cassanova 574 Skrevet 14. Oktober, 2021 Det er nu tredje gang jeg vender om i døren ved en GP og det er lige trist og pinligt hver gang. Nogle gange er mine forventninger simpelthen for store i forhold til pigens billeder, tekst og anmeldelser inde på AL. Det har noget med den umiddelbare kemi at gøre, det indtryk jeg får på få sekunder som er afgørende.For mig er det øjenkontakten , spillet i øjnene der er mest afgørende , det andet , en lækker krop og smukt ansigt betyder mindre, men stadigvæk vigtige parametre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2039 Skrevet 14. Oktober, 2021 Det er altså ikke ok. Du optager jo også pigens tid. Hvis det er fordi der er brugt falske billeder eller lignende så er det ok, ellers ikke. Dit nic fortæller måske også at du skruer forventningerne for højt op. Bliv bedre til at afstemme. Bare et godt råd. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 14. Oktober, 2021 cassanova skrev, for 19 minutter siden: Det er nu tredje gang jeg vender om i døren ved en GP og det er lige trist og pinligt hver gang. Nogle gange er mine forventninger simpelthen for store i forhold til pigens billeder, tekst og anmeldelser inde på AL. Det har noget med den umiddelbare kemi at gøre, det indtryk jeg får på få sekunder som er afgørende.For mig er det øjenkontakten , spillet i øjnene der er mest afgørende , det andet , en lækker krop og smukt ansigt betyder mindre, men stadigvæk vigtige parametre. Anmeldelser er både godt og skidt, da det, som du selv er inde på, handler rigtig meget om kemi og umiddelbar tiltrækning. Det som andre kan synes, er helt fantastisk, er måske knap så fantastisk for dig, men tænker også, at dine forventninger er alt for høje. Glædespiger er også kun mennesker, selvom I måske kan dristes til at tro noget andet indimellem, og så bær med dig, at du ikke skal gentage en andens oplevelse men komponere helt din egen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 14. Oktober, 2021 cassanova skrev, 1 time siden: Det er nu tredje gang jeg vender om i døren ved en GP og det er lige trist og pinligt hver gang. Nogle gange er mine forventninger simpelthen for store i forhold til pigens billeder, tekst og anmeldelser inde på AL. Det har noget med den umiddelbare kemi at gøre, det indtryk jeg får på få sekunder som er afgørende.For mig er det øjenkontakten , spillet i øjnene der er mest afgørende , det andet , en lækker krop og smukt ansigt betyder mindre, men stadigvæk vigtige parametre. Du har helt ret i, at kemi er altafgørende. Men det finder man som regel desværre først ud af efter at man er steget op i sengen. Jeg mener at der ligger en lige så stor fejl hos annoncøren der ikke sjældent disker op med ti år gamle billeder – eller måske ligefrem falske billeder. Det sidste er et evigt tilbagevendende problem. Når det er sagt, er jeg imponeret over at du har viljen til at vende om i døren. Det har jeg ved et par lejligheder desværre ikke haft, når jeg først er kommet ind. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 62 Skrevet 14. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, for 53 minutter siden: Anmeldelser er både godt og skidt, da det, som du selv er inde på, handler rigtig meget om kemi og umiddelbar tiltrækning. Det som andre kan synes, er helt fantastisk, er måske knap så fantastisk for dig, men tænker også, at dine forventninger er alt for høje. Glædespiger er også kun mennesker, selvom I måske kan dristes til at tro noget andet indimellem, og så bær med dig, at du ikke skal gentage en andens oplevelse men komponere helt din egen. Total spot on kommentar Kun en Pige En kommentar vi alle bør huske 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 14. Oktober, 2021 Kun En Pige skrev, 1 time siden: Anmeldelser er både godt og skidt, da det, som du selv er inde på, handler rigtig meget om kemi og umiddelbar tiltrækning. Det som andre kan synes, er helt fantastisk, er måske knap så fantastisk for dig, men tænker også, at dine forventninger er alt for høje. Glædespiger er også kun mennesker, selvom I måske kan dristes til at tro noget andet indimellem, og så bær med dig, at du ikke skal gentage en andens oplevelse men komponere helt din egen. Heldigvis har jeg haft mange rigtigt gode oplevelser med GP ere , som jeg også har anmeldt her på sitet. Fælles for dem er netop den fælles gode kem og det gode førstehåndsindtryk. Udover kemien/ øjenkontakten så spiller outfittet og hele setuppet også ind , jeg er f.eks. Ikke begejstret for cigaretlugt, piercinger, kunstige bryster m.v. Det hele kan fornemmes på få sekunder i døren. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest admir2 Skrevet 14. Oktober, 2021 cassanova skrev, for 1 time siden: Det er nu tredje gang jeg vender om i døren ved en GP og det er lige trist og pinligt hver gang. Nogle gange er mine forventninger simpelthen for store i forhold til pigens billeder, tekst og anmeldelser inde på AL. Det har noget med den umiddelbare kemi at gøre, det indtryk jeg får på få sekunder som er afgørende.For mig er det øjenkontakten , spillet i øjnene der er mest afgørende , det andet , en lækker krop og smukt ansigt betyder mindre, men stadigvæk vigtige parametre. Du virker som en selvoptaget og usympatisk person, håber en pige vender dig ryggen en dag . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 14. Oktober, 2021 cassanova skrev, for 50 minutter siden: Ikke begejstret for cigaretlugt, piercinger, kunstige bryster m.v. Det hele kan fornemmes på få sekunder i døren. Kemi, tænding og ansigt opdager du først i døren, men de tre ting du nævner kan du afklare i telefonen, ingen grund til at spilde en piges tid på det. Hun kan have sagt nej til andre, fordi du har booket. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kun En Pige Skrevet 14. Oktober, 2021 cassanova skrev, 1 time siden: Heldigvis har jeg haft mange rigtigt gode oplevelser med GP ere , som jeg også har anmeldt her på sitet. Fælles for dem er netop den fælles gode kem og det gode førstehåndsindtryk. Udover kemien/ øjenkontakten så spiller outfittet og hele setuppet også ind , jeg er f.eks. Ikke begejstret for cigaretlugt, piercinger, kunstige bryster m.v. Det hele kan fornemmes på få sekunder i døren. Så er det lige præcis, at du skal huske på at forventningsafstemme, for derved gør du det nemmere for jer begge. Måske hun endda også har forventninger dig Den pige du påtænker at besøge, ønsker formentlig også kun, at du skal gå derfra glad og veltilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lonewolf Skrevet 14. Oktober, 2021 jeg har det ikke som ts. jeg vender kun i døren hvis jeg føler at der er blevet løjet/snydt. men jeg vil da allerhelst se "godterne" lidt an inden jeg handler. derfor benytter jeg enhver lejlighed jeg får til at komme i laufhaus i tyskland. slentre i gangene, se godterne i øjnene, tale med dem, komme tæt på, og så slå til hvis fornemmelsen siger ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 14. Oktober, 2021 Du skriver at det er sket 3 gange, så problemet behøver vel ikke være så pokkers stort endda. jeg det er ærgerligt for GP´en, men at forsøge at gennemføre noget der føles forkert giver nok flere kedelige "bivirkninger" for begge parter. Det er vist ikke nødvendigt at gå i dybden med dette, man kan bare læse mange af de anmeldelser hvor skuffelsen manglende indfridelse af forventniger m.v. er omdrejningspunkter Som andre allerede har været omkring, kan man før mødet få afklaret områder som man på forhånd slukker ens lyst. Men uagtet hvad man gør i sine forberedelser vil der jo altid være den risiko at det enten for gæsten eller GP´en føltes helt "forkert" når man møder hinanden. Når noget føltes forkert, bliver resultatet også derefter. Det er svært at skrive noget om, det i dit tilfælde handler om for store forventninger, eller om det måske bare i bund og grund handler om at blive mødt af en glad og service minded personlighed (det du kalder kemi eller bare at føle sig velkommen) Det er jo ikke alle der bisidder disse evner. For mit egnet vedkommende er det kun sket 2-3 gange at jeg havde samme følelse som dig. Det var i min karriere start, hvor jeg skulle prøve alle kvinderne. Jeg gennemførte en del besøg, hvor jeg efterfølgende tænkte, at det var spild af tid for begge parter. Det gjorde at skiftede kurs og mere gik efter at blive stamkunde hos en eller flere Gp´er, der hvor første gangsbesøgene klart havde vist, at der var den berømte kemi, sexen har været på et niveau hvor jeg havde været tilfreds og ikke uvæsentligt jeg fornemmere at der seksuelt var potentiale for meget Det betyder således også, at hvis jeg besøger en ny GP idag, så har jeg sådant set ikke de store forventninger, nok mere den følelse at jeg ønsker at afklare et potentiale. Jeg kommer således ikke med nogle krav/forventninger om nogle bestemte ting skal opfyldes for at jeg kan blive glad, hellere være åben overfor hvad denne GP´er har tænkt sig og ellers bare at se og mærke hvad vi i fællesskab og i respekt for hinanden kan få ud at et sådant førstegangsbesøg. Jeg vil tro, at når man har oprettet en sådan tråd, så er det vel dels for at få nogen inspiration og vel også fordi man har et behov for lige at vende blikket indaf. Det var ihvertfald det jeg gjorte da jeg startede med at købe sex, og efter nogle fantastiske besøg, løb ind i en stime af dårlige oplevelser, 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 574 Skrevet 15. Oktober, 2021 Nej det er ikke et stort problem. GP en er ikke en maskine men et rigtigt menneske med følelser , kunden( jeg) er ikke en maskine men et rigtigt menneske med følelser. GP og kunde kan til enhver tid annullere en aftale. Man kan godt afstemme gensidige forventninger via SMS , men det får man ikke ret meget ud af . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4400 Skrevet 16. Oktober, 2021 TheVoice skrev, den 15.10.2021 at 00:25: Det var i min karriere start, hvor jeg skulle prøve alle kvinderne. Jeg gennemførte en del besøg, hvor jeg efterfølgende tænkte, at det var spild af tid for begge parter. Det gjorde at skiftede kurs og mere gik efter at blive stamkunde hos en eller flere Gp´er Interessant betragtning, og godt beskrevet. Tror jeg selv nærmer mig samme situation. Gad vide, om det mon ikke gælder de fleste af os mænd, men hvor det bare er forskelligt, hvornår vi har prøvet nok piger og i stedet går tilbage til dem, vi synes bedst om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg