Rejsenetværk 9749 Skrevet 15. Oktober, 2021 (edited) Danskere kan få tredje stik efter et halvt år Invitationen til et såkaldt booster-stik kommer et halvt år efter at ældre har fået andet stik med en vaccine. https://www.berlingske.dk/danmark/danskere-kan-faa-tredje-stik-efter-et-halvt-aar Ok det tilbud når jeg ikke at få før jeg måske rejser ud af landet i december, men hvis flere ender med at få muligheden tidligere er jeg på. Det tredje stik giver en stærkt øget beskyttelse, og jeg er på så ofte som et nyt stik anbefales og derfor tilbydes. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 15. Oktober, 2021 af Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 15. Oktober, 2021 Så vidt jeg kan læse mig frem til er der endnu ingen konkrete planer for os under 65 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 15. Oktober, 2021 (edited) TheVoice skrev, for 12 minutter siden: Så vidt jeg kan læse mig frem til er der endnu ingen konkrete planer for os under 65 Præcis, det var også det jeg skrev. Men vi kan jo håbe at også vi snart får tilbuddet. Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 15. Oktober, 2021 af Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 15. Oktober, 2021 https://www.dr.dk/nyheder/politik/alle-danskere-vil-blive-tilbudt-et-tredje-vaccinestik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7294 Skrevet 15. Oktober, 2021 (edited) Hvis ellers det med de 6,5 måned også lader sig gøre rent praktisk ude IRL så skal jeg have tredje stik mandag 15/11 - - lidt underligt så hurtigt det hele er gået her i DK. Da jeg fik første stik 26/4 og 2 uger senere var det som at nærme sig løsladelse fra COVID-fængslet, og andet stik 31/5, - - eeeeendelig ude i friheden igen uden at skulle spekulere på andres og min egen mulighed for at overføre smitte, - da i hvert fald 95% sikkerhed herfor. Alligevel med lidt dårlig samvittighed overfor alle dem der endnu ikke var vaccineret og som samtidig var dem der holdt samfundet i gang så jeg kunne få min pension. For så slet ikke at nævne alle de unge mennesker der led i sommervarmen i juni - juli - august stadig og stadig var henvist til jævnlige test - afspritning - mundbind - osv. Der havde jeg sgu dårlig samvittighed, dem følte jeg virkelig med - et træls liv for dem, de gjorde et stort offer, mens vi andre der var vaccineret bare kunne "føjte" rundt som det næsten passede os - næsten da. Da Corona gik fuldstændig amok i Italien - Spanien og ellers med lynets hast indtog hele kloden i resten af 2019 og ind i 2020, havde selv min vildeste fantasier ikke været i stand til at fostre en fantasi om en effektiv 95% Pfizer Biontech vaccine, samt et nyt ekstremt dødeligt efterår 2020 og samme dødelige vinter 2021. Det var først i marts - april der kom gang i vaccinationen. Danmark er blandt de lande der har klaret sig hurtigst og bedst gennem corona perioden For godt 4 uger siden skrev en tysk avis : Danmark har vaccineret sig ud af Covid 19 og afholder lørdag 11/9 Europas første liveconcert i Parken med 50.000 publikum og kort tid efter fodboldkampe med fuld publikum som de første i Europa. Redigeret 15. Oktober, 2021 af Nye tider Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 15. Oktober, 2021 TheVoice skrev, for 1 time siden: Så vidt jeg kan læse mig frem til er der endnu ingen konkrete planer for os under 65 Jo alle der har fået 2. stik, vil blive tilbudt et 3. stik og tak for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 15. Oktober, 2021 Den flittige skrev, for 2 timer siden: Jo alle der har fået 2. stik, vil blive tilbudt et 3. stik og tak for det. Synes det er en god idé, og det kommer nok også på et tidspunkt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 15. Oktober, 2021 Jeg er klar til tredje stik og er lige vaccineret mod influenza Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg