der i øjeblikket ligner kærlighed, selv om det kun er flygtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har det sådan at jeg åbenbart meget sjældent får egentlig udløsning når jeg er ude på sjov. Til gengæld nyder jeg så mange andre ting. På de søde, blide GFE besøg er der hud mod hud følelsen, pigens duft og smag, hendes skønhed og nærværet imellem os og følelsen af hendes krop i mine håndflader.
.....
Det er utroligt hvad man kan sammen to mennesker der lige har mødt hinanden.

Rigtig godt skrevet. Enig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søger to forskellige slags oplevelser:

1) fyre klatten af i en lækker ung babe
2) blive rørt ved af en kvinde - bruger typisk thaimassage til dette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Lauersen skrev, for 48 minutter siden:

Jeg har det sådan at jeg åbenbart meget sjældent får egentlig udløsning når jeg er ude på sjov. Til gengæld nyder jeg så mange andre ting. På de søde, blide GFE besøg er der hud mod hud følelsen, pigens duft og smag, hendes skønhed og nærværet imellem os og følelsen af hendes krop i mine håndflader. Det giver en helt berusende følelse bagefter. På de mere hårde besøg jeg har været på har det gerne været følelsen af grænseoverskridelse, spænding og frækhed der har fyldt. Det er utroligt hvad man kan sammen to mennesker der lige har mødt hinanden.

Fantastisk og nærværende formuleret! Fik helt kuldegysninger, da jeg læste dit skriv, for JA..!...det kan nemlig være helt magisk, hvad to, overfor hinanden nye, mennesker kan skabe sammen af lidenskab på relativ kort tid, hvis blot tilliden og lysten til hengivenhed er tilstede.

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
sneræven skrev, for 48 minutter siden:

Gode emner du tager op.

For mig er det klart helhedsoplevelsen.
Jeg har lidt svært ved at nå den, af forskellige grunde.
Men det er en stor hjælp hvis jeg kan skrive med pigen før, og også lidt, efter.
Jeg er meget nysgerrig omkring og pirret af, kvinder og deres seksualitet.
Så jeg er ikke udtalt monogam ... 

Og så oplever jeg tit 'i tilbageblik', nyder besøget ved at tænke tilbage, og fantasere om pigen ... 

Ja, der kan være mange barrierer, der forhindrer en i at opnå det, man måske gerne vil, hvorfor det er så vigtigt at sænke forventningerne - ikke mindst til sig selv. På den måde bliver "eventyret" også langt mere ægte. To mennesker der mødes, og skaber vejen sammen, imens de går den...

Tilbageblikkene kan jeg også nikke genkendende til;)

Redigeret af Kun En Pige

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Grydeskeen skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har aldrig fået under 2timer, og det er en oplevelse jeg søger.

det er ikke sex eller en udløsning som er det vigtige, det kommer faktisk et stykke nede på listen, men derimod, noget på et lidt andet plan, og meget gerne til gensidig fornøjelse. Har oplevet rigtig Tantra, og opnået at få orgasmer, hvilket ikke kan sammenlignes med udløsning, det er meget bedre og en mere intens oplevelse. Har endnu til gode at få en udløsning under Tantra, selv om det har været tæt på, men har underligt nok heller ikke savnet den.

jeg vil gerne at vi begge får noget ud af det, det er ikke altid det er muligt, men det er mit mål. 
sex og kærlighed får jeg hjemme, men vil gerne have noget der i øjeblikket ligner kærlighed, selv om det kun er flygtigt.

God tid er også lige mig. Tid til det hele...

Den gensidige forkælelse er også det, jeg fungerer bedst med - at give mig hen og lade ham tage for sig af lidenskabens retter.

Kender godt en del til Tantra, da jeg dyrkede det meget en overgang. Det er noget ganske spirituelt og særligt. Kraften i Tantra kan være voldsom og oplysende på flere niveauer.

Og du har ret. Købesex er ikke kærlighed, og dog, for kærlighed har jo mange ansigter, og kan derved også udtrykkes på mange forskellige måder - apropos Tantra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, 1 time siden:

Når nu I mænner drager ud på jeres narrestregetogter, hvilken oplevelse er det så, I søger?

Er det helhedsoplevelsen, hvor sind, krop og sjæl bliver forløst i én stor og lidenskabelig sammensmeltning, eller det det mere den rent fysiske forløsning, i form af blot udløsning/orgasme, hvor I primært har fokus på egen nydelse?

Selv er jeg udelukkende til helhedsoplevelsen, medmindre det er med en, jeg kender godt, for der kan en ren fysisk forløsning også føles fantastisk;) 

Vigtigst er dog, at jeg kan MÆRKE nærværet fra den mand eller kvinde, som jeg hengiver mig til.

Helheden tak. Jeg er vild med at gøre pigen fræk og glad. Så bliver jeg det også selv. 

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 21 minutter siden:

Helheden tak. Jeg er vild med at gøre pigen fræk og glad. Så bliver jeg det også selv. 

Kram fra Mr. Sensual

Selv tak;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 2 timer siden:

Jeg har endnu til gode at have min første oplevelse med en GP.

Udløsning kan jeg selv klare, så jeg vil helt klart gå efter helheden.

Det tænder mig at se og mærke at pigen også nyder det. Nærværende sex, med øjenkontakt og dybe frække kys er et must for mig. Og så ligger der også helt klart et element af fantasi over det. Altså at udleve nogle af de gemte "hemmelige" fantasier jeg går rundt med. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så klart helhedsoplevelsen . . . Det er et totalt turn off, når pigen blot ligger som en lolitadukke . . . :( 

Så er det sjovere, når man mærker/føler, at de rigtige knapper rammes hos pigen, og følelserne får frit løb . . . :P  Har nået den alder, hvor 3 ryk og 1 aflevering ikke længere fungerer - Vil hellere bruge den tid det tager, og så kan man jo ligeså godt nyde at give nydelse . . :P 

Var på et tidspunkt sammen med en GP, der efterfølgende undskyldte, at hun havde sprøjtet mig i øjet under oral “Jeg plejer ikke at gøre dette - MEN det skete altså bare . . . “ DET var ren nydelse . . . :D 

Nyder da også hudkontakt under thai massage, men vælger sjældent “ekstra”, da jeg ikke gider glidecreme og fakeorgasmer . . . :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt klart helhedsoplevelsen.

Jeg besøger aldrig en glædespige for kun at få udløsning, sædafgang eller orgasme, så kan man lige så godt blive hjemme. Jeg er ligeglad med, om jeg får udløsning. Det  er  ikke vigtigt.

Jeg søger altid nærhed, intim samvær, kys og kram til glæde for mig og forhåbentlig også for glædespigen. Jeg søger kort sagt nærhed og blidhed og mærke en kvindes krop mod min og det giver mig glæde, når jeg er single, at være tæt på en pige, lugte hendes hår og krop. Inden et besøg, kan jeg godt bruge noget tid i bad vaske mig, trække forhuden tilbage og vaske mig der, så jeg føler mig lækker og klar til en god oplevelse.

Jeg er der altid mindst en time og jeg kan godt gå super glad hjem efter ét besøg hos en glædespige, selvom jeg ikke har fået udløsning. Det er ikke vigtigt for mig. Jeg håber også, at glædespigen har haft en god oplevelse ved at være sammen med mig og har nydt mit selskab. Om glædespige, så har nydt samværet med mig er så en anden  sag, men det er klart mit håb  at det  også  har været  en  god  oplevelse  for  hende. Søger aldrig kun min egen nydelse, så for mig ligger et besøg hos en glædespige ved helhedsoplevelsen.

Redigeret af Kristianv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. T skrev, 1 time siden:

Jeg har endnu til gode at have min første oplevelse med en GP.

Udløsning kan jeg selv klare, så jeg vil helt klart gå efter helheden.

Det tænder mig at se og mærke at pigen også nyder det. Nærværende sex, med øjenkontakt og dybe frække kys er et must for mig. Og så ligger der også helt klart et element af fantasi over det. Altså at udleve nogle af de gemte "hemmelige" fantasier jeg går rundt med. ;)

Uha, det er en spændende ubetrådt sti, du vover dig ud på;)

Heldigvis er der masser af piger, der tilbyder netop det, du søger, og jeg ønsker dig pøj, pøj med rejsen dertil:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
an2n skrev, for 49 minutter siden:

Så klart helhedsoplevelsen . . . Det er et totalt turn off, når pigen blot ligger som en lolitadukke . . . :( 

Så er det sjovere, når man mærker/føler, at de rigtige knapper rammes hos pigen, og følelserne får frit løb . . . :P  Har nået den alder, hvor 3 ryk og 1 aflevering ikke længere fungerer - Vil hellere bruge den tid det tager, og så kan man jo ligeså godt nyde at give nydelse . . :P 

Var på et tidspunkt sammen med en GP, der efterfølgende undskyldte, at hun havde sprøjtet mig i øjet under oral “Jeg plejer ikke at gøre dette - MEN det skete altså bare . . . “ DET var ren nydelse . . . :D 

Nyder da også hudkontakt under thai massage, men vælger sjældent “ekstra”, da jeg ikke gider glidecreme og fakeorgasmer . . . :( 

Enig! En fælles dans ud i nydelsens mægtige univers;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Kun En Pige skrev, for 2 timer siden:

Selv tak;)

Hej igen,

For få timer siden havde jeg netop sådan en "helhedsoplevelse" med min faste italienske pige. Uhæmmet tillid og lyst. Fyrværkeriet har aldrig været så flot, varet så længe og nået så langt.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Kristianv skrev, for 38 minutter siden:

Helt klart helhedsoplevelsen.

Jeg besøger aldrig en glædespige for kun at få udløsning, sædafgang eller orgasme, så kan man lige så godt blive hjemme. Jeg er ligeglad med, om jeg får udløsning. Det  er  ikke vigtigt.

Jeg søger altid nærhed, intim samvær, kys og kram til glæde for mig og forhåbentlig også for glædespigen. Jeg søger kort sagt nærhed og blidhed og mærke en kvindes krop mod min og det giver mig glæde, når jeg er single, at være tæt på en pige, lugte hendes hår og krop. Inden et besøg, kan jeg godt bruge noget tid i bad vaske mig, trække forhuden tilbage og vaske mig der, så jeg føler mig lækker og klar til en god oplevelse.

Jeg er der altid mindst en time og jeg kan godt gå super glad hjem efter ét besøg hos en glædespige, selvom jeg ikke har fået udløsning. Det er ikke vigtigt for mig. Jeg håber også, at glædespigen har haft en god oplevelse ved at være sammen med mig og har nydt mit selskab. Om glædespige, så har nydt samværet med mig er så en anden  sag, men det er klart mit håb  at det  også  har været  en  god  oplevelse  for  hende. Søger aldrig kun min egen nydelse, så for mig ligger et besøg hos en glædespige ved helhedsoplevelsen.

Skøn beskrivelse!

Kan næsten mærke din nydelse, og hvad den gør ved dig, igennem dine ord.

Virkelig dejligt når et besøg ikke kun handler om jagten på udløsning/orgasme, men at man tager sig tid til at nyde alle smagsvarianterne i den lidenskabelige buffet uden nødvendigvis at behøve desserten også;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kun En Pige
Mr. Sensual skrev, for 4 minutter siden:

Hej igen,

For få timer siden havde jeg netop sådan en "helhedsoplevelse" med min faste italienske pige. Uhæmmet tillid og lyst. Fyrværkeriet har aldrig været så flot, varet så længe og nået så langt.

Kram fra Mr. Sensual

Lyder som en skøn måde at starte weekenden på;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kun En Pige skrev, for 5 timer siden:

Købesex er ikke kærlighed, og dog, for kærlighed har jo mange ansigter, og kan derved også udtrykkes på mange forskellige måder - apropos Tantra.

.. ja, selv om det ikke er kærlighed, kan det godt være kærligt ... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Helhedsoplevelse" kan være så mange ting. På en thaiklinik kan det være meget grin og sjov hvor alle spiller med, uden at det for den slags skyld bliver skuespil. Det er en helhedsoplevelse af slagsens. Et andet sted kan det være at man faktiskt mødes seksuelt og forenes i give and take. En tredje gang ligger man måske bare og snakker tiden væk.

Men ligesom for @Kristianv er min egen udløsning temmelig ligegyldig. Det er sikkert alderen. Jeg har ingen problemer med at nå derhen, men det er ikke vigtigt. Og hvis det er det eneste pigen bryder sig om, så gider jeg ikke. Jeg vil opleve kvinder og møden med dem - så mange som muligt inden jeg dør. Min egen udløsning har jeg oplevet så mange hundredetusindetals gange at jeg kender den. Ingen nye opdagelser at hente der.

Kender en pige som gerne byder på en Carlsberg Raw - usædvanligt god for dansk at være. Der kommer jeg gerne for et kys og en kold øl. Kys og øl hører sammen - også en helhedsoplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det har udviklet sig over tid. Det er over tredive år siden mit første besøg hos en GP. Dengang var det bare det knald, jeg ikke fik derhjemme. Undervejs har det været afprøvning af  anal, urin, ladyboy til thaimassage, episk massage, B2B, prostatamassage, tantra, fælles spa og hvad véd jeg....

Der har været mange gode oplevelser undervejs, ligeså mange ligegyldige og nogle decideret dårlige. Aktuelt søger jeg mest fysisk wellness, som gerne må indeholde lingam massage. Så får jeg nemlig orgasmer en masse - af dén slags, jeg har opøvet hos Episke Mai i Randers. Dermed er det vel nærmest en helhedsoplevelse, jeg søger.

I øvrigt har jeg nået en alder, hvor jeg officielt kan kalde mig en "ældre mand".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helhedsoplevelsen :).

For mig hænger et vellykket besøg ikke mindst sammen med kemien og kommunikationen. En intelligent og livlig konversation er kun et ekstra krydderi oven på en fysisk oplevelse. Jeg sætter også pris på ligeværdet og bestræber mig på, at kvinden også skal have noget ud af det. Jeg elsker således at drive en kvinde til orgasme udtrykt både i de fysiologiske reaktioner og ikke mindst det lydlige. En kvinde, der får orgasme, er simpelthen den smukkeste lyd i verden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...